handdator

Visa fullständig version : De ultimata träningsprogrammet


Gald
2012-05-06, 18:41
Är det någon som vet något riktigt bra och lätt hanterat träningsprogram med funktioner som:

Räkna kalorier
Kunna skriva in vikt osv och se hur mkt man går ner per månad osv den ska räkna allt sånt.
Sen skriva in vikter m.m. höjningar och sänkningar per vecka.
Antal reps/set osv.

Undrar helt enkelt om det finns något program som har så många funktioner inom träning som kan göra allt lättare istället för att hålla på att skriva saker på olika textdokument osv.

Är det någon som har ett bra program för att va lite seriösare med sin träning eller är det att skriva en journal som gäller? :P

Alla program är välkommna behöver inte vara ett som innehåller allt men ett program som kanske innehåller en del, använder mig av en excel mapp för att räkna kalorier just nu det funkar bra vore också kul att ha något program som man skriver vikthöjningar osv.

P.S Visste inte riktigt vad jag skulle söka på därav tråden.

Mvh

Pretorian
2012-05-06, 19:12
Jag tycker jag är väldigt seriös men jag lägger in vikter, reps och övningar i Anteckningar i min iPhone som alltid är med på gymmet.

Rusk
2012-05-06, 19:30
Som Pretorian, jag använder dock papper och penna för att hålla koll på vikterna/reps och min Iphone för tidtagarur/setvila lols:p