handdator

Visa fullständig version : Bc+eaa


Maatteess
2012-04-28, 10:48
Hejsan.
Jag har kollat runt på vissa aminosyror produkter. Eftersom min ekonomi är stram så måste jag hålla mig till det lite billigare. Så jag hittade BC+EAA på gy**********en.com som var hyffsat billig och eftersom en massa kompisar också ska köpa där ifrån så blir frakten billig. Men jag har absolut igen aning om vilka aminosyror som den ska innehålla. Vad jag ser på "Innehåll" så står det
*BCAA
*Hydrolyserade essentiella aminosyror*
*Glutamin
Är detta en bra produkt?

Eddie Vedder
2012-04-28, 10:54
Det är inget fel på det. Frågan är om det är nödvändigt. Men om det inte är extra dyrt lär det ju inte göra något om det nu skulle vara onödigt. Men att bara ta BCAA eller bara EAA lär inte på något sätt vara sämre.

Maatteess
2012-04-28, 10:57
Det är inget fel på det. Frågan är om det är nödvändigt. Men om det inte är extra dyrt lär det ju inte göra något om det nu skulle vara onödigt. Men att bara ta BCAA eller bara EAA lär inte på något sätt vara sämre. Vad menar du med om det är nödvändigt? Är det onödigt att köpa det?

Eddie Vedder
2012-04-28, 10:58
Vad menar du med om det är nödvändigt?

Att blanda både EAA, extra BCAA och glutamin.

Maatteess
2012-04-28, 11:00
Att blanda både EAA, extra BCAA och glutamin.Aha okej. Men som du sa. Det kan väll inte bli sämre? Är produkten värd 179kr? :)

King Grub
2012-04-28, 11:04
Det är väl mer en fråga du bör ställa din plånbok?

Produktbeskrivningen innehåller i alla fall den rena lögnen "ett extra tillskott av glutamin som behövs för optimal proteinsyntes".

Maatteess
2012-04-28, 11:06
Det är väl mer en fråga du bör ställa din plånbok?

Produktbeskrivningen innehåller i alla fall den rena lögnen "ett extra tillskott av glutamin som behövs för optimal proteinsyntes". Okej, men om vi jämför Kolozzeums EAA och BC+EAA vad är skillnaden?

Eddie Vedder
2012-04-28, 11:09
Okej, men om vi jämför Kolozzeums EAA och BC+EAA vad är skillnaden?

Det ser du ju själv på det du skriver. Den du vill ha verkar ha extra BCAA utöver vad som redan finns. BCAA är ju EAA.

Maatteess
2012-04-28, 11:11
Det ser du ju själv på det du skriver. Den du vill ha verkar ha extra BCAA utöver vad som redan finns. BCAA är ju EAA. Jaha okej, nu förstår jag. Tack för hjälpen båda två! :)

Sniggel
2012-04-28, 11:56
Man kan väl säga att det finns inga belägg för att den produkten du pratar om är bättre än en ren EAA produkt, eller en ren BCAA produkt, eller en BCAA produkt med extra hög halt leucin.
Kolla hur mycket aminosyror det blir per krona och köp sedan ett märke där du får mycket aminosyror per krona.