handdator

Visa fullständig version : Hur hade ni lagt upp kosten?

lurre86
2012-07-30, 12:57
Behöver lite tips på hur ni Tycker att man bör lägga upp kosten under en vistelse i Thailand.

2 pass om dagen första börjar runt 8-10 andra 16-18.

Äta
Något innan morgon passet? Eller bara ta en shake å äta efter? Något under träningen?

TorbjornFred
2012-07-30, 13:10
Behöver lite tips på hur ni Tycker att man bör lägga upp kosten under en vistelse i Thailand.

2 pass om dagen första börjar runt 8-10 andra 16-18.

Äta
Något innan morgon passet? Eller bara ta en shake å äta efter? Något under träningen?

Jag har väldigt svårt att få i mej nått vettigt på morgonen så om jag vart du skulle jag ha försökt käka ordentligt kvällen innan typ havregrynsgröt eller fil med musli
Direkt jag klivit upp skulle jag druckit en kopp kaffe och två glas mjölk eller proteinshake... och sen äta direkt efter passet, inget under passet utom vatten.
och middag efter sista passet.

kettlebellGuden
2012-07-30, 13:20
Spontant tänker jag snabba kolisar ASAP efter passet för att fylla på opti-snabbt. Ahlgrens thailändska bilar t.ex. + lite vassle. Sen äta förslagsvis. :)

lurre86
2012-07-30, 13:28
Okej:) men så fairings recovey r2 ät en bra mix efter passet? 25 g protte å 70 g kolhydrater i en sats.

kettlebellGuden
2012-07-30, 13:33
Okej:) men så fairings recovey r2 ät en bra mix efter passet? 25 g protte å 70 g kolhydrater i en sats.

R2 : karbolyn + fruktos + vassle. Verkar helt fantastiskt opti direkt efter träningspass. Karbolyn för att vrålsnabbt putta socker in i dina glada muskler, fruktosen för att fylla på levern, sen mo nom nom vassle. Med två pass om dagen (gissningsvis med duktigt hög intensitet med) så är det faen befogat. :)

Med frukost och om du slänger in annat ätande mellan passen, och hur/när "middag" osv. är väl annars mest en smaksak :)