handdator

Visa fullständig version : Personlig rådgivning


Kåla
2012-05-09, 12:31
Hej, är på jakt efter någon som kan ge mig personlig rådgivning ang min träning.
Mina anledningar håller jag utanför denna tråden.
Vet någon nåt bra sätt att få personlig rådgivning (ordentlig) så hör av er, gärna någon på brädan men också eventuellt betaltjänst på nätet, bara de är någon som kan sin sak.

Tack!

OnMyWay
2012-05-09, 12:35
Är intresserad av samma sak! Kan gärna betala lite för att få just "personlig" rådgivning, dvs någon som sätter sig in lite med detaljerat just i min träningssituation, alltså träningsschema/kosttillskott osv!

Pretorian
2012-05-09, 12:44
De flesta gym har väl PTs som kan ge kostrådgivning? Eller gäller det endast online-rådgivning?

Kåla
2012-05-09, 12:51
De flesta gym har väl PTs som kan ge kostrådgivning? Eller gäller det endast online-rådgivning?

Mitt gym har det inte. Sen så har jag läst alldeles för mkt skit om PTs för att förlita mig på en sådan.

Pretorian
2012-05-09, 13:05
Du vill ha personlig rådgivning men inte om personen har titeln "PT"?

Peter Hansen
2012-05-09, 13:15
Alltså man kan ju inte generalisera PTs sådär. De kan ju ha exakt vilken bakgrund som helst. Fråga ist dessa PTs vad de har för meriter, utb osv. Sen förstår ja dig alla gånger om de endast har en PT utb.

Kåla
2012-05-09, 13:43
Alltså man kan ju inte generalisera PTs sådär. De kan ju ha exakt vilken bakgrund som helst. Fråga ist dessa PTs vad de har för meriter, utb osv. Sen förstår ja dig alla gånger om de endast har en PT utb.

Ja, så menar jag.
Inget mot PTs överlag men man har ju läst mkt skit på nätet.
Därför så tar jag gärna emot PM angående namn på folk som faktiskt kan och har möjligheten att lära ut lite.

Pretorian
2012-05-09, 13:58
Hur vet du att dessa som PMar dig är bättre än en PT som jobbar på ett gym?

Kåla
2012-05-09, 14:01
Hur vet du att dessa som PMar dig är bättre än en PT som jobbar på ett gym?

Okej, glöm det jag sa tidigare. Sluta försöka få fram din poäng.
PTs tillhör eliten.
Vet du någon bra PT eller har du något att tillföra tråden? Och ja, jag föredrar att ta det över nätet.

hugok
2012-05-09, 14:12
Kolla runt lite bland journalerna (framför allt tävlingsjournalerna) och PMa lite folk som verkar ha koll på läget.

Pretorian
2012-05-09, 18:22
Okej, glöm det jag sa tidigare. Sluta försöka få fram din poäng.
PTs tillhör eliten.
Vet du någon bra PT eller har du något att tillföra tråden? Och ja, jag föredrar att ta det över nätet.

Mikael Hollsten har en blogg som jag gillar, aldrigvila.se

Jag tror han har program både för kost och träning som man kan beställa över nätet.