handdator

Visa fullständig version : Magen krånglar.


Pegga
2004-01-29, 16:15
Tjena.
Har någon tips på hur jag lindrar min oroliga mage(gasig).
Använder Eislelt Ultraway.
Om någon kunde tipsa om ett protein som är milt för magen, vore jag tacksam.

/P

Fairing
2004-01-29, 16:46
Fairing Complete Protein

maximuscle
2004-01-29, 22:48
Originally posted by Fairing
Fairing Complete Protein

skulle inte jag rekomndera iallafall...sorry

men min mage blev bara sämre av den och jag har känslig mage...
100% Whey fron ON funkade perfekt för mig...:thumbup:


MVH

Hobbes
2004-01-29, 23:02
Originally posted by maximuscle


skulle inte jag rekomndera iallafall...sorry

men min mage blev bara sämre av den och jag har känslig mage...
100% Whey fron ON funkade perfekt för mig...:thumbup:


MVH

Jag har inte provat Complete protein III men jag har provat ON:s 100% whey....en av orsakerna till att du gillat ON kan vara att de har laktas i sitt protein, det är den ensym sådana som jag exempelvis har för lite av...laktosintolerant!

Det enda jag provat innan var whey-80, faan, kunde lika gärna flyttat in på toa...

Blandade min ON med låglaktosmjölk..inga problem med magen längre!

Synd angående Faring, tänkt att prova dem då den innehåller lactoferrin(rättstavat?)

Pez
2004-01-29, 23:09
Originally posted by Hobbes


Jag har inte provat Complete protein III men jag har provat ON:s 100% whey....en av orsakerna till att du gillat ON kan vara att de har laktas i sitt protein, det är den ensym sådana som jag exempelvis har för lite av...laktosintolerant!

Det enda jag provat innan var whey-80, faan, kunde lika gärna flyttat in på toa...

Blandade min ON med låglaktosmjölk..inga problem med magen längre!

Synd angående Faring, tänkt att prova dem då den innehåller lactoferrin(rättstavat?)

Det är bara ett par månader sen som Completen innehöll sojaprotein, som nu är utbytt mot lactoferrin. Skulle tippa på att maximuscle testat gamla complete.

/pez

Hobbes
2004-01-29, 23:18
Originally posted by Pez


Det är bara ett par månader sen som Completen innehöll sojaprotein, som nu är utbytt mot lactoferrin. Skulle tippa på att maximuscle testat gamla complete.

/pez

Tackar för ett snabbt svar...

Jag har bara hört bra saker om faring nämlingen, så jag blev lite fundersam!

maximuscle
2004-01-29, 23:36
Originally posted by Pez


Det är bara ett par månader sen som Completen innehöll sojaprotein, som nu är utbytt mot lactoferrin. Skulle tippa på att maximuscle testat gamla complete.

/pez

har den nya....:thefinger

så om du vill köpa mina 2 burkar till ett pra pris pez så kan du pm:a mig...

som sagt kan ju ej äta dom för min mage...:em:

Pez
2004-01-30, 00:06
Originally posted by maximuscle


har den nya....:thefinger

så om du vill köpa mina 2 burkar till ett pra pris pez så kan du pm:a mig...

som sagt kan ju ej äta dom för min mage...:em:

Åh fan.. du är nog den enda jag hört om som har nåt ont att säga om Completen. Ja.. inget är för alla som det heter.

Jag fortsätter nog nalla från kollos lager när Lasse vänder ryggen till istället...det är billigare.. :D

/pez

Klein
2004-01-30, 00:11
Jag är laktosintolerant och har prövat en hel del sorter. Eiselts Hi-Whey Naturell var den som funkade bäst och smakade bäst i min mening. Jäkligt synd att Eiselt lagt ner tillverkningen av den.

Har beställt efter Fairing - Complete Protein III. Förhoppningsvis så fixar den biffen.

Garnax
2004-01-30, 01:19
Originally posted by Fairing
Fairing Complete Protein

Känns kanske inte helt opartiskt....