handdator

Visa fullständig version : Detta e lite skämigt


BiGpUnIsHeR
2004-01-24, 22:30
Tejna....
e 1.76
väger vete fan har ...igen våg
lite historia om mig själv....vägde innan som mest 105 kg gick ner till 67 kg på typp 8 månader (levde bara på youghourt)
sen började jag tränna och nu har jag trännat typp ett år har e lite foto på mig...
ska posa lite mer framtiden.....(hoppas ni inte skrattar ut mig)

BiGpUnIsHeR
2004-01-24, 22:31
en till

scudmissile
2004-01-24, 22:38
schysst fysik :hbang:

Mindek
2004-01-24, 23:02
Originally posted by BiGpUnIsHeR

lite historia om mig själv....vägde innan som mest 105 kg gick ner till 67 kg på typp 8 månader (levde bara på youghourt)


Ring Aftonbladet :hbang:

Lite mer massa skulle väl inte skada men utskrattad har du ingen anledning att bli :thumbup:

Medusa
2004-01-24, 23:24
Jag tycker absolut inte att du ska skämmas, det ser tvärtemot mycket bra ut, goda gener och snygg fysik.

Såg att du funderade på att börja deffa, det tycker inte jag. Bygg ännu mer massa och satsa på det längre fram.

Fugitive
2004-01-24, 23:58
Originally posted by BiGpUnIsHeR

vägde innan som mest 105 kg gick ner till 67 kg på typp 8 månader (levde bara på youghourt)

de e gaanska mkt på 8 månader! blev du djuk eller nåt ;)

Maxtor
2004-01-25, 00:46
Ser ju bra ut! :hbang:

stefannn
2004-01-25, 00:55
varför levde du bara på youghurt??

BiGpUnIsHeR
2004-01-25, 01:36
Originally posted by Fugitive


de e gaanska mkt på 8 månader! blev du djuk eller nåt ;)

jag blev yr ibland eller rätt utsagt ofta.....men jag gjorde mig själv till missfoster jag skämdes gå ut bland folk och titta på mig själv i speglen och att kläderna satt inte rätt....man svetades för inget men kände sig äcklig ..helt enkelt jag var trött att vara tjock....
kan finnas stavfel sorry

DiZi
2004-01-25, 01:41
Originally posted by BiGpUnIsHeR


jag blev yr ibland eller rätt utsagt ofta.....men jag gjorde mig själv till missfoster jag skämdes gå ut bland folk och titta på mig själv i speglen och att kläderna satt inte rätt....man svetades för inget men kände sig äcklig ..helt enkelt jag var trött att vara tjock....
kan finnas stavfel sorry

Det är egentligen tråkigt att man ska behöva känna så, men sjysst att du tog tag i det och lyckades!!!
Det där med stavfel har vi översyn med ;)

Förövrigt, du behöver INTE skämmas nu ;D

Herkulez
2004-01-25, 11:22
du har då inget att skämmas över, du ser ju mycket bättre ut än dom många här på kolo som tränat MYCKET längre än dig

och tappa så mycket fett på så kort tid är imponerande:thumbup:

BiGpUnIsHeR
2004-01-25, 12:43
var på gymet idag...kollade hur länge har tränat på pricken 1 år och 4 månader.....under denna period har jag inte drukit sprit och inte haft en vilo vecka ....(tar träningen på full allvar kanske för mycket) och vägde mig oskså 84 kg

Officer
2004-01-25, 13:05
Armar och axlar mycket imponerande!

Inget att skämmas över här inte, för helvete!

Pez
2004-01-25, 16:24
Bra resultat på kort tid.. imponerande att droppa i vikt såpass och sen bygga upp till det du har nu. :thumbup:

/pez

JAM
2004-01-26, 23:21
Grym viktnedgång och fint resultat av träningen!

Originally posted by BiGpUnIsHeR
inte haft en vilo vecka ....(tar träningen på full allvar kanske för mycket)Om du tar träningen allvarligt - vilket du verkligen ser ut att göra :) - borde du ta en vilovecka då och då. Det gör endast gott! Vila är väldigt underskattat.

mange_
2004-01-27, 11:57
Ser skit bra ut, fortsätt och jobba på!!...men glöm inte att leva också!!

ceflower
2004-01-27, 21:27
Ser lite ut som mig ;)

var tills för 3 år sedan enormt tjock och har varit det sen jag föddes egentligen. Fördelen med att ha varit tjock är väl att man får ett förbaskat starkt skelett och man ser grov ut, även om man inte är deffad. Respektingivande helt enkelt!

Glöm inte konditionsträningen inför sommaren! ;) Lycka till / ceflower