handdator

Visa fullständig version : Snus i tvättmaskin


stajv
2012-06-20, 23:21
Min älskade flickvän tvättade precis ett par byxor med en oöppnad snusdosa i. Snusarna blev lite blöta men dosan öppnades aldrig. Tror ni man kan torka dem och snusa eller är det lite väl risky med tanke på tvätt och sköljmedel?

Thatsinane
2012-06-20, 23:32
Är du smålänning månne?

Jag hade i vilket fall inte snusat dem.

stajv
2012-06-20, 23:33
Näpp och har inga problem med att köpa nya. Är bara så att jag inte har nån mer dosa hemma, alla affärer är stängda för dagen och har sjuk abstinens

Sparven från Minsk
2012-06-20, 23:38
Det mesta tvättmedlet borde ju vara bortsköljt, och finns det något kvar så är det nog så lite, plus att du ska ju inte svälja snusarna, tvättmedlet kommer bara ligga under läppen. Jag tror det är lugnt.

stajv
2012-06-20, 23:40
Det mesta tvättmedlet borde ju vara bortsköljt, och finns det något kvar så är det nog så lite, plus att du ska ju inte svälja snusarna, tvättmedlet kommer bara ligga under läppen. Jag tror det är lugnt.

Fast man sväljer ju salivet som blandas med snusen? Aja är redan sjuk idag så kan väl testa och se hur det går

stajv
2012-06-20, 23:57
mår bra atm. uppdaterar om kräkningar uppstår

Dav0d
2012-06-21, 10:14
And he died *slap*

Jarod
2012-06-21, 10:18
Det var såhär uttrycket "dumsnål" myntades. :D

312
2012-06-21, 10:34
Det var såhär uttrycket "dumsnål" myntades. :D

Spot on. :D

Sandra81
2012-06-21, 10:46
de är nog ingen fara jag råkade dricka tvättmedel en gång ..

mela
2012-06-21, 11:13
Hur råkar man dricka tvättmedel?

Herr Oberst
2012-06-21, 11:13
Vad tänker din brud med egentligen? Jag tycker att du ska dumpa henne

Tapatalk för fan

Lillstrumpa
2012-06-21, 11:20
Haha, släng snusen för fasen. Det var det dummaste jag hört. Snusa något som åkt runt i tvättmedel. Eller ja, är man så funtad att man snusar i första taget kanske man inte bryr sig om sånt. Så... go for it mannen! ;)

stajv
2012-06-21, 11:36
Också intresserad av hur man råkar dricka tvättmedel :D
Som jag sa tidigare är jag inte snål utan alla affärer var stängda. Snusade 4 snusar och gick bra så är nog lungt. Fast nu ska jag gå och köpa en ny dosa :)

Stoltz
2012-06-21, 11:47
Hur råkar man dricka tvättmedel?

Man trodde det var blåbärsprotte. Får inte bli katabol för helvetet!

Sandra81
2012-06-21, 12:29
Ja hade tvättmedel i en mugg vid handfatet som jag använde när ja handtvättade underkläder. Sen glömde ja tvätta ur den.

Spartansk
2012-06-21, 12:38
Ja hade tvättmedel i en mugg vid handfatet som jag använde när ja handtvättade underkläder. Sen glömde ja tvätta ur den.

Det är inte för sent än.

Sandra81
2012-06-21, 12:57
Det är inte för sent än.

me vad? :)

Spartansk
2012-06-21, 12:58
me vad? :)

Att tvätta ur muggen. :)

Edit: Åh, vänta, nu såg jag det där inlägget med att du druckit diskmedel.

Sandra81
2012-06-21, 13:47
Att tvätta ur muggen. :)

Edit: Åh, vänta, nu såg jag det där inlägget med att du druckit diskmedel.

