handdator

Visa fullständig version : Panikfotografering imorgon - hur göra med kosten?


PowerSlize
2012-06-20, 17:43
tjaaoo

Har möjligheten att ta lite formbilder imorgon med en duktig fotograf men vet inte hur jag ska göra med kosten för o se så bra ut som möjligt.

Legat relativt lågt på kolhydraterna de senaste dagarna (under 100g per dag)

Ska jag bara käka som vanligt o ladda med mycke kolhydrater innan fotograferingen imorgon eller hur bör jag göra?

Ska ja nolla kolhydraterna fram till laddningen?

PowerSlize
2012-06-20, 18:00
Vad tror ni om o strypa vattnet nu och sedan ladda på med mycke kolhydrater imorgon?

Och hur länge innan fotograferingen ska ja börja ladda med kolhydrater?

mattilainen
2012-06-20, 18:18
alkohol ;)

OneManArmy
2012-06-20, 18:20
Drick en redig whiskey och ut och spring med dig.. släng dig sen i bastun och dra i dig en virre till.. sen sööv

PowerSlize
2012-06-20, 18:25
Drick en redig whiskey och ut och spring med dig.. släng dig sen i bastun och dra i dig en virre till.. sen sööv

ska fota efter jobbet imorgon.. typ kl 17-18.
Bör ja ta en sup ändå innan ja lägger mig?

PowerSlize
2012-06-20, 18:31
jag tänkte att ja stryper vattnet nu o bara käkar torra kolhydrater imorgon.. verkar de vettigt?

O inget salt eller? lr mycke salt ihop med kolhydraterna?

Jokester
2012-06-20, 18:58
Som någon skrev, drick lite sprit och in i bastun. Stryp all annan vätska i största möjliga mån och käka lite salta kex några timmar innan plåtningen. Och sov så mycket du hinner.

PowerSlize
2012-06-20, 19:14
Som någon skrev, drick lite sprit och in i bastun. Stryp all annan vätska i största möjliga mån och käka lite salta kex några timmar innan plåtningen. Och sov så mycket du hinner.



oki, bör det vara salt tillsammans med kolhydraterna alltså?

Endumen
2012-06-20, 19:17
Personligen skulle jag aldrig rekommendera ett spritintag, inget vatten och sedan in i bastun... idioti!

Uzz
2012-06-20, 19:17
alkohol ;)

haha!:hbang:

centralt
2012-06-21, 00:50
Personligen skulle jag aldrig rekommendera ett spritintag, inget vatten och sedan in i bastun... idioti!


Inte så att han blir ombedd att dra i sig 10 starköl och sätta sig i en 110 gradig bastu i 2h *bs*

PowerSlize
2012-06-22, 14:32
hey buds

Jag drack inget på hela gårdagen fram till fotograferingen.. laddade med torrt ljust bröd och godis. Fick bort mycke vätska och ådrorna kom fram rejält så det gjorde stor skillnad.

Kanske slänger upp nån bild i dagsformstråden i helgen.

centralt
2012-06-23, 01:41
hey buds

Jag drack inget på hela gårdagen fram till fotograferingen.. laddade med torrt ljust bröd och godis. Fick bort mycke vätska och ådrorna kom fram rejält så det gjorde stor skillnad.

Kanske slänger upp nån bild i dagsformstråden i helgen.

Roligt att du blev opti :D do it!

Depzon
2012-06-23, 12:38
Om vi säger att man ska komma i sån visuell form men har en vecka på sig, hur bör man göra med kost, träning, vatten och salt då? Jag tycker att om jag befinner mig mitt i en intensiv träningsperiod/träningsvecka så syns det inte så himla mycket på kroppen. Det är först då jag saktat ner och ätit skräpmat och/eller supit några dagar som jag ser riktigt deffad ut. Men det är så svårt att motivera sig att göra det även om man inte "vill", haha.