handdator

Visa fullständig version : Tryck över vänstra bröst


LilMack
2012-06-11, 22:32
Har under en 9 veckors period kört med en lägre kalori diet. ca 500 mindre / dag. Har självklart tränat igenom kroppen varje vecka. Tar protein samt glutamintillskott. Ligger på 2g protein / kg. Lite fakta om någon undrar.

Har haft ett tryck över mitt vänstra bröst i över en vecka. Kommer från och till. Behöver inte anstränga mig alls i vissa lägen och kan träna normalt utan problem med andningssvårigheter. Skall till Vårdcentralen imorgon. Men tänkte höra med er om ni kanske har liknande erfarenheter vid diet?
(Har dock svårt att tro att dieten är en påverkande faktor). Kom gärna med andra upplysningar.

Tack!

pezrulezhaakon
2012-06-11, 22:36
LilMack

Var är trycket, om du kan lokalisera? Är det inuti? Muskulärt? Ökar det vid hostning.

All liknande info är ju till hjälp.

LilMack
2012-06-11, 22:54
LilMack

Var är trycket, om du kan lokalisera? Är det inuti? Muskulärt? Ökar det vid hostning.

All liknande info är ju till hjälp.

Ett par cm över bröstvårtan. Muskulärt är det inte. Känns som det är inuti, men vad vet jag inte. Ökade en del vid hostning ja.

pezrulezhaakon
2012-06-11, 23:14
LilMack

Gör det ont om du "hänger i armstöden" på en stol och gör en omvänd shrug? Alltså dra ner axelpartiet genom att pressa dig upp?

1684_
2012-06-15, 06:24
Har samma men e nog stress på mig....