handdator

Visa fullständig version : Whey Gold Standard vs Whey 80


Mez
2012-07-25, 17:46
Kan man se skillnad ? vilken rekommenderar ni ?

WHITEFOLKS
2012-07-25, 17:47
Se skillnad på vilket sätt?

I allmänhet skulle jag rekommendera det billigaste vasslekoncentratet du kan hitta om du inte har problem med laktos och inte är kinkig med smaker.

Mez
2012-07-25, 17:53
Se skillnad på vilket sätt?

I allmänhet skulle jag rekommendera det billigaste vasslekoncentratet du kan hitta om du inte har problem med laktos och inte är kinkig med smaker.

på alla sätt

Sheogorath
2012-07-25, 18:01
på alla sätt

Proteinpulver skiljer sig åt när det kommer till smak, pris och kolhydratmängd. Är du laktoskänslig väljer du en sort med lite kolhydrat / 100 g, är du inte laktoskänslig går du på pris och smak. Whey-80 har ett lågt pris men smakar för djävligt. Gold Standard har relativt bra smak men är klart dyrare. "Whey Fx" och "Body Science Whey 100%" är båda kända för bra pris och smaker. Någon av dem skulle jag rekommendera.

Mez
2012-07-25, 18:08
Proteinpulver skiljer sig åt när det kommer till smak, pris och kolhydratmängd. Är du laktoskänslig väljer du en sort med lite kolhydrat / 100 g, är du inte laktoskänslig går du på pris och smak. Whey-80 har ett lågt pris men smakar för djävligt. Gold Standard har relativt bra smak men är klart dyrare. "Whey Fx" och "Body Science Whey 100%" är båda kända för bra pris och smaker. Någon av dem skulle jag rekommendera.

okej tack för svaret,nej jag e inte laktoskänslig, då e d bara smak o pris

aldoschadewitz
2012-07-25, 19:31
Proteinpulver skiljer sig åt när det kommer till smak, pris och kolhydratmängd. Är du laktoskänslig väljer du en sort med lite kolhydrat / 100 g, är du inte laktoskänslig går du på pris och smak. Whey-80 har ett lågt pris men smakar för djävligt. Gold Standard har relativt bra smak men är klart dyrare. "Whey Fx" och "Body Science Whey 100%" är båda kända för bra pris och smaker. Någon av dem skulle jag rekommendera.

är detta whey fx? för den var det ju inte så bra pris på..

Sheogorath
2012-07-25, 19:33
är detta whey fx? för den var det ju inte så bra pris på..

Detta vad? Det kostar 109 kr för 750 g. 99 kr stycket om man beställer tre eller fler. 89,90 kr stycket om man beställer 10 st eller fler. Det är riktigt billigt.

aldoschadewitz
2012-07-25, 19:52
oj fick inte med länken. http://shop.kolozzeum.com/sv/proteiner-amino/allmax-isoflex-whey-protein-isolate-908gr.html

heter inte whey fx men jag hittar inget annat som gör det heller och samma företag gör kasein fx

siffrorna du skrev är riktigt bra

Sheogorath
2012-07-25, 19:57
oj fick inte med länken. http://shop.kolozzeum.com/sv/proteiner-amino/allmax-isoflex-whey-protein-isolate-908gr.html

heter inte whey fx men jag hittar inget annat som gör det heller och samma företag gör kasein fx

siffrorna du skrev är riktigt bra

Produkten jag pratar om finns inte i Kolozzeum-shoppen. Eftersom man inte får länka till andra web-shoppar får du använda Google.

aldoschadewitz
2012-07-25, 20:00
hittade den. tack