handdator

Visa fullständig version : Irriterande


charmed
2004-01-23, 17:49
Ska börja på min fjärde vecka av deffen imorgon och börjar få resultat både psykiskt och fysiskt.

Psykiskt börjar jag bli betydligt mycket mera less och sugen på saker och svårare att kliva upp på morgonen och gå 60min i 25minus grader brrrrr.

Fysiskt så har jag börjat se resultat, dom över magmusklerna har börjat träda fram mer och jag blir fastare över kroppen. Däremot så är det mest irriterande kvar lovehandels och den där lilla putbullen på nedre delen av magen kvar. Ser förjävligt ut . Den kommer juh förhoppnings vis försvinna också men nu när fläsket ovanför försvinner syns den bara bättre och snart har jag ett 4pack med putmage! Irriterande... men bara kämpa vidare jag har långt tid kvar på mig och jag LÄNGTAR tills sommaren då det är lite bättre förhållande att ta morgon promenader i.

jochen
2004-01-24, 01:18
Angående morgonprommenader, hur länge efter det att du vaknat är du ute o går? Nån skrev att man ska vara uppe på benen så snart som möjligt, hur stor betydelse har det egentligen? Själv har jag 3km till jobbet, tar det som en morgonprommis 20-30 min ca, kasnke borde ta en omväg så det blir längre.. brr

charmed
2004-01-24, 12:33
Inom 20minuter tar jag dom oftast runt 10min efter....

Fartman
2004-01-24, 12:43
spelar väl inte så stor roll om man är iväg efter 10,20 eller 30min.. det som räknas är väl att man inte har ätit på länge

kharon
2004-01-24, 13:46
För mig tar det runt 30 minuter innan jag är på väg.
Vaknar, knaprar lite piller (koffein då alltså... :D ), ligger i sängen och lyssnar på lite musik sedan iväg ut i kylan! Brrr!

Jag ser också resultat.. Psykiska, javisst! 2 Ätardagar denna vecka... HAHAHA! :smash:

Ser också hur musklerna börjar bli tydligare... Just nu är jag dock uppsvälld som en zeppelinare efter gårdagens monstruösa svullodag! :eating:

:hbang: