handdator

Visa fullständig version : Radiums Bitchtits


Radium
2012-06-27, 20:36
Tjena,

Radium som bantat bort de senaste 3(?) åren ungeför 45 kg och har fortfarande minst 10-15 kg som ska bort. var i riktigt dåligt skick med en levnadsvikt närmare 130 kg!mitt mål är att få fram rutor i magen, men med allt slack skin så är jag rädd att det inte blir det. andra målet är att packa på muskler som en muddafaka!

har gått på gym aktivt senaste 3 månader, men mest på fokus på konditions träning och börjat boxas för 6 månader sen. mesta träning som jag gjort sedan augusti 2011 är kropvikts övningar i olika former.

har också nyligen börjat ta before och after bilder.

har fått höra att jag en en stor börstkorg som jag själv också tycker är stor och att jag har bra start grunder för att bli en äkta viking :F.

well här är första bild settet.

Ålder 24,
längd 175-177cm
vikt ~85kg


"start" vikt 90-91 nu 85kg ?

89983

Radium
2012-07-01, 20:34
4 km / 30 min och 2 varv upp för den lokala slalombacken.

har också kört nu lite på en vecka med vegetarisk kost,(fuskat 2 gånger då jag i fartens hinder köpte i misstag lite kyckling så onödigt att kasta bort bra mat) och tycker att jag har fått mera energi. slog nytt PR med chinups och pullups fungerar mycket lättare för min nu.

Jonte12
2012-07-01, 21:05
Starkt jobbat att gå ner så mkt. Keep it up.
Kyckling är väl bra? du måste ju få i dig protein om målet är muskler. Mitt tips är att du nu inte lägger dig alltför lågt i energi om du vill gå upp i massa. Kanske på ett +-0. Så att "bantningen" blir det du går upp i muskler sas.

Radium
2012-07-01, 21:46
Starkt jobbat att gå ner så mkt. Keep it up.
Kyckling är väl bra? du måste ju få i dig protein om målet är muskler. Mitt tips är att du nu inte lägger dig alltför lågt i energi om du vill gå upp i massa. Kanske på ett +-0. Så att "bantningen" blir det du går upp i muskler sas.

tackar!, första målet är att slippa ner till en normal vikt, sedan därifrån börja bygga upp "leant". är endå ganska nära första målet :naughty:

Radium
2012-07-12, 23:36
2.7 4 km löprunda
3.7 4 km löprunda
5.7 4 km löprunda
9.7 2 km löprunda
11.7 6 km löprunda
12.7 6 km löprunda