handdator

Visa fullständig version : Snabba frågon innan jag beställer kosttillskott!


vdahlin
2012-07-25, 12:31
Hej! Jag är en kille på 20 år som för några månader sedan började gymma och har nu på senare tid börjat köra med serriöst för att gå upp i vikt och bygga lite muskler. Jag är ca 178 och väger 68 i dagsläget.

Det jag funderar på köpa är ett vassleprotin som heter Whey FXS som är ett billigt och bra vassleprotin från ************. Den brukar jag blanda med ett rent carbpulver för att göra min egen gainer. Med det tänkte jag köpa BCAA 1000caps. Jag kör även redan med en PWO som heter Craze.

Nu till min fråga! Jag skulle vilja köpa en "sportdryck" som tex poweraid. Med andra ord, en sportdryck att ha under träning.

Jag fick förslaget av kundkänsten på ************ att köpa "HydraPro Eiselt" som inehåller EAA. Men eftersom jag redan tar BCAA är det då så smart att köpa en sportdryck som inehåller EAA? Motvärkar dessa varandra på någotsätt?


Tack!

Ne0phyte
2012-07-25, 12:45
Varför vill du ha en sportdryck under träning? Räcker det inte med bcaa och vassle kring träning?

Vunnis
2012-07-25, 12:53
BCAA behöver du troligtvis inte under passet. Maltodextrin är din vän. Det blir man stor och stark av!