handdator

Visa fullständig version : Tider för PWO, EAA och proteinpulver


Lillstrumpa
2012-05-14, 13:05
Jag använder Kolo 'Evil' PWO, Kolo EAA och Kolo Pure Whey och är bara nyfiken på hur man ska ta dem för bästa effekt. Jag är egentligen emot optinoja, men det kan ju vara bra att ha koll på nya saker så att de inte motverkar eller 'stör ut' varandra på något sätt.

För tillfället tar jag Evil ca.20 minuter innan passet, EAA ca. 10 minuter innan passet och Pure Whey medan jag stretchar efter passet. Bra eller *nus som Philip & Fredrik hade sagt?

Något särskilt jag ska tänka på? Det sunda förnuftet säger att jag är rätt ute och att man inte alltid kan få allt perfekt, men ibland finns det ju något man missat.

Tack annars för ett bra forum med massor av matnyttigt... om man sållar lite bland en del uppenbara tokinlägg. ;)

blondyz
2012-05-14, 13:09
Låter bra, du kan ta eaa direkt innan passet annars.

Sondret
2012-05-14, 13:09
Det låter då ganska optimalt tycker jag.

vicarious
2012-05-14, 13:59
Låter bra som det är.

Lillstrumpa
2012-05-14, 14:21
Tack för snabba svar! Jag fortsätter mao på samma sätt.

Kul förresten med PWO'n - har aldrig tagit något liknande innan och det är ju ett jäkla tryck man får i kroppen under passet. Kände mig nästan lite dum där jag gick omkring och flinade på gymmet de första gångerna.

blondyz: Anledningen till att det går 10 min. mellan att jag tar EAA'n och kör igång på gymmet är att det är så lång tid det tar att köra till gymmet. Det blir så meckigt att ha med sig burken, jag reser helst lätt. ;)