handdator

Visa fullständig version : Bästa PWO utan DMAA eller annat som visas vid test.


Doolie
2012-07-12, 08:19
Jag pisstestas regelbundet så jag söker en preworkout som inte innnehåller något som visas på ett kisstest men ändå ger en fint me energi :Virro

Så tips om sådana vore väldigt uppskattat ;) själv har jag kollat på Craze men tyvärr kan den visa positivt :cryout:

Annar kollade jag på NO-explode 2.0 den såg bra ut. Blev tipsad om rage serien men vet fan inte vad jag ska leta efter de har ju typ 5 olika versioner.

Så kom gärna med tips för en nybörjare när de kommer till PWO's :hbang:

Pepz
2012-07-12, 08:31
jacked xx extreme (ej att blanda ihop med jacked xx som innehåller DMAA, skitdumt med namnen jag vet)

RobbanColeman
2012-07-12, 08:39
Jag pisstestas regelbundet så jag söker en preworkout som inte innnehåller något som visas på ett kisstest men ändå ger en fint me energi :Virro

Så tips om sådana vore väldigt uppskattat ;) själv har jag kollat på Craze men tyvärr kan den visa positivt :cryout:

Annar kollade jag på NO-explode 2.0 den såg bra ut. Blev tipsad om rage serien men vet fan inte vad jag ska leta efter de har ju typ 5 olika versioner.

Så kom gärna med tips för en nybörjare när de kommer till PWO's :hbang:

Om man tar pwo endast för att bli pigg så skulle jag skita i dem helt. Köp koffeintablettet på apoteket, piggare än så blir man inte inom tillåtna gränser. Ät ordentligt med kolhydrater det är den bästa pwo som finns!

Kischen
2012-07-12, 08:43
Köp koffeintablettet på apoteket, piggare än så blir man inte inom tillåtna gränser.


Nå, det där kan jag inte hålla med om :)

RobbanColeman
2012-07-12, 08:52
Nå, det där kan jag inte hålla med om :)

Utveckla och se om jag håller med dig trots allt...

Kischen
2012-07-12, 09:09
Utveckla och se om jag håller med dig trots allt...

Jag tycker synefrin gör mig piggare och jag tror inte att koffein står för effekten i Craze tex.

Grotesk
2012-07-12, 09:21
Nu ville du inte ha DMAA men vill ändå inflika att Jacked-XX (innehållandes DMAA) inte visar positivt på test. Övriga biverkningar på hälsan får man tolka själv..

Till frågan så säger jag N.O.-Xplode då det är den som gett mig mest effekt utan DMAA. Har inte provat 2.0.

Pungis
2012-07-12, 09:57
Endast koffein ger mig ingenting...

No x-plode är rätt bra, och den ger bra pump.
Rage, nja, inte för mig... Ger bara stickningar. Samma med vip-xtreme, eller vad den heter!

RobbanColeman
2012-07-12, 10:03
Jag tycker synefrin gör mig piggare och jag tror inte att koffein står för effekten i Craze tex.

Det är ngt jag inte skulle stoppa i mig. Tror dessutom det är mycket katabolt. Med rätt dos AAS kan man nog klara sig undan den effekten dock. :D

Eller varför inte mula i sig ännu ej dopingklassade prohormoner för den effekten, jag menar om man vill vara "ren".

_Larre_
2012-07-12, 10:59
Det är ngt jag inte skulle stoppa i mig. Tror dessutom det är mycket katabolt. Med rätt dos AAS kan man nog klara sig undan den effekten dock. :D

Eller varför inte mula i sig ännu ej dopingklassade prohormoner för den effekten, jag menar om man vill vara "ren".

Varför skulle det vara katabolt? Finns det någon undersökning på detta?

RobbanColeman
2012-07-12, 11:01
Varför skulle det vara katabolt? Finns det någon undersökning på detta?

Stress, mindre hunger och sämre sömn samt sämre förmåga att känna hur man de facto mår, behöver jag vila osv.

Do the math. Sunt förnuft kan ibland överskugga studier, kanske inte alla ggr på kolozzeum men i verkligheten räcker det oerhört långt.

_Larre_
2012-07-12, 11:48
Stress, mindre hunger och sämre sömn samt sämre förmåga att känna hur man de facto mår, behöver jag vila osv.

