handdator

Visa fullständig version : Sarah Bäckman på BODY Radio


Andreas Guiance
2012-05-18, 15:18
http://www.body.se/artiklar/radio/20120518/bast-i-varlden

Hon är nere och kör EM as we speak..

Tricce
2012-05-18, 15:29
Så jävla grym tjej!

Andreas Guiance
2012-05-18, 17:39
Så jävla grym tjej!

Jepp, blev guld idag med vänstern:)

tp_88
2012-05-18, 18:11
Ska bli sjukt kul att lyssna på! Hon är verkligen helt överjävligt grym, som sagt!

Pudzianovski
2012-05-18, 19:49
Skulle va coolt att bryta mot henne. Att jag skulle få stryk fattar vem som helst men att ändå få känna kraften vore ballt!

/Lincoln Hawk

tp_88
2012-05-19, 07:21
Hon verkade lika skön som hon är grym. Ett av dom bättre avsnitten hittills tom, tycker jag!

Jode
2012-05-19, 08:04
Ska bli intressant att lyssna på detta avsnittet. Snackas de något om fighter diet ?

tp_88
2012-05-19, 08:06
Snackas de något om fighter diet ?
Ja, lite.

Eddie Vedder
2012-05-19, 09:26
Det är alltid så himla kul att lyssna på duktiga och framgångsrika idrottare inom sporter som "ingen bryr sig om". De berättar så otroligt mycket och med sån inlevelse. Lite annorlunda än fotbollsspelares svar. :D

Pejij
2012-05-19, 09:39
Mycket bra avsnitt! Tummen upp!

Andreas Guiance
2012-05-20, 15:10
Skulle va coolt att bryta mot henne. Att jag skulle få stryk fattar vem som helst men att ändå få känna kraften vore ballt!

/Lincoln Hawk

Håller med. Planerar att ta mig till SATS Medis någon dag för att få lite stryk.

Hon verkade lika skön som hon är grym. Ett av dom bättre avsnitten hittills tom, tycker jag!

Ja hon var sjukt bra gäst tyckte jag! Och tog givetvis dubbla EM-guld nu också:cool:

Det är alltid så himla kul att lyssna på duktiga och framgångsrika idrottare inom sporter som "ingen bryr sig om". De berättar så otroligt mycket och med sån inlevelse. Lite annorlunda än fotbollsspelares svar. :D

Håller helt med. Ännu värre är det med amerikanska idrottare. Så absurt mediatränade att de knappt säger att vettigt ord. Mycket bättre med de mindre sporterna i det fallet:)

Mycket bra avsnitt! Tummen upp!

Stort tack!

Andreas Guiance
2012-05-20, 15:26
Skrev i en annan tråd, men kan lika gärna ta det här också: Nästa gäst på radion blir CYC. Har någon frågor till honom kan ni skriva dem här:)

Dreas
2012-05-20, 15:49
Skrev i en annan tråd, men kan lika gärna ta det här också: Nästa gäst på radion blir CYC. Har någon frågor till honom kan ni skriva dem här:):hbang:

Fan vad grymt!

Jag skulle vara intresserad av vad han äter. Med en sådan kroppshydda blir det ju några kcal.

ChuckTesta
2012-05-20, 16:12
Skrev i en annan tråd, men kan lika gärna ta det här också: Nästa gäst på radion blir CYC. Har någon frågor till honom kan ni skriva dem här:)

Vad gör han raw i dom tre övningarna?

Andreas Guiance
2012-05-21, 10:37
:hbang:

Fan vad grymt!

Jag skulle vara intresserad av vad han äter. Med en sådan kroppshydda blir det ju några kcal.

Vad gör han raw i dom tre övningarna?

Ska försöka få in de frågorna:)

cc4
2012-05-21, 11:02
Fråga om han har några planer på comeback i Strongman?
Han var duktig redan som 17åring och kom 5:a i Norges starkare man 2008 om jag minns rätt. Nu lär han ju vara uppe och slåss om titeln om han ställer upp.

Andreas Guiance
2012-05-21, 15:17
Fråga om han har några planer på comeback i Strongman?
Han var duktig redan som 17åring och kom 5:a i Norges starkare man 2008 om jag minns rätt. Nu lär han ju vara uppe och slåss om titeln om han ställer upp.

Ska försöka få in det också:)

iPad
2012-05-23, 19:08
För en som inte har koll, vem är CYC?

Pudzianovski
2012-05-23, 19:14
För en som inte har koll, vem är CYC?

gbWYt1ef9bw

Birkharju
2012-05-23, 22:26
Haha, ni får till övergången från försnacket till gästsnacket riktigt bra. Bättre o bättre för varje gång! Hur som helst toppen-avsnitt vecka efter vecka :)

Andreas Guiance
2012-05-24, 12:20
Haha, ni får till övergången från försnacket till gästsnacket riktigt bra. Bättre o bättre för varje gång! Hur som helst toppen-avsnitt vecka efter vecka :)

Det är nog mer tur än skicklighet isf:D Och stort tack!

forslund
2012-05-24, 14:18
Riktigt bra avsnitt som vanligt. Blir bättre för varje gång tycker jag. Alltid bra och välformulerade frågor.

Bäst tycker jag nästan är Andreas skitsnack i varje avsnitt. Kommer på mig själv flera gånger skrattandes rakt ut när jag promenerar till jobbet.
Har 30 minuter enkelt väg promenad till jobbet varje morgon och dessa avsnitt förgyller den resan varje gång.
Helt otroligt mycket lättare att gå med alla dessa historier i lurarna istället för musik.

Allt från hur människan föddes på Hammarbyhöjden till Andreas mytoman till farsa till Pernilla Wahlgrens inlägg om margarin. Helt hysteriskt bra alltihop. Keep up the good work!

