handdator

Visa fullständig version : Ert mål med tävlingen


Allan
2004-02-01, 21:41
Nå låt höra nu! (Så vi får lite fart i det här forumet!)

allan

Chris
2004-02-01, 21:57
Man går ju inte in för att förlora, vore ju meningslöst. JAg ska göra mitt bästa och hoppas kunna bli inspirerad till att träna ännu hårdare!

Målet är att komma någonstans i top 10 :bpump:

Mago
2004-02-01, 22:00
Kul grej. Fast jag är inte precis exhibitionist.

Och en liten morot (mums, morot!) att dra en sista rep på gymmet och låta bli den där kakan i skafferiet kanske. ;)

Castro
2004-02-01, 22:02
Jag kryssade för alla alternativ utom "för att vinna". Att vinna hade naturligtvis varit det roligaste, men orimliga mål är rätt onödiga. Får satsa högre placering om några år istället, då min tid är kommen (förhoppningsvis). :)

pettan85
2004-02-01, 23:17
Jag ställer mest upp för att det är en kul grej och för att få en sjusste bedömning av kunnigt folk. Klart att det alltid är kul att vinna men det är inte så stor chans tror jag, får se om man hinner komma i bra form, få bort lite fett vill säga.

Munter
2004-02-02, 00:08
Jättebra morot för att komma i form ju... bra för oss med lite ludd i kanten.

scudmissile
2004-02-02, 00:11
jag skulle ställa upp om jag hade något att komma med

Jense
2004-02-02, 00:21
För att jag är exhibitionist helt enkelt.


Placering bryr jag mig inte om, tränar inte efter ideal=)

Nate
2004-02-02, 03:01
Originally posted by Castro
Jag kryssade för alla alternativ utom "för att vinna". Att vinna hade naturligtvis varit det roligaste, men orimliga mål är rätt onödiga. Får satsa högre placering om några år istället, då min tid är kommen (förhoppningsvis). :)

Lider du av überlågt självförtroende? Dags att sluta nedvärdera sig själv kanske? :rolleyes:

Jense
2004-02-02, 03:44
Hehe, nate har rätt. dock inte bara castro.


Fast jag tror de flesta säger så, jag själv t.ex, för att få komplimanger i stil med "bah du är fan skitstor och jättesnygg"

vet inte hur det är med herr simon dock =)

Castro
2004-02-02, 08:27
Men seriöst...jag har varken bra eller dåligt självförtroende. Det handlar varken om det eller om att fiska negationskomplimanger. Jag är bara rationalist. Har kollat vilka som skall ställa upp och insett mina begränsningar mot dessa. Svårare än så är det inte, men jag hänger inte läpp för det! Har så många andra anledningar för att ställa upp i tävlingen än just för att vinna.

Spike
2004-02-02, 10:00
Jag tänker vinna alltihop :rolleyes: :mallan:

tinus
2004-02-02, 10:11
Varför tävla om man inte vill vinna?:D :D

stridis
2004-02-02, 10:22
Originally posted by tinus
Varför tävla om man inte vill vinna?:D :D

Viljan att vinna finns nog där, han inser att hans chanser är rätt små.
När man är underdog ska man tänka: give him hell:devil:.
Vet inte om man vinner för det men känns så jävla mkt skönare att få dem pinas för segern!
Straffa de stora pojkarna för ludd i kanten och straffa småpojkarna för deras brist på massa.

TheSQUAT
2004-02-02, 10:47
Ser det här som en kul grej + att jag vill ha en bedömning av min fysik.

Kort om mig:
Ume-bo
35 år. Tränat i 17. Riktigt seriöst först på senare år.
176 cm
Utgångsvikt 94 kg, nu 91.

Utgångsläget är väl inte det bästa men jag ska göra vad jag kan utifrån situationen. Att leva med den här jävla sjukdomen (ulcerös colit) gjorde att sensommarn och förhösten spolierades totalt (var inne i ett ordentligt skov). Tappade muskler så ini bomben. När jag blev bättre senare under hösten blev det tung träning och MYCKET mat. Kroppen riktigt sög upp allt jag stoppade i mig när den väl piggnade till. Styrkan återvände snabbt men jag blev rätt "flobbig". Insåg när jag flexade framför spegeln att det går fan inte flexa fett. Det händer helt enkelt inte ett skit :D Formen när jag började dra ner på matintaget för 2-3 veckor sedan var helt klart sämre än den ett år gamla bilden som ligger först i min journal, dvs ingen höjdarform. Bättre ben men sämre överkropp (framförallt ryggvidd som inte var så bra förut heller). Är rätt stark för närvarande så nog finns det muskler därunder. Har minskat fr ca 94 kg till 91 nu. Men jag inser realistiskt att det inte går bli steinhård på knappt 9 veckor, men i alla fall vassare än nu, såpass att det borde gå gåra göra en vettig bedömning av fysiken hoppas jag.
Hoppas bara jag slipper bli sämre i kistan nu när jag går på diet. Brukar lätt kunna bli så när man utsätter kroppen för den stressen. :insane: Skulle det bli så - så lägger jag ner. Hälsan först.

