handdator

Visa fullständig version : En tjejs favorit kropp?


snibbyzz
2012-04-19, 19:40
Hur ser majoriteten av tjejers drömkropp ut? Tycker själv att zyzz hade perfektion ( och nej jag vill inte bli bodybuilder) men dom flesta tjejerna jag vet som har sett zyzz tycker att han är för stor för deras smak.

JB12K
2012-04-19, 19:42
Alla tycker väl olika antar jag.

Pzorz
2012-04-19, 19:42
Det finns flertalet trådar som behandlar detta. Oftast är det killar som svarar.

snibbyzz
2012-04-19, 19:45
jo klart alla tycker olika,men personligen tror jag att typ ha brad pitts kropp i troja/fight club är den kroppen majoriteten av tjejer föredrar?:P

JB12K
2012-04-19, 19:45
jo klart alla tycker olika,men personligen tror jag att typ ha brad pitts kropp i troja/fight club är den kroppen majoriteten av tjejer föredrar?:P

Säkerligen.

limenka
2012-04-19, 19:46
jo klart alla tycker olika,men personligen tror jag att typ ha brad pitts kropp i troja/fight club är den kroppen majoriteten av tjejer föredrar?:P

Asså, det tror du ;P:P:PP

rooz
2012-04-19, 19:49
Tjejer är dock ganska bögigt*popcorn*

<3 Zyzz 4ever

filmjölk
2012-04-19, 19:51
Jag tror att det beror på vilken typ av tjejer du vill attrahera. Går du in i en Sovjetisk tyngdlyftningshall anno 1975 tror jag inte fight-club fysiken går hem.

snibbyzz
2012-04-19, 19:55
haha nej inte direkt dom jag vill attrahera heller. Men menar vanliga svenska tjejer mellan 20-30 års åldern

tjabon
2012-04-19, 19:55
En kille som är över 180 cm lång går nog hem
bättre än en rådeffad Zyzzare på 165 cm ..

Kwon
2012-04-19, 19:57
haha nej inte direkt dom jag vill attrahera heller. Men menar vanliga svenska tjejer mellan 20-30 års åldern

Tjejer mellan 20-30 gillar "Rich Guy"-fysiken :D
http://arrogantass.files.wordpress.com/2011/01/rich_guy.jpg

Yes
2012-04-19, 20:00
Jag tror att det beror på vilken typ av tjejer du vill attrahera. Går du in i en Sovjetisk tyngdlyftningshall anno 1975 tror jag inte fight-club fysiken går hem.
Jag vill attrahera en kvinnlig VD mellan 25-35 år. Helst ska hon vara singel, barnlös, ateist, smal men kurvig kropp och öst-/sydöst-europeiskt ursprung.

Vilken kropp ska jag ha?

snibbyzz
2012-04-19, 20:01
En kille som är över 180 cm lång går nog hem
bättre än en rådeffad Zyzzare på 165 cm ..

tur jag går runt på 181 då!

blondyz
2012-04-19, 20:12
Vilken kropp ska jag ha?

Den som avskräcker all konkurrens.

snibbyzz
2012-04-19, 20:25
Den som avskräcker all konkurrens.

och den ser ut hur?

Tricklew
2012-04-19, 20:29
och den ser ut hur?

Ungefär såhär, hade jag gissat på.

http://www.mmafight.com/wp-content/uploads/2010/04/Roy-Nelson-Belly-Rub.gif

Solidar
2012-04-19, 20:29
Tror alla som pratar om fight club-kroppen glömmer att det är en smal cardiotränad kille som i svenska förhållanden inte ens får visa kroppen 10månader om året. Med tröja på ser det ut som vilken spinkis som helst

Stefan J
2012-04-19, 20:30
Hur ser majoriteten av tjejers drömkropp ut? Tycker själv att zyzz hade perfektion ( och nej jag vill inte bli bodybuilder) men dom flesta tjejerna jag vet som har sett zyzz tycker att han är för stor för deras smak.

Powerhouses av den här kalibern brukar attrahera de yngre tjejerna:

http://www.ayushveda.com/dietfitness/wp-content/uploads/2009/08/skinnyguy.jpg

Tjejer närmare 30 föredrar nog lite robustare manligare män.

