handdator

Visa fullständig version : Protein pulver med funlight


Mez
2012-06-11, 15:12
som rubriken kan jag blanda protein pulver tillsammans med funlight istället för vatten eller mjölk? skadar man inte näringsämne i proteinet?

tacksam för alla svar

Dreas
2012-06-11, 15:21
som rubriken kan jag blanda protein pulver tillsammans med funlight istället för vatten eller mjölk? skadar man inte näringsämne i proteinet?

tacksam för alla svarVarför skulle du skada näringsämnen?

Fast det kommer ju bli löjligt starkt att blanda med fun light endast.

Beelz
2012-06-11, 15:34
Tror han menar; proteinpulver-vatten-funlight

vicarious
2012-06-11, 15:38
Fun Light ÄR ju vatten + smakämnen och sötningsmedel m.m. Oftast samma sak som är i smaksatt proteinpulver så det lär inte bli någon skillnad.

Mez
2012-06-13, 12:00
Tror han menar; proteinpulver-vatten-funlight

Ju det va det jag menade funlight+vatten+proteinpulver. Är det okej

abstract
2012-06-13, 12:39
Jag har testat det. Det är en sådan sak som man bara testar en gång.

Knatcharn
2012-06-13, 12:59
Jag har testat det. Det är en sådan sak som man bara testar en gång.

Hahah, god why? :D Kanske för att kombinera smaker iofs..

zeusden1
2012-06-13, 13:06
Använder enbart naturellt vassle och om jag är sugen så blandar jag med funlight. Exotic berries smakar som ett vanligt vassle med bärsmak. Helt OK med andra ord.

Annat var det när jag hade i malto+funlight+vatten. Funlighten klumpade ihop sig med lite malto och hur mycket jag än skakade så var det klumpigt. Söta klumpar i grumligt isolat. Ingen höjdare, även om det var ganska likt skumgodis

Pepz
2012-06-13, 13:06
Ju det va det jag menade funlight+vatten+proteinpulver. Är det okej

ja det är ok.




precis som Dreas skrev:
Tänk lite på varför det skulle vara skadligt/negativt/fel/dumt

vicarious
2012-06-13, 13:07
Kan tänka mig att det funkar med naturellt pulver. Men smaksatt pulver + Fun Light lär bli väldigt sött. *spy*

Knatcharn
2012-06-13, 13:29
Kan tänka mig att det funkar med naturellt pulver. Men smaksatt pulver + Fun Light lär bli väldigt sött. *spy*

Vad sägs om typ chokladvassle med hallonsaft? Choklad + hallon liksom ;) Eller vaniljvassle med appear fun lighten.. Päronsplitt! Finns iofs vassle med den smaken redan men.. :p

vicarious
2012-06-13, 14:15
Vad sägs om typ chokladvassle med hallonsaft? Choklad + hallon liksom ;) Eller vaniljvassle med appear fun lighten.. Päronsplitt! Finns iofs vassle med den smaken redan men.. :p

Prova. Jag tror det blir äckligt, iaf den första kombon.

Knatcharn
2012-06-13, 14:26
Prova. Jag tror det blir äckligt, iaf den första kombon.

Haha ja, jag spinner bara vidare på TS idé, kommer aldrig prova det själv *spy*