Do the math. Sunt förnuft kan ibland överskugga studier, kanske inte alla ggr på kolozzeum men i verkligheten räcker det oerhört långt.


Fast du kan ju inte påstå att det gäller alla. Stress under träningen kan jag känna, absolut. Sämre sömn har hänt också, men hungern märker jag ingen skillnad på. Dock så kommer jag aldrig köpa Craze igen, ser den som betydligt värre "farligare" än någon produkt med DMA

Så summa kardemumma har du nog rätt om Craze.

KalleTeodor
2012-07-12, 12:29
den här craze verkar vara rena dödsknarket när man hör va folk säger. men sheo använder den så då ska jag nog köpa den och testa :D

Sheogorath
2012-07-12, 12:31
den här craze verkar vara rena dödsknarket när man hör va folk säger. men sheo använder den så då ska jag nog köpa den och testa :D

Förlåt Gud för mitt dåliga inflytande. *cry*

G_lund
2012-07-12, 13:23
den här craze verkar vara rena dödsknarket när man hör va folk säger. men sheo använder den så då ska jag nog köpa den och testa :D

Signaturmaterial för herr Sheo :D

forsell
2012-07-12, 13:28
jacked xx extreme (ej att blanda ihop med jacked xx som innehåller DMAA, skitdumt med namnen jag vet)

håller verkligen med, riktigt bra är det. tar många gånger en halv skopa för att kunna fokusera bättre inför passen visserligen.

Sniggel
2012-07-12, 13:50
Stress, mindre hunger och sämre sömn samt sämre förmåga att känna hur man de facto mår, behöver jag vila osv.

Do the math. Sunt förnuft kan ibland överskugga studier, kanske inte alla ggr på kolozzeum men i verkligheten räcker det oerhört långt.

Jag tror dock du har visst stöd i studier i den här frågan dock.
Stimulantia brukar väl ofta aktivera just det som konditionsträning aktiverar som inhiberar mTOR (som är anabolt). cAMP?
Gäller nog iofs för koffein också.

Niwah
2012-07-12, 13:55
Vip X Extreme har funkat bra de gånger jag kört den.

kettlebellGuden
2012-07-12, 15:08
Jag pisstestas regelbundet så jag söker en preworkout som inte innnehåller något som visas på ett kisstest men ändå ger en fint me energi :Virro


Eftersom DMAA är S6a så är det väl inga problem även om du pissar regelbundet? Undvik det vid tävling bara.

Doolie
2012-07-12, 19:54
Verkar som att folk missförstått lite, jag har koffeinpiller och det är inte den kicken jag är ute efter, jag är ute efter att kunna pumpa mer. Så det är en PWO jag letar efter inte koffein

Sheogorath
2012-07-12, 20:00
Verkar som att folk missförstått lite, jag har koffeinpiller och det är inte den kicken jag är ute efter, jag är ute efter att kunna pumpa mer. Så det är en PWO jag letar efter inte koffein

Du skulle eventuellt kunna bli lite mer repsstark av beta-alanin, men även det är tveksamt. Den har bäst bevisad effekt i samband med uthållighetsträning (löpning etc). Det är koffein du har nytta av i en PWO om du nu inte lallar runt med ännu starkare stimulantia typ DMAA eller PEA. Varken beta-alanin eller kreatin har akuta effekter, d.v.s. du får inte effekt när du tar dem utan av att ta dem kontinuerligt (under en längre tid - vi snackar veckor).

Det finns ingenting som tyder på att man kan få "mer pump" av att tillföra varken citrullin eller arginin. Det säljer att säga det, men det gör det inte mer sant.

Sniggel
2012-07-12, 20:24
Pumpa mer översätter jag till "utföra fler reps på samma vikt". Då känns kreatin som den bästa kandidaten. Men som Sheo säger så är kreatin något som ger effekt med tiden och inte akut.

deadich
2012-07-12, 20:51
Varför skulle det vara katabolt? Finns det någon undersökning på detta?

Mer eller mindre alla stimulanter är väl katabola? Hämnar hungern gör det ju iallafall.

jacked xx extreme (ej att blanda ihop med jacked xx som innehåller DMAA, skitdumt med namnen jag vet)

håller verkligen med, riktigt bra är det. tar många gånger en halv skopa för att kunna fokusera bättre inför passen visserligen.

