handdator

Visa fullständig version : Svårt att välja(pulver kapslar etc)


Anderlecht
2012-06-19, 15:47
Hallå!

Jag har börjat träna lite mer seriöst och söker även produkter för detta nu.

Det jag alltid kört på innan (och enbart) är gainer / protein pulver efter passet. Det är först och främst bygge av muskelmassa jag är ute efter. Men jag är lite tveksam hur jag ska nå bäst effekt, samt vad man kan äta/dricka för ut-tåligheten.

Jag är inte fet och vill inte äta några fettförbrännings-produkter.

Jag kollar in lite på gymgrossistens hemsida och ser bland annat massa olika paket. Men vad ska jag välja? Vilket pulver är bäst? (gainer är jag ute efter), vilka tabletter/kapslar ska man köra med? Kreatin innan träning?

Jag står mest frågandes men är sugen på att testa lite mer produkter för att maximera träningsresultatet. (ja, jag vet att jag ska äta mycket med).

Hoppas ni förstod lite av det jag skrev, egna erfarenheter och tips uppskattas alltså om vad, och vilka tillskott man bör ta och få i sig.

Tränar i snitt 4 ggr i veckan, är 20 år.

MVH :hbang:

vicarious
2012-06-19, 15:51
Kör på gainer och proteinpulver som du brukar. Kreatin kan du lägga till. Annars träna på. Träningen är #1.

Rekommenderar dig att beställa från någon annan sida än GG. Googla Body Science Whey eller Gainer så hittar du en bra sida.

Anderlecht
2012-06-19, 19:19
Okej tack, det är det pulvret du föredrar alltså?

Mer svar och andra åsikter uppskattas!

LilMack
2012-06-19, 22:51
Body Sciene Whey 100% är bra skit.

aldoschadewitz
2012-06-19, 23:20
Kör på gainer och proteinpulver som du brukar. Kreatin kan du lägga till. Annars träna på. Träningen är #1.

Rekommenderar dig att beställa från någon annan sida än GG. Googla Body Science Whey eller Gainer så hittar du en bra sida.

hur mycket betalade mm dig för det där?:)

aldoschadewitz
2012-06-19, 23:22
Okej tack, det är det pulvret du föredrar alltså?

Mer svar och andra åsikter uppskattas!

gainer i tablettform lär bli ett problem. men jag förerdrar även pulver i amino och kreatin sammanhand

Svärmorsdrömmen
2012-06-20, 00:34
Vill du ha ett bra erbjudande så säljer gym-grossisten 2kg kreatin för 249kr. Räcker 1 år :naughty:

Ondskapelsen
2012-06-20, 14:45
gainer i tablettform lär bli ett problem. men jag förerdrar även pulver i amino och kreatin sammanhand

45st tabletter per intag :D.

Rekommenderar dessutom kolozzeums webshop!

vicarious
2012-06-20, 14:59
hur mycket betalade mm dig för det där?:)

Ingenting. Jag rekommenderar de produkter jag tycker är goda och prisvärda, oavsett tillverkare.

centralt
2012-06-21, 01:35
Köp en burk kreatin och se hur kroppen reagerar, funkar riktigt bra för mig. Ta en variant med kapslar till att börja med, jag kör te.x Scitec Swolex (6st innan träning).