Du menar att du vill tvätta mina kläder? jo men det kan du väl få.. :)

Spartansk
2012-06-21, 13:52
Du menar att du vill tvätta mina kläder? jo men det kan du väl få.. :)

Ja! :)

Gecka
2022-01-30, 22:41
Ja! :)

Jag vet att det här skrevs år 2012 men nu såhär i framtiden (2022) så är det nog den bästa konversationen jag någonsin läst 😂😂

mattilainen
2022-01-30, 22:51
hade en patient som druckit en liter Ajax rengöring och inget var farligt med det enligt giftinformationen så tror knappast lite tvättmedel i snusen är någon fara haha.

Sen klarar kroppen mer än man tror ;)

intepurewhey
2022-01-31, 09:05
hade en patient som druckit en liter Ajax rengöring och inget var farligt med det enligt giftinformationen så tror knappast lite tvättmedel i snusen är någon fara haha.

Sen klarar kroppen mer än man tror ;)

wtf

rooz
2022-01-31, 10:17
wtf

En vanlig hemmafest i Dorotea en lördag i januari. Inga kostigheter.

intepurewhey
2022-01-31, 11:21
En vanlig hemmafest i Dorotea en lördag i januari. Inga kostigheter.

Mest imponerad över att man faktiskt får ner det måste jag säga.

rooz
2022-01-31, 11:23
Mest imponerad över att man faktiskt får ner det måste jag säga.

Besök Dorotea så kommer du också sitta och hinka Ajax innan du hinner bränna första bostadsbidraget på Spice.

skyffelmördarn
2022-01-31, 15:14
hade en patient som druckit en liter Ajax rengöring och inget var farligt med det enligt giftinformationen så tror knappast lite tvättmedel i snusen är någon fara haha.

Sen klarar kroppen mer än man tror ;)

Nej rengöringsmedel idag är ju så miljövänliga så det innehåller knappt några kemikalier alls, tvättmedel är ju i princip parfympulver bara. Annat var det när man var liten, en skopa tvättmedel och varenda fisk i hela östersjön gick upp till ytläge. Det var innan folk visste vad ett E-ämne var!

mattilainen
2022-01-31, 22:51
Mest imponerad över att man faktiskt får ner det måste jag säga.
haha ja, jag blir förvånad nästan varje pass kring någonting. En patient var beroende av att dricka lacknafta, han drack ca 0.5 - 1 L om dagen och det hade han börjat med lite sporadiskt när spriten var slut, så tog han en shot med lacknafta och det dämpade lite, sen blev det fler och fler shottar varje dag och till slut hamnade vi där på upp mot en liter om dagen.. Undrar hur hans inre såg ut. Kan säga att han, ambulansen och hela akuten luktade lacknafta. Han blev väldigt arg när de tog ut flaskan från akuten.

Nej rengöringsmedel idag är ju så miljövänliga så det innehåller knappt några kemikalier alls, tvättmedel är ju i princip parfympulver bara. Annat var det när man var liten, en skopa tvättmedel och varenda fisk i hela östersjön gick upp till ytläge. Det var innan folk visste vad ett E-ämne var!
Allt var bättre förr:cool:

Armed Dingo
2022-01-31, 23:49
haha ja, jag blir förvånad nästan varje pass kring någonting. En patient var beroende av att dricka lacknafta, han drack ca 0.5 - 1 L om dagen och det hade han börjat med lite sporadiskt när spriten var slut, så tog han en shot med lacknafta och det dämpade lite, sen blev det fler och fler shottar varje dag och till slut hamnade vi där på upp mot en liter om dagen.. Undrar hur hans inre såg ut. Kan säga att han, ambulansen och hela akuten luktade lacknafta. Han blev väldigt arg när de tog ut flaskan från akuten.


Allt var bättre förr:cool:

Wtf. Man blir väldigt nyfiken på hans inre ja. Om inget annat bör det vara cancerframkallande som bara den. Det är ju utvunnet ur olja? Och inte allt för olikt bensin heller, gissar jag.