handdator

Visa fullständig version : Pre-workout


Sentax
2012-07-05, 22:00
Hej!

Jag letar efter ett pre-workout som inte innehåller DMAA... Jag vill helst att det ska innehålla tex. kreatin och koffein. Det behöver inte vara särskilt kraftigt. Jag vill bara känna skillnad mellan på när jag gymmar och när jag inte gör det för att slippa tänka på jobbet.

Har någon ett förslag?

strikt
2012-07-05, 22:04
Brutal fx

Feelgood
2012-07-05, 22:10
Jacked xx är bra. Finns på extra pris just nu också ;-)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Tiefensee
2012-07-05, 22:20
Jacked xx är bra. Finns på extra pris just nu också ;-)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Den skulle INTE innehålla DMAA :smash:

:)

Birkharju
2012-07-05, 22:26
Rage Nitro från Fairing tycker jag är riktigt bra. Fri från DMAA, hög koffeinhalt+kreatin

Sentax
2012-07-05, 22:28
Brutal fx

Ja, okej. Verkar bra!

Det känns lite oroligt med pre-workout då man egentligen inte vet vad som finns i. Jag har provat både Napalm och Jack3d, men det är inget jag vill prova i längden. Allt som får kroppen att "gå snabbare" kan inte vara bra ...

Hymer
2012-07-06, 15:57
Craze.. Finns inget som kommer i närheten av den.

Dock så blir iaf jag smått beroende av skiten då det känns kiss och gå och träna utan att dra en pwo först.

Therealslimshady
2012-07-06, 20:19
Creatine complete ifrån gg, den är trevlig :)

Beelz
2012-07-07, 09:25
Den skulle INTE innehålla DMAA :smash:

:)

Den innehåller inte DMAA :smash:

Kischen
2012-07-07, 10:25
Den innehåller inte DMAA :smash:

Jo.

hertzman
2012-07-07, 10:48
Den innehåller inte DMAA :smash:

Jo. Jacked Extreme är dock fri från DMAA.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Sheogorath
2012-07-07, 10:50
Craze.. Finns inget som kommer i närheten av den.

Dock så blir iaf jag smått beroende av skiten då det känns kiss och gå och träna utan att dra en pwo först.

Med Craze insåg jag vikten av att sätta upp klara regler redan efter första gången. T.ex. att inte köra den under konditionsträning (eftersom det garanterat kommer kännas för bra), bara använda den under diet, bara använda den en gång i veckan och bara använd den de sista veckorna när det börjar bli riktigt kämpigt.

Att köra den alla pass i veckan året om kommer garanterat att göra att allt annat känns piss, vilket du ju fått erfara nu. Dessutom är det nog skadligt för psyket, rent kemiskt. Precis som jag misstänker med DMAA. Dags att sätta upp lite regler för dig också låter det som. ;)

Ondskapelsen
2012-07-07, 10:55
Creatine complete ifrån gg, den är trevlig :)

Tycker också den e helt ok.
Har för mig att den e rätt dyr dock :(. + att jag blev risig i kistan som fan första 2-3 gångerna. Men nu e man härdad :D

Beelz
2012-07-07, 12:58
Jo.

Jo. Jacked Extreme är dock fri från DMAA.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

hahah, ops blandade ihop Extreme och XX :Virro

Hymer
2012-07-11, 15:08
Med Craze insåg jag vikten av att sätta upp klara regler redan efter första gången. T.ex. att inte köra den under konditionsträning (eftersom det garanterat kommer kännas för bra), bara använda den under diet, bara använda den en gång i veckan och bara använd den de sista veckorna när det börjar bli riktigt kämpigt.

Att köra den alla pass i veckan året om kommer garanterat att göra att allt annat känns piss, vilket du ju fått erfara nu. Dessutom är det nog skadligt för psyket, rent kemiskt. Precis som jag misstänker med DMAA. Dags att sätta upp lite regler för dig också låter det som. ;)

Ja det är väll det. Känner sig som en pundare ibland :/ men men nu är det inte långt kvar på sommaren och nsart drar bjj/sw/boxningen igång igen och då finns det inte mycket tid för gym :)

Grotesk
2012-07-11, 15:33
Jag vill slå ett slag för N.O.-Xplode.

Visst, jag har provat Craze (snart slut på burken) men upplever inte alls det här sjuka/euforiska/stimmiga/brutala som många andra gör. Blir förhållandevis pigg men ofta jävligt torr i munnen också. Dessutom är den väldigt dyr.

Sheogorath
2012-07-11, 15:33
Ja det är väll det. Känner sig som en pundare ibland :/ men men nu är det inte långt kvar på sommaren och nsart drar bjj/sw/boxningen igång igen och då finns det inte mycket tid för gym :)

(och tävlar du kan du ryka på en dopingkontroll om du kör craze, eftersom den i vissa tester ger utslag för amfetaminer och faller under kategorin stimulantia)