Överlag tror jag dock att det är ganska meningslöst att försöka träna sig till att få större framgång hos tjejerna. Muskler imponerar mest på andra män ;) Det ser man inte minst i bildtråden där det mest är män som klappar varandra på ryggen.

BelowAverage
2012-04-19, 20:33
http://3.bp.blogspot.com/_3n5tsHidrx0/S_sW1oMH8iI/AAAAAAAAAKA/5-lQis7f3uk/s1600/sparkling-edward-cullen.jpg

cero
2012-04-19, 20:37
Muskler är löjligt överskattat när det gäller att få mer uppmärksamhet från kvinnorna. Känns som att det är lite önsketänkande av alla träningsintresserade. Så länge du inte går runt med bar överkropp på krogarna, så är det ett fint ansikte och en rapp käft som kommer ge dig framgång på den fronten. Sen är ju kroppen helt klart ett plus, men den kommer vara väldigt oväsentlig om man saknar annat.

Brad Pitt i Troy är nog nämre sanningen än Zyzz.

Spartansk
2012-04-19, 20:40
Tror alla som pratar om fight club-kroppen glömmer att det är en smal cardiotränad kille som i svenska förhållanden inte ens får visa kroppen 10månader om året. Med tröja på ser det ut som vilken spinkis som helst

Och din poäng är? Det är ju i sovrummet man vill skryta med sin snygga kropp, inte på stranden.

filmjölk
2012-04-19, 20:50
Men om man inte har rapp käft och ser ut som en spetälsk bulldogg i fejset, vad gör man för att vara attraktiv då?

Jo, skaffar muskler. Det var det enda som funkade för mig när jag var ung. (Hade jag inte börjat lyfta skrot är jag övertygad om att jag hade vart en 34årig oskuld).

Saknar du charm och ser ut som fan i ansiktet, men har muskler attraherar du fler än om du saknar charm, ser ut som fan i ansiktet och inte har muskler.

Sikta på att se ut som Magnus Samuelsson, så kanske du ser ut som Brad Pitt i Troja efter ett halvt decenniums träning. Börjar du lyfta med inställningen att du inte vill ha så stora muskler blir det inga muskler alls.

blondyz
2012-04-19, 20:57
och den ser ut hur?

Det vet jag inte.

filmjölk
2012-04-19, 21:01
Den här typen av fysik verkar gå hem hos damer som jobbar i vården och är 40-65.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/10007330/100/normal/4c52f8bda7d8d/NOJE-31s00-hero-fri-10_368

Tricklew
2012-04-19, 21:26
Håller han i en schackbräda?

Solidar
2012-04-19, 21:28
Och din poäng är? Det är ju i sovrummet man vill skryta med sin snygga kropp, inte på stranden.

Poängen är att en kille utan grym personlighet och brad pitts utseende behöver schyssta pecs för att attrahera onyktra damer.
Riktigt så illa är det naturligtvis inte, men en tråkig bekant till mig har alltid en full tjej vid sin sida tidigt på kvällen som smeker hans kulmagrutor(magmusklerna är gigantiska)
och nu pratar vi om en kille som har inlärningssvårigheter och är allmänt trög och tråkig.

Det räcker för mig

Tricklew
2012-04-19, 21:35
Jodå, vi har nog alla en korkad, slö och vältränad kille i våran umgängeskrets som får ligga mer än han förtjänar. Tjejerna ser han som mystiskt och hemlighetsfull i sin tysthet, men i verkligheten sitter han antagligen och tänker på ett förkrossande svar till personen som kallade han korkad i en Facebook diskussion föra månaden.

Rikard Jansson
2012-04-19, 21:38
Zyzz

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSB8RPA9KkQ74g_rYOkWTyguu7JWRfTU 41JR92eoHJ8qcPACfcQww

pwnyou
2012-04-19, 21:42
Mycket muskler, låg fettprocent.

TREX
2012-04-19, 21:44
http://manlycurls.com/blog_new/wp-content/uploads/2012/02/cristiano-ronaldo-mohawk-hairstyle.jpg

Fotbollsspelare på hög nivå har nog en kropp många kvinnor inte skulle tacka nej till.