Den innehåller väl både nå fenetylamin-analoger eller vad det kan vara och synefrin, passar knappast ts isåfall.

Grotesk
2012-07-12, 20:53
Mer eller mindre alla stimulanter är väl katabola? Hämnar hungern gör det ju iallafall.

Nä, det gör det inte alls. Högst individuellt.

deadich
2012-07-12, 20:56
Nä, det gör det inte alls. Högst individuellt.

Lika individuellt som att man får dålig balans av alkohol. Höjer du dosen kommer du tillslut märka av den effekten. Att du sedan med din dos inte märker av effekten för att den är liten betyder inte att det är fakta att det är en effekt utav drogen.

on topic, en kopp kaffe. Vill man helt slippa droger så är nog musik, filmer och andra mer psykologiska saker mer passande

Vunnis
2012-07-12, 20:58
Det är dom ju visst det, om sniggel då inte hittar på helt vilt. Är dom katabola på hormonnivå spelar det väl ingen roll om man inte blir mindre hungrig?

Grotesk
2012-07-12, 21:04
Lika individuellt som att man får dålig balans av alkohol. Höjer du dosen kommer du tillslut märka av den effekten. Att du sedan med din dos inte märker av effekten för att den är liten betyder inte att det är fakta att det är en effekt utav drogen.

on topic, en kopp kaffe. Vill man helt slippa droger så är nog musik, filmer och andra mer psykologiska saker mer passande

Dock vet du ju inget om hur stora mina doseringar ser ut. Jag utgick iaf ifrån rekommendationerna som står på burkarna.

Att kalla PWO's för droger är dessutom ganska mediokert i min mening.
Om han dessutom inte vill ta koffeintabletter, av någon anledning, så är ju en kopp kaffe ett ganska dåligt förslag.

Doolie
2012-07-12, 21:10
Pumpa mer översätter jag till "utföra fler reps på samma vikt". Då känns kreatin som den bästa kandidaten. Men som Sheo säger så är kreatin något som ger effekt med tiden och inte akut.

Okej jag förstår, jag sitter redan på en påse kreatine så jag letade mest efter något att ta i samband med det, fungerar NO explode 2.0 till det t.ex?

deadich
2012-07-12, 21:27
Dock vet du ju inget om hur stora mina doseringar ser ut. Jag utgick iaf ifrån rekommendationerna som står på burkarna.

Att kalla PWO's för droger är dessutom ganska mediokert i min mening.
Om han dessutom inte vill ta koffeintabletter, av någon anledning, så är ju en kopp kaffe ett ganska dåligt förslag.

DMMA är en drog, vad annars ska man kalla det? Pwo's i allmänhet är inte droger. Dina doseringar är irrelevanta, det var effekten jag pratade om. dämpning av hungern är en effekt utav drogen som man inte kan komma ifrån. Däremot så stämmer det ju att i vissa fall så kan effekten vid personens dosering vara så liten att den inte är märkbar. Men effekten är ändå där. Det är inte individuellt om den finns där eller inte. Det är fakta helt enkelt.

Sen så har jag inte sett att han inte ville köra koffein. precis här ovanför skriver han ju om no explode som såvitt jag vet innehåller just koffein. Men som folk har sagt, är det orken och inte just stimulantfokuset du söker så är nog kreatin bäst.

Akada
2012-07-12, 21:36
Spelar väl ingen roll ifall det ger utslag på piss, då det inte är en olaglig substans? Säg som det är, provet skickas på analys och tillbaka kommer ett (förhoppningsvis ;)) negativt resultat för narkotika.

Eller vill du inte ens få den negativa "stämpeln"?

Pepz
2012-07-12, 21:57
Den innehåller väl både nå fenetylamin-analoger eller vad det kan vara och synefrin, passar knappast ts isåfall.


det har tävlats och testats med just denna i kroppen och ingen har åkt dit ännu
och detta på SM

Alla body science produkter är dopingfria både på tävling och träning

Doolie
2012-07-12, 21:58
Spelar väl ingen roll ifall det ger utslag på piss, då det inte är en olaglig substans? Säg som det är, provet skickas på analys och tillbaka kommer ett (förhoppningsvis ;)) negativt resultat för narkotika.

Eller vill du inte ens få den negativa "stämpeln"?

