handdator

Visa fullständig version : Hjälp med kosttillskott


JoKarN
2012-06-21, 20:12
Hej! Undrar om det finns ngt slags kosttillskott lr dylikt som skulle passa mig, jag tränar med hantlar. Jag kör biceps, triceps, bröst, rygg och mage med andra ord överkropp endast. Finns det ngt muskelbyggande för det? För som jag har fattat det så om man äter kosttillskott så måste man träna hela kroppen annars läggs det fett där man inte tränar. Jag är ny innom detta och fick höra att man inte ska träna samma muskler varje dag utan man skulle låta dom vila ngn dag i veckan stämmer detta? Isåfall finns det ngt för det med? Så man kan köra varje dag på samma muskel. MVH JoKarN

ByggBobbarna
2012-06-21, 20:19
Vanligt protein pulver funkar alltid bra :)

Måste fråga vart f*n du har hört detta "om man äter kosttillskott så måste man träna hela kroppen annars läggs det fett där man inte tränar"?

JoKarN
2012-06-21, 20:22
Läste det , att om du endast kör biceps typ och äter muskelbyggande så kommer du få fet lagringar på resten. Fatta inte riktigt är som sagt ny, har du ngt märke typ har tittat på denna men vet inte om det är bra. http://www.bodypower.se/sv/product/1223/Cyclone-1-2-kg-MaxiMuscle