Lycka till alla! Kör hårt! :thumbup:

PS. Borde kanske startat en ny tråd - Presentation av deltagarna eller nåt i den stilen....iddes int...

tinus
2004-02-02, 10:50
Originally posted by stridis


Viljan att vinna finns nog där, han inser att hans chanser är rätt små.
När man är underdog ska man tänka: give him hell:devil:.
Vet inte om man vinner för det men känns så jävla mkt skönare att få dem pinas för segern!
Straffa de stora pojkarna för ludd i kanten och straffa småpojkarna för deras brist på massa.

Hm det var faktiskt min anledning att ställa upp :booty: vill alltid vinna ,kan inte ens förlora i kortspel mot en 5 åring :em: :D

emmzan
2004-02-02, 17:05
Varför ställa upp i tävlingen?
Kul att få omdöme om ens fysik även om framtidsutsikterna för min egen del är minst sagt mörka på den fronten.

aliquis
2004-02-03, 00:01
Bjuda på sig själv / har inget bättre för mig, men nu när det finns en sådan här sektion känns det nästan lite för seriöst...

Prankie
2004-02-04, 07:32
En stor morotbit till sommardeff. Hoppas det går bra. :) Bara 10 veckor kvar.

Herkulez
2004-02-04, 08:40
Originally posted by Castro
Men seriöst...jag har varken bra eller dåligt självförtroende. Det handlar varken om det eller om att fiska negationskomplimanger. Jag är bara rationalist. Har kollat vilka som skall ställa upp och insett mina begränsningar mot dessa. Svårare än så är det inte, men jag hänger inte läpp för det! Har så många andra anledningar för att ställa upp i tävlingen än just för att vinna.

ääh sluta snacka skit castro, jag blir irriterad på sånt snack...........om du anser dig ligga till sämre muskulärt så får du ge dig fan på att komma in mycket hårdare än dom, eller hur, symmetrin har du ju redan, kör hårt nu, jag håller då på dig :thumbup:

Jense
2004-02-04, 13:11
tack på mycker herkulez, efter att nätter alla oroliga söndagmorgnar efter all vaselininköp så hejar du inte på mig?


Ska gå & Hänga mitt huvud i en Rep nu.:angel:

Herkulez
2004-02-04, 15:31
Originally posted by Jense
tack på mycker herkulez, efter att nätter alla oroliga söndagmorgnar efter all vaselininköp så hejar du inte på mig?


Ska gå & Hänga mitt huvud i en Rep nu.:angel:
Men jag sa så bara för att vara snäll, självklart håller jag på dig :naughty:

Castro
2004-02-04, 15:35
Herkules: Det är ju just det jag gör! Satsar för fullt med att "komma in" så hård jag bara kan för att ge de större grabbarna en match. :whipped: :)

Men i reglerna stod det att muskelmassan kommer att premieras framför hårdheten så det blir väldigt svårt. Dock syns ju musklerna bättre när man är hård så det är en balansgång det här med att förlora muskler och fett för att visuellt bli större.

dude
2004-02-04, 18:15
mig tar du iallfall lätt castro, jag orkar inte deffa ner mig, ska deffa efter tävligen så det får bli lite som före bilder de som är med i tävlingen, ska köra sl fram till april.

Klo
2004-02-09, 16:30
Skulle va skit kul å vinna eller placera bra, men med tanke på att jag hatar att deffa kan det bli svårt :cryout:

Jag lovar att i alla fall försöka gräva fram magen ur vit fläsket :bpump:
Lyckas jag med det får ni se upp :hbang:

Lycka till allihoppa :thumbup:

/Klo

Thony
2004-02-14, 12:24
Mitt mål är att få ett ömdöme om min fysik...Samt att det är en morot att komma i form fram till sommaren...Det är lättare om man är flera som lider :D

Castro
2004-02-14, 13:50
Originally posted by Thony
Det är lättare om man är flera som lider :D

:D :thumbup: