handdator

Visa fullständig version : Xtend och protein !


Karre gfx
2012-06-28, 17:14
Hejsan,
jag har köpt idag Xtend som Aminosyror > BCAA. och jag tar Whey. !
jag undrar om det är lugnt att ta både de två tillsammans .. ?

jonteeo
2012-06-28, 17:26
Finns ingen mening att ta de båda samtidigt, hade själv tagit BCAA innan/under och efter träning. Whey kan du dricka när du känner för det på dagen, jag hade föredragit på morgonen eller på kvällen.

simper02
2012-06-28, 17:30
vad vill du få ut av det?

Karre gfx
2012-06-28, 17:40
större muskler , och ja fråga en kompis då sa han att man ska ta Whey och Xtend ..

WorldRecordPOSTS
2012-06-28, 17:41
Du borde läsa på mer om träning, tillskott gör inte hela din träning.

jonteeo
2012-06-28, 18:05
större muskler , och ja fråga en kompis då sa han att man ska ta Whey och Xtend ..

Om du idag har en fullständig kost i muskelbyggningens syfte så kommer inte dina kosttillskott göra någon märkbar skillnad. Whey kan vara ett bra alternativ för att fylla på protein behovet.

Ont. Du kommer inte stimulera mer muskeluppbyggnad (efter träning) om du blandar de båda. Därför är det onödigt.

Albin Eriksson
2012-06-28, 19:55
Blanda dom inte, men xtend kan du använda mellan måltider samt istället för wheyprotein innan/efter träningspass.

FÖRRESTEN:
Tycker det dessutom är lite onödigt att be någon läsa på om träning/vanlig kost när det är en fråga som inte handlar om mer än ett kosttillskott.
Har ni läst hans övriga poster och dragit slutsatser eller är ni bara "duktiga" måntro?