Morty
2012-04-19, 21:46
Jag skulle kunna ranta om hur samhällets normer leder till att folk vrids att gilla saker de egentligen inte skulle tycka var 10/10. Men det skiter jag i nu.

Bilden talar för sig själv.

http://cdn.imghack.se/images/564f56ef642b1e7b0908dfeaf0a5d35c.jpg

L2310
2012-04-19, 21:47
http://3.bp.blogspot.com/_3n5tsHidrx0/S_sW1oMH8iI/AAAAAAAAAKA/5-lQis7f3uk/s1600/sparkling-edward-cullen.jpg

Usch, han är ju bara pommes-smal.


http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/10007330/100/normal/4c52f8bda7d8d/NOJE-31s00-hero-fri-10_368

*drool*

difeddy
2012-04-19, 21:49
Rätt kul att man börjar nämna kroppens (lilla) betydelse när frågan är ställd helt annorlunda. :)
Tjejerna ser han som mystiskt och hemlighetsfull i sin tysthet, men i verkligheten...

Det ligger något i just det här, för oavsett hur mycket självkänsla och självförtroende man har lär det inte spegla det första intrycket. :D Själva kroppen är kanske av större betydelse om det gäller betydelselösa krogragg men dess betydelse är nog, som sagt, gravt överdriven när det gäller det övriga. En snygg kropp är dock alltid en snygg kropp, det som blir deal-breakern blir ju personligheten.

/Cpt. Obvious.

pwnyou
2012-04-19, 21:49
Fotbollsspelare på hög nivå har nog en kropp många kvinnor inte skulle tacka nej till.Ronaldo har ju typ bäst ansiktsgener i hela fotbollsvärlden, så det är klart att just han får synas. Men fotbollsspelares kroppar är inte kända för att vara supersnygga, nej.

filmjölk
2012-04-19, 21:53
Men varför hatea en ocharmig, ful och lite korkad person bara för att han har stora muskler? Alla är inte charmiga eller begåvade men kan vara bra människor för det. Är det verkligen så hemskt av denne att ha lite muskler så att han iaf har något att konkurrera med?

Yes
2012-04-19, 21:55
Ungefär såhär, hade jag gissat på.

[.IMG]http://www.mmafight.com/wp-content/uploads/2010/04/Roy-Nelson-Belly-Rub.gif[/IMG]
Jag har en bit kvar så jag får väl nöja mig med en helt vanlig välutbildad kvinna med bra jobb. :(

young_george
2012-04-19, 22:19
Jag har en bit kvar så jag får väl nöja mig med en helt vanlig välutbildad kvinna med bra jobb. :(

Vad spelar jobbet för roll om hon ändå ska gå hemma?
Alla kvinnor vill vara hemmafruar har jag lärt mig i dejtingtråden det senaste.

PeterN0rth
2012-04-19, 22:26
Om vi bortser från alla omogna 15-25åringar så tror jag Ronaldo ligger bra till. Zyzz går hem hos majoriten av mammorna från Haninge och Roddy är storfavorit hos alla kåkluder. Med andra ord kan man utifrån en persons kropp avgöra vart och vilka som faktiskt uppskattar det.

Spartansk
2012-04-19, 22:32
Egentligen har ni fel allihopa. Varken muskler, ansikte eller personlighet spelar roll när man ska ragga tjejer. Det enda som spelar roll är självsäkerhet.

Det kanske beror på att de registrerar skillnader i kroppsspråk, så små att man inte medvetet kan se dem, eller det kanske handlar om feromoner, eller ren och skär tankeläsning, men kvinnor känner direkt - på bråkdelen av en sekund - av om en man är självsäker eller osäker.

Källa: Jag. Jag har testat att gå fram och säga "Hej" till tjejer både när jag känt mig självsäker och osäker. Skillnaden är nästan komiskt stor, ungefär som man hade kunnat förvänta sig den vara om jag såg ut som Brad Pitt i ena fallet och Bert Karlsson i andra.

Rikard Jansson
2012-04-19, 22:35
Egentligen har ni fel allihopa. Varken muskler, ansikte eller personlighet spelar roll när man ska ragga tjejer. Det enda som spelar roll är självsäkerhet.

