handdator

Visa fullständig version : Krypande rastlöshet och utmattning i armarna


DSBM
2012-08-06, 17:13
För ca 7 timmar sedan körde jag knäböj, inga konstigheter, kändes bra, inte så tungt. Men efter passet började en märklig känsla i armarna.

Det liksom kryper i hela armarna, biceps, triceps, underarmar och lite i axlarna. Samtidigt är jag väldigt trött i dom som om jag kört slut på de muskelgrupperna. En väldigt irriterande känsla, som blir värre när jag håller armarna stilla.

Det enda som får känslan att försvinna är när jag spänner armarna. Jag antar att det försvinner tills imorgon, men tänkte höra om det är någon som råkat ut för något liknande eller som vet vad det kan bero på?

Victuhh
2012-08-06, 17:16
När jag kört knäböj riktigt tungt och gick på PWO kunde jag känna en viss rastlöshet i hela kroppen. Kroppen va slö och även om jag låg i soffan kändes det som jag inte fick vila och slappna av ordentligt men det brukade lägga sig efter någon timme.

Men det är inte samma sak som du menar?

DSBM
2012-08-06, 18:06
När jag kört knäböj riktigt tungt och gick på PWO kunde jag känna en viss rastlöshet i hela kroppen. Kroppen va slö och även om jag låg i soffan kändes det som jag inte fick vila och slappna av ordentligt men det brukade lägga sig efter någon timme.

Men det är inte samma sak som du menar?
Jo, men det låter som en liknande känsla. Att armarna inte får vila. Sjukt jobbigt är det, sitter i fortfarande. Jag har dock inte använt PWO eller något sådant.