handdator

Visa fullständig version : 7 Keto


D angelo
2004-01-27, 14:08
Är det någon som testat detta??.
Läste att det ska vara bättre än DHEA då det inte omvandlas till testosteron och östrogen, eller är det helt värdelöst?

King Grub
2004-01-27, 14:13
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=113093&sortby=lastpost&sortorder=descending

Kanske?

Svarten81
2004-01-27, 21:46
Originally posted by King Grub
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=113093&sortby=lastpost&sortorder=descending

Kanske?

Grubben o alla andra jag har hört att de eventuellt skulle dopingklassa 7-Keto? är jag helt fel ute nu eller har det inte varit på tapeten?

Hobbes
2004-01-27, 23:55
Originally posted by Svarten81


Grubben o alla andra jag har hört att de eventuellt skulle dopingklassa 7-Keto? är jag helt fel ute nu eller har det inte varit på tapeten?

Har läst det i en tråd av Eiselt och därför fortsätter de inte med produkten, jobbigt annars....

Men intressant sak läste jag på ett annat ställe, i USA användes såkallade "dopingklassa/förbud" för att öka försäljningen. Det räcker ju att någon i senaten rapar mellan tuggorna på sin big mac att man borde förbjuda nåt preparat så används det till att öka försäljningen...all reklam är bra reklam..!!

Svarten81
2004-01-28, 00:57
Originally posted by Hobbes


Har läst det i en tråd av Eiselt och därför fortsätter de inte med produkten, jobbigt annars....

Men intressant sak läste jag på ett annat ställe, i USA användes såkallade "dopingklassa/förbud" för att öka försäljningen. Det räcker ju att någon i senaten rapar mellan tuggorna på sin big mac att man borde förbjuda nåt preparat så används det till att öka försäljningen...all reklam är bra reklam..!!

sant sjuk i sånna fall men men de är inte kloka när det gäller reklam:whipped:

Northstar
2005-01-09, 14:27
Har provat Twinlabs 7-keto fuel och för mig verkade det fungera. :)
Ringde först Twinlab och frågade en del om produkten innan jag tordes testa.
Lite omdöme har man väl

/simon

fat_joe
2005-01-09, 17:59
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=113093&sortby=lastpost&sortorder=descending

Kanske?


Länken funkar inte

King Grub
2005-01-09, 18:00
Länken funkar inte

Kan det bero på att tråden är ett år gammal? Forumet har uppgraderats och rensats sedan dess.

fat_joe
2005-01-09, 18:03
Kan det bero på att tråden är ett år gammal? Forumet har uppgraderats och rensats sedan dess.

oj märkte det nu, sorry :thumbup:

pellepedal
2005-01-09, 18:17
Jag har kört en del p å7-Keto.
Det fungerar bra för mig, och det är inte förbjudet eller farligt på något sätt.
Det är mycket falska rykten om den produkten.

Northstar
2005-01-10, 17:48
Den enda nackdelen är priset :( dyrt och det tar snabbt slut

/simon

pellepedal
2005-01-10, 17:59
Den enda nackdelen är priset :( dyrt och det tar snabbt slut

/simon

Kvalitet kostar :thumbup:

Spy148
2005-01-11, 02:23
är det bajs prohormoner ni snackar om eller?

Northstar
2005-01-11, 02:24
är det bajs prohormoner ni snackar om eller?

Hmmmm....nej skulle inte tro det

Pez
2005-01-11, 03:13
Jag har kört en del p å7-Keto.
Det fungerar bra för mig, och det är inte förbjudet eller farligt på något sätt.
Det är mycket falska rykten om den produkten.
Funkar bra för dig? I vilket syfte tar du 7-keto och vilken effekt upplever du?

Folk börjar fan i fel ände när dom tar tillskott..

pellepedal
2005-01-11, 20:34
Funkar bra för dig? I vilket syfte tar du 7-keto och vilken effekt upplever du?

Folk börjar fan i fel ände när dom tar tillskott..

Jag ökade fortare. Både i styrka och vikt.

Vad menar du med fel ände?

Pez
2005-01-12, 02:17
Jag ökade fortare. Både i styrka och vikt.

Vad menar du med fel ände?
Kul, med tanke på dess egentliga effekt.. placebo någon? :D

"Det bör tilläggas att DHEAs metaboliter inte kan omvandlas till könshormoner, så ta inte tillskottet för att öka testosteronnivåerna. Det främsta användningsområdet inom bodybuilding och fitness är i syfte att öka energiförbrukningen."

www.mowifit.com

pellepedal
2005-01-12, 11:18
Kul, med tanke på dess egentliga effekt.. placebo någon? :D

"Det bör tilläggas att DHEAs metaboliter inte kan omvandlas till könshormoner, så ta inte tillskottet för att öka testosteronnivåerna. Det främsta användningsområdet inom bodybuilding och fitness är i syfte att öka energiförbrukningen."

www.mowifit.com

Jag är inte direkt ensam om att ha upplevt ett kraftigt ökande tryck av 7-Keto.

Placebo effekten är aldrig att förring. Den kan man gå långt på.