handdator

Visa fullständig version : gainer+kvar ner i mixen och äta?


swaggedout
2012-07-18, 17:33
Måste pulvret lösas med någon vätska eller går det att äta det nermixat?
Så jävla äckligt att dricka det med vatten så jag håller på att spy, och mjölk håller jag mig borta från.

Någon som testat käka det?

Old Nick
2012-07-18, 17:38
Blanda det med mjölk. Då smakar det ju hur gott som helst.

Om du inte har någon extra grisigt dålig gainer. Vad är det för märke?

Hur fan kunde jag missa att du skrev att du höll dig borta från mjölk? Klantigt. Nåväl, bortse från vad jag skrev.

Old Nick
2012-07-18, 17:44
Visst kan du blanda det med kvarg och mixa. Det går bra. Men jag förstår inte varför kvarg går bra om inte mjölk gör det? Det är ju mejeriprodukter bägge två. Med laktos. Varför håller du dig borta från den ena men inte den andra?

Och om du tycker att gainer är så dåligt, strunta i det då. Det är ju mest bara bra för att det är enkelt att dra i sig direkt efter passet. Ät någonting annat.

swaggedout
2012-07-18, 19:36
Mycket mindre laktos i lättkesella än mjölk ju, gainer har jag inget emot och den är med väldigt låg i laktos

Old Nick
2012-07-18, 20:45
gainer har jag inget emot

Du skriver ju att den är så äcklig att du håller på att spy?

swaggedout
2012-07-18, 20:53
Du skriver ju att den är så äcklig att du håller på att spy?

med vatten ja, därför jag hittar andra lösningar att blanda det med.

Bjern
2012-07-18, 20:56
Nej, det behöver inte intas med någon vätska.

jimmyboy
2012-07-18, 20:59
Om du ändå häller i dig massa flytande socker i form av malto, varför är du så sjukt rädd för laktos?

Old Nick
2012-07-18, 21:03
med vatten ja, därför jag hittar andra lösningar att blanda det med.

Jag förstår inte varför du skall försöka hitta lösningar att blanda det med? Om du inte gillar det då är det väl bara att äta någonting annat? Typ mat? Ät kvargen och ta en banan eller någonting. Vi snackar ju inte om medicin som du måste få i dig, utan gainer. Någonting som inte ens behövs.

swaggedout
2012-07-18, 23:18
Haha ja iofs