Vill inte ens få den negativa stämpeln :em:

Doolie
2012-07-12, 22:00
DMMA är en drog, vad annars ska man kalla det? Pwo's i allmänhet är inte droger. Dina doseringar är irrelevanta, det var effekten jag pratade om. dämpning av hungern är en effekt utav drogen som man inte kan komma ifrån. Däremot så stämmer det ju att i vissa fall så kan effekten vid personens dosering vara så liten att den inte är märkbar. Men effekten är ändå där. Det är inte individuellt om den finns där eller inte. Det är fakta helt enkelt.

Sen så har jag inte sett att han inte ville köra koffein. precis här ovanför skriver han ju om no explode som såvitt jag vet innehåller just koffein. Men som folk har sagt, är det orken och inte just stimulantfokuset du söker så är nog kreatin bäst.

Jag har alltså koffeinpiller och kreatin. Det jag vill ha är något som ökar min prestation när jag tränar utöver dessa, finns det alltså inte utan DMAA eller liknande? :)

Gober
2012-07-12, 22:39
Jag har alltså koffeinpiller och kreatin. Det jag vill ha är något som ökar min prestation när jag tränar utöver dessa, finns det alltså inte utan DMAA eller liknande? :)

Det Pepz rek, Jacked-Extreme. Den är jäkligt bra imo.

Doolie
2012-07-12, 23:52
Det Pepz rek, Jacked-Extreme. Den är jäkligt bra imo.

Alright ska läsa på lite om den, vad har den för effekt då?

Doolie
2012-07-12, 23:54
Det Pepz rek, Jacked-Extreme. Den är jäkligt bra imo.

Hitta inte på kolos butik, kan du länka? Finns den i butik i sthlm vill kunna köpa så snabbt som möjligt.

Pepz
2012-07-13, 06:55
Hitta inte på kolos butik, kan du länka? Finns den i butik i sthlm vill kunna köpa så snabbt som möjligt.

måste beställa på nätet

AronP
2012-07-13, 10:45
Rage x2 är en gammal glömd produkt som jag håller väldigt högt. Även Superpump ger bra effekt.

Sverker
2012-07-13, 17:17
Spelar väl ingen roll ifall det ger utslag på piss, då det inte är en olaglig substans? Säg som det är, provet skickas på analys och tillbaka kommer ett (förhoppningsvis ;)) negativt resultat för narkotika.

Eller vill du inte ens få den negativa "stämpeln"?

Blir man dopningstestad i en idrottsmiljö kan det sedan vara tufft att bli avstängd från all idrott i två år. Förutsatt att ämnet är dopningsklassat, vilket DMAA är.

345.5 i bänk
2012-07-13, 17:35
BRUTAL-FX är överlägset bäst.

kettlebellGuden
2012-07-13, 17:40
Blir man dopningstestad i en idrottsmiljö kan det sedan vara tufft att bli avstängd från all idrott i två år. Förutsatt att ämnet är dopningsklassat, vilket DMAA är.

S6. Inga problem om man bara kör det vid träning.

KalleTeodor
2012-07-13, 18:06
Blir man dopningstestad i en idrottsmiljö kan det sedan vara tufft att bli avstängd från all idrott i två år. Förutsatt att ämnet är dopningsklassat, vilket DMAA är.

Hur är det med craze då? Det finns ju inte dmaa i den men man har ju hört lite olika om den..

Sverker
2012-07-13, 18:45
S6. Inga problem om man bara kör det vid träning.

Vad är halveringstiden för DMAA ?

Verkar sportsligt att gå några veckor på avgiftnig innan man tävlar.

kettlebellGuden
2012-07-13, 19:01
Vad är halveringstiden för DMAA ?

Verkar sportsligt att gå några veckor på avgiftnig innan man tävlar.

Gissar på att det är ungefär som efedrin. Några timmar dvs.

Hade jag fortfarande tävlat så hade jag definitivt lagt ner det 2-3v innan. Better safe than två års avstängning.

Tapper
2012-07-13, 19:48
Massbuilder och Gakkic är kanske två alternativ? Massbuilder tycker jag fungerat lika bra som de innehållandes DMAA.

Kung atlas
2012-07-15, 16:23
Rage x2 är en gammal glömd produkt som jag håller väldigt högt. Även Superpump ger bra effekt.

Jag håller med dig. två riktigt grymma produkter*flex*