Det kanske beror på att de registrerar skillnader i kroppsspråk, så små att man inte medvetet kan se dem, eller det kanske handlar om feromoner, eller ren och skär tankeläsning, men kvinnor känner direkt - på bråkdelen av en sekund - av om en man är självsäker eller osäker.

Källa: Jag. Jag har testat att gå fram och säga "Hej" till tjejer både när jag känt mig självsäker och osäker. Skillnaden är nästan komiskt stor, ungefär som man hade kunnat förvänta sig den vara om jag såg ut som Brad Pitt i ena fallet och Bert Karlsson i andra.

Och vem hade mer självsäkerhet än 100 män? Vem älskade sig själv mer än någon annan på jorden? :D


Zyzz wins again

Viktor_Balck
2012-04-19, 22:35
Ronaldo har ju typ bäst ansiktsgener i hela fotbollsvärlden, så det är klart att just han får synas. Men fotbollsspelares kroppar är inte kända för att vara supersnygga, nej.

Ursäkta? Ta den här pungen i ansiktet.

http://blogs.loughboroughecho.net/goaltastic/david%20beckham%20photoshoot.jpg

Spartansk
2012-04-19, 22:36
Och vem hade mer självsäkerhet än 100 män? Vem älskade sig själv mer än någon annan på jorden? :D


Zyzz wins again

Exakt!

mikaelj
2012-04-19, 22:36
Egentligen har ni fel allihopa. Varken muskler, ansikte eller personlighet spelar roll när man ska ragga tjejer. Det enda som spelar roll är självsäkerhet.

Det kanske beror på att de registrerar skillnader i kroppsspråk, så små att man inte medvetet kan se dem, eller det kanske handlar om feromoner, eller ren och skär tankeläsning, men kvinnor känner direkt - på bråkdelen av en sekund - av om en man är självsäker eller osäker.

Källa: Jag. Jag har testat att gå fram och säga "Hej" till tjejer både när jag känt mig självsäker och osäker. Skillnaden är nästan komiskt stor, ungefär som man hade kunnat förvänta sig den vara om jag såg ut som Brad Pitt i ena fallet och Bert Karlsson i andra.

+1, här också.

Spartansk
2012-04-19, 22:37
+1, här också.

... Och i och med det så kan vi sluta oss till att de muskulösa, korkade, tråkiga men ack så populära killar som omtalas i tråden troligen besitter självsäkerhet (för att göra en liten utvikning).

Solidar
2012-04-19, 22:44
Ursäkta? Ta den här pungen i ansiktet.

http://blogs.loughboroughecho.net/goaltastic/david%20beckham%20photoshoot.jpg

Haha Ronaldo är nog iaf god tvåa

Fartman
2012-04-19, 22:47
Den fysik som gör att du kan ha alla fräsiga modekläder är nog det som gäller. Muskler gör bara att det kommer fram okända snubbar och klämmer en på brösten eller biccarna :MrT:

Kål
2012-04-19, 22:54
Egentligen har ni fel allihopa. Varken muskler, ansikte eller personlighet spelar roll när man ska ragga tjejer. Det enda som spelar roll är självsäkerhet.

Det kanske beror på att de registrerar skillnader i kroppsspråk, så små att man inte medvetet kan se dem, eller det kanske handlar om feromoner, eller ren och skär tankeläsning, men kvinnor känner direkt - på bråkdelen av en sekund - av om en man är självsäker eller osäker.

Källa: Jag. Jag har testat att gå fram och säga "Hej" till tjejer både när jag känt mig självsäker och osäker. Skillnaden är nästan komiskt stor, ungefär som man hade kunnat förvänta sig den vara om jag såg ut som Brad Pitt i ena fallet och Bert Karlsson i andra.

+1

Innan jag blev bra med tjejer och hade sex max någon gång om året testade en polare en grej på mig. Han läser själv mycket raggningsböcker och behöver egentligen inte mer än fem minuter på en krog innan han och en tjej är på väg därifrån.

Vi hade träffat ett nytt tjejgäng som jag och han skulle supa lite tillsammans med innan vi skulle ut. Han sa att en av tjejerna hade sagt att jag var en av de snyggare hon har sett, att jag var rolig, sexig osv osv.

