handdator

Visa fullständig version : Death Grip -Inside Pro Wrestling


Clark
2012-07-26, 20:14
DZgI8tlVb1U

För er som är intresserade av Wrestling. Själv växte jag upp med det på det glada 80-talet. jag ville verkligen bli en Wrestling-stjärna när jag var grabb. Jag önskade mig Wrestlingstövlar i julklapp och drömde om att använda dem på gympan. *flex* *cupid*

Man insåg inte vad som fanns i kulisserna på den tiden. Många av mina gamla hjältar är döda idag, eller galna i huvet.

Klippet visar dock den "nyare Wrestlingen"

Nixon
2012-07-26, 22:09
Riktigt intressant dokumentär, tack för att du delade med dig. =)

Clark
2012-07-27, 07:57
Riktigt intressant dokumentär, tack för att du delade med dig. =)

Ja, den är bra. Det finns en hel del såna här på tuben.

Nixon
2012-07-27, 12:06
Jo, märkte det. Somande runt 3-strecket :em:
Hittade bla en grym dokumentär om Andre the Giant.

Latissimus Dorsi
2012-07-27, 12:11
Han Chris Kanyon som pratar dog ju 2010, kollade upp det nyss för tyckte att jag inte kände igen honom från WWE. Så sjukt tragiskt vilka negativa influenser WWE har givit sina anställda :/

Nixon
2012-07-27, 12:19
Han Chris Kanyon som pratar dog ju 2010, kollade upp det nyss för tyckte att jag inte kände igen honom från WWE. Så sjukt tragiskt vilka negativa influenser WWE har givit sina anställda :/

Yeah, men det börjar gå åt rätt håll nu. Kommer in fler, mindre men mer skickligare wrestlers.
Problemet med att många av alla wrestlers går på smärtstillande och dylikt kommer nog inte försvinna förrän dom drar ner på tempot gällande turnéerna. Speciellt nu när dom kan tvingas vara med i både Raw OCH Smackdown under samma vecka, utöver alla ppv.

Clark
2012-07-27, 14:28
En fråga jag ofta ställer mig när det talas om droger i sådana här sammanhäng, som Wrestling och bodybuilding, är om det inte är tyngre droger och uppåttjack som ställer till det. Anabola steroider fungerar ju som "återhämtning" och bygger upp kroppen snabbare efter träning. Använder de kokakin, amfetamin, speed och liknande för att "orka träna hårdare"? Vi snackar alltså tunga PWO´s! Absolut inget jag förespråkar men kan det inte vara just denna typ av droger som ställer till dom största problemen?