Att ta en bira och bara lyssna på ert skitsnack hade varit Drömmen med stort D. :D

Eddie Vedder
2012-05-24, 14:34
Att ta en bira och bara lyssna på ert skitsnack hade varit Drömmen med stort D. :D

Vem hindrar dig?

1. Slå på BODY Radio
2. Knäck en öl
3. Drick
4. Profit

:D

Det är nog mer tur än skicklighet isf:D Och stort tack!

Nej det är skicklighet. Annars hade ju inte kurvan varit så tydligt korrelerad med erfarenheten. Det blir ju bättre och bättre för att NI blir bättre och bättre. Ödmjukheten klär dig dåligt. :D

Andreas Guiance
2012-05-24, 15:59
Riktigt bra avsnitt som vanligt. Blir bättre för varje gång tycker jag. Alltid bra och välformulerade frågor.

Bäst tycker jag nästan är Andreas skitsnack i varje avsnitt. Kommer på mig själv flera gånger skrattandes rakt ut när jag promenerar till jobbet.
Har 30 minuter enkelt väg promenad till jobbet varje morgon och dessa avsnitt förgyller den resan varje gång.
Helt otroligt mycket lättare att gå med alla dessa historier i lurarna istället för musik.

Allt från hur människan föddes på Hammarbyhöjden till Andreas mytoman till farsa till Pernilla Wahlgrens inlägg om margarin. Helt hysteriskt bra alltihop. Keep up the good work!

Att ta en bira och bara lyssna på ert skitsnack hade varit Drömmen med stort D. :D

Ja alltså jag tror att de flesta av de här historierna kräver en viss promillehalt för att bli bra:D Och tack;)


Nej det är skicklighet. Annars hade ju inte kurvan varit så tydligt korrelerad med erfarenheten. Det blir ju bättre och bättre för att NI blir bättre och bättre. Ödmjukheten klär dig dåligt. :D

Sant, och jag klarar ju bara av den i skriven form – när jag talar blir det direkt genomskinligt eftersom min självgodhet är alltför uppenbar:D

rooz
2012-05-24, 16:18
Trevligt kvalitet på senaste avsnittet både ljudkvalitet och "intervjukvalitet" var väldigt trevlig.

men jag tycker Andreas kan dra vinflaskan ur röven och ge oss en android-app. hade en på gamla telefonen som funkade YPPERLIGT*gah!*

Andreas Guiance
2012-05-24, 16:27
Trevligt kvalitet på senaste avsnittet både ljudkvalitet och "intervjukvalitet" var väldigt trevlig.

men jag tycker Andreas kan dra vinflaskan ur röven och ge oss en android-app. hade en på gamla telefonen som funkade YPPERLIGT*gah!*

Tack:)

Samma här...den jag har på min platta (den gamla appen) funkar kanon, den nya som jag har på telefonen bråkar med mig om pdferna...är det samma problem som du har? Eller bråkar den mer än så?

hurril
2012-05-24, 16:40
Trevligt kvalitet på senaste avsnittet både ljudkvalitet och "intervjukvalitet" var väldigt trevlig.

men jag tycker Andreas kan dra vinflaskan ur röven och ge oss en android-app. hade en på gamla telefonen som funkade YPPERLIGT*gah!*

Han har ju gått över helt till Apple-spåret så han är, förståeligt, inte alls lika intresserad av Android-skräpet längre :)

rooz
2012-05-24, 16:47
Tack:)

Samma här...den jag har på min platta (den gamla appen) funkar kanon, den nya som jag har på telefonen bråkar med mig om pdferna...är det samma problem som du har? Eller bråkar den mer än så?

Har inte prövat Opera (?) appen än, PDF'ern är oviktiga för mig. Så jag kan ju testa den:)

F.Ö, borde ni lotta ut en utekväll med bodyradiovärdarna och en hemlig gäst (Typ Oxé eller hurril). Intresset verkar ju finnas:D

Andreas Guiance
2012-05-24, 18:32
Han har ju gått över helt till Apple-spåret så han är, förståeligt, inte alls lika intresserad av Android-skräpet längre :)

:thefinger

Har inte prövat Opera (?) appen än, PDF'ern är oviktiga för mig. Så jag kan ju testa den

F.Ö, borde ni lotta ut en utekväll med bodyradiovärdarna och en hemlig gäst (Typ Oxé eller hurril). Intresset verkar ju finnas:D

Ja Opera-prylen funkar för mig i övrigt iaf:)

Haha mm...alltså problemet är just att Alex bor i Västerås, men det får vi lösa vid tillfälle:thumbup:

Johanss0n
2012-05-24, 19:29
När kommer det länge utlovade avsnittet med hoa? jag förväntar mig minst två timmar...

Andreas Guiance
2012-05-24, 20:29
När kommer det länge utlovade avsnittet med hoa? jag förväntar mig minst två timmar...

Han är så jävla svårbokad:D "Jag står i telefonkatalogen – bara att ringa"...men jag tänkte greja det nu i sommar. Ska bara förbi en sväng på Lokes och dra en whiskey med honom först..

Idag spelade vi in avsnittet med CYC iaf, så jag hoppas att det kommer online imorgon!

-squat-
2012-05-24, 20:32
Han är så jävla svårbokad:D "Jag står i telefonkatalogen – bara att ringa"...men jag tänkte greja det nu i sommar. Ska bara förbi en sväng på Lokes och dra en whiskey med honom först..


Grymt. Vi vill ju höra dig diskutera manlighet med hoa-hoa. Han gillar ju inte folk som fladdraR omkring i kroppskondomer på löpband. :D

rememberence
2012-05-24, 21:31
Har nu lyssnat på avsnittet och säger bara; vilken härlig tjej! Tror att jag är lite småkär *cupid*:D