handdator

Visa fullständig version : Duzixon från BMR?


StampChamp
2012-06-15, 13:44
Kan Duzixon testobooster ge någon som helst liten effekt under ett slutskede av en deff? Eller är det helt verkningslöst?

Tribulus och framför allt DAA ska väl kunna göra lite grann?

Har en burk som legat hemma i ett halvår som jag fick gratis, men känner inte riktigt för att ta den, känns inte riktigt värt.

Men som sagt, har de någon effekt alls eller ger de mest biverkningar? En burk kanske är lugnt.

StampChamp
2012-07-13, 11:11
Så vad säger ni? Är de värt? Någon som testat? Bieffekter? DAA ska väl ge lite effekt vilket det visat i forskning, även tribilius verkar ju ge effekt för många även fast inte det visat vara så effektivt.

Har ju en burk som jag fått gratis, är väl lika bra att testa. Men som sagt någon här som testat? Vet inte om de är värt att prova.

TomasB
2012-07-13, 12:46
Tjena kompis,

Jag körde en kombo av kreatin-mono, EAA, Duzixon i denna deff när jag kände att krafterna, och styrkan började dala. Och faktiskt, med en stor protion placebo och lite jävlar anamma så lyckades jag öka i vikterna tills nu.

Om det beror för 5 öre på Duzixon kan jag inte svara på alls. Men det är min erfarenhet och den är sann.

simper02
2012-07-13, 12:56
fick också en sån gratis. åt halva sen har den bara stått tror inte alls på den......

StampChamp
2012-07-18, 08:23
Okej får se om jag kanske provar den, men vet inte om det känns så värt.

Men visst ska DAA framför allt och kanske tribulus ge lite effekt? Eller är det helt verkningslöst?

Har ju ändå burken hemma så kan väl prova, antar inte att mitt hormonsystem blir fucked up av den?

Johan.S
2012-07-18, 08:34
DAA finns det ju en hel del tester som visar på att det ger en ökning av testosteronet. Gör ingen jätteskillnad i praktiken men det är även högst individuellt.

Tribilus har enligt nyare studier visats sig ha ingen eller väldigt låg effekt på testosteronet. Sen finns det folkt som lika fullt får bra resultat av det. Att man får ökat välbefinnande och bättre sexlust håller nog de flesta med om.

Sen så lämpar sig alla "testo ökande" tillskott till personer som är över 25 år gamla. Enbart för att ens normala testosteron produktion kan ha börjat dala.

StampChamp
2012-07-27, 08:51
Okej jag är 23 år kanske onödigt för mig att testa den då? Ja det ska ju kunna ge lite effekt.... men är det någon som märkt av några bieffekter? Kan man få problem efter en burk? Att ens egna produktion blir lidande eller liknande?

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska testa den när jag ändå har den hemma. :D

Johan.S
2012-07-27, 09:51
Har du den ändå hemma så kör. Du kommer inte sabba din egen produktion av en sån här produkt.

StampChamp
2012-07-31, 12:07
Har du den ändå hemma så kör. Du kommer inte sabba din egen produktion av en sån här produkt.

Okej nu kör jag på den, efter många om och men. :D Lika bra när jag har en hemma, kan ju inte vara så dåligt. Men har någon några invändningar, säg till... kommer väl sluta efter nån dag ändå haha!