Den kvällen ansträngde jag mig inte ens lite utan vi stod och pratade lite innan jag frågade om det kanske var dags att börja dra sig hem till mig.

Dagen efter ringde polarn och skrattade och sa att hon inte hade sagt ett pip om mig innan.

eternallord
2012-04-19, 22:54
Den som gymmar för att få tjejer är sorgligt fel ute. Generellt: lång, hyfsat slank och mycket, mycket viktigare: självsäker, drivande personlighet och snygg klädstil.

blondyz
2012-04-19, 22:54
Den fysik som gör att du kan ha alla fräsiga modekläder är nog det som gäller. Muskler gör bara att det kommer fram okända snubbar och klämmer en på brösten eller biccarna :MrT:

Haha.. "Hur mycket anabåååla har du tagit med de där armarna?" "Ska vi slåss?" "Spännis" är väl standardkommentarerna från publiken om någon grofv dude kommer glidandes på krogen.

TREX
2012-04-19, 22:58
Den som gymmar för att få tjejer är sorgligt fel ute. Generellt: lång, hyfsat slank och mycket, mycket viktigare: självsäker, drivande personlighet och snygg klädstil.

Kläderna är nog viktigare än utseendet, att ha en vårdad och snygg klädstil väger upp för den mest fule.

Kolla på Bingo Rimér som exempel.

cero
2012-04-19, 23:00
Egentligen har ni fel allihopa. Varken muskler, ansikte eller personlighet spelar roll när man ska ragga tjejer. Det enda som spelar roll är självsäkerhet.

Med "rapp käft" menar jag att man är en bra och självsäker pratare.

Ett självförtroende med en "dålig" personlighet kommer du ingenstans med. Man behöver båda delarna.

Kläderna är nog viktigare än utseendet

Utseendet är mycket viktigare, förutsatt att man har okej kläder.

Spartansk
2012-04-19, 23:02
Med "rapp käft" menar jag att man är en bra och självsäker pratare.

Ett självförtroende med en "dålig" personlighet kommer du ingenstans med. Man behöver båda delarna.

Jag vill faktiskt påstå att det räcker att vara självsäker. Ibland behöver man bokstavligt talat inte säga ett ord.

TREX
2012-04-19, 23:04
Med "rapp käft" menar jag att man är en bra och självsäker pratare.

Ett självförtroende med en "dålig" personlighet kommer du ingenstans med. Man behöver båda delarna.



Utseendet är mycket viktigare, förutsatt att man har okej kläder.

Har aldrig sett nån snygg kille med fula kläder/typ trasor motsvarande lyckas lika ofta som en fulare kille med ruggigt snygg klädstil.

Kanske bara är jag.

cero
2012-04-19, 23:05
Jag vill faktiskt påstå att det räcker att vara självsäker. Ibland behöver man bokstavligt talat inte säga ett ord.

Är du verkligen stolt över en tjej du fått hem med ENBART självförtroende? Jag tror inte det. Men jag skulle säga att många har bra personligheter, och då är det självförtroendet som är helt avgörande. Ofta går båda hand i hand.

Har aldrig sett nån snygg kille med fula kläder/typ trasor motsvarande lyckas lika ofta som en fulare kille med ruggigt snygg klädstil.

Förutsatt att man har en okej klädstil. Krävs inga under för att få en välvårdad klädstil.

TheGhr
2012-04-19, 23:07
Bara att langa fram kåldolmen för att få spisa.

312
2012-04-19, 23:07
http://manlycurls.com/blog_new/wp-content/uploads/2012/02/cristiano-ronaldo-mohawk-hairstyle.jpg

Fotbollsspelare på hög nivå har nog en kropp många kvinnor inte skulle tacka nej till.


Den där kroppen var fan ful, ärligt talat.

Spartansk
2012-04-19, 23:08
Är du verkligen stolt över en tjej du fått hem med ENBART självförtroende? Jag tror inte det. Men jag skulle säga att många har bra personligheter, och då är det självförtroendet som är helt avgörande. Ofta går båda hand i hand.

Stolt och stolt... Vad har det med saken att göra? Och ja, varför skulle jag inte vara det, förresten? :MrT:

Jag håller med dig att många har bra personligheter, det är nog mer ovanligt än vanligt att man stöter på någon man "inte kan prata med".

Fartman
2012-04-19, 23:12
Haha.. "Hur mycket anabåååla har du tagit med de där armarna?" "Ska vi slåss?" "Spännis" är väl standardkommentarerna från publiken om någon grofv dude kommer glidandes på krogen.

Fast det där gäller bara om man är i någorlunda bra form. Om man som jag, alltid är rätt fet så brukar kommentarerna mer vara av den gillande sorten. :D

cero
2012-04-19, 23:18
Stolt och stolt... Vad har det med saken att göra? Och ja, varför skulle jag inte vara det, förresten? :MrT:

En arrogant, högfärdig och högljudd alfahane vars extremt höga självförtroende är baserat på värdelös verklighetsförankring lär ju inte få hem några respektabla personer.

Båda delarna krävs som sagt. Är detta ens något att diskutera?

TREX
2012-04-19, 23:23
Förutsatt att man har en okej klädstil. Krävs inga under för att få en välvårdad klädstil.

Krävs bara fel skor tycker jag så är man ute och cyklar, men det är klart ska du dra hem Hulda från en logdans kanske dina krav är lägre.

Spartansk
2012-04-19, 23:28
En arrogant, högfärdig och högljudd alfahane vars extremt höga självförtroende är baserat på värdelös verklighetsförankring lär ju inte få hem några respektabla personer.

Båda delarna krävs som sagt. Är detta ens något att diskutera?

Jag är helt förvillad. :confused:

Om jag går fram till en tjej och börjar kyssa henne utan ett ord, är jag då en "arrogant, högfärdig och högljudd alfahane vars extremt höga självförtroende är baserat på värdelös verklighetsförankring"?

Malone
2012-04-19, 23:30
Jag skulle kunna ranta om hur samhällets normer leder till att folk vrids att gilla saker de egentligen inte skulle tycka var 10/10. Men det skiter jag i nu.

Bilden talar för sig själv.

http://cdn.imghack.se/images/564f56ef642b1e7b0908dfeaf0a5d35c.jpg

Nästan allt du gillar är på grund av miljön du växt upp i och inte av din "fria" vilja. Sen skulle jag säga att kroppens betydelse för normala tjejer är minimal. Det handlar mest om ett normalt utseende plus en personlighet hon gillar och dras till. Såklart drömkillen har en fysik som ovan men det är mer drömmar än krav.

eternallord
2012-04-19, 23:32
Krävs bara fel skor tycker jag så är man ute och cyklar, men det är klart ska du dra hem Hulda från en logdans kanske dina krav är lägre.
Haha ja jisses. Hur ofta ser man inte något stolpskott som har genetisk potential men försöker ro hem sin skapliga jeans/skjort-ensemble med ett par vita löpardojor med neongröna detaljer. Vad i helvete tänker folk?

cero
2012-04-19, 23:35
Krävs bara fel skor tycker jag så är man ute och cyklar, men det är klart ska du dra hem Hulda från en logdans kanske dina krav är lägre.

Skor brukar vara väldigt kritiskt. Men en tapout-tröja eller ett par jeans med målade vingar på baksidan kommer också få vilken tjej som helst att fly för livet.

Jag är helt förvillad. :confused:

Om jag går fram till en tjej och börjar kyssa henne utan ett ord, är jag då en "arrogant, högfärdig och högljudd alfahane vars extremt höga självförtroende är baserat på värdelös verklighetsförankring"?

Det har jag inte sagt. Det jag säger är att man inte klarar sig med endast självförtroende. Alfahanen i mitt exempel har en kass personlighet och kommer inte få med sig någon respektabel tjej hem.

När går man fram och kysser en person utan ett ord? :confused:

Spartansk
2012-04-19, 23:36
När går man fram och kysser en person utan ett ord? :confused:

När man känner att det är rätt sak att göra. :)

bearwolf
2012-04-19, 23:44
Tjejjer gillar kroppar det hänger gitarrer på, har blivit uppraggad av majoriteten av min längre relationer efter något skönt gig :D
jag ser bara tjock ut ehehehe (på riktigt, jag väger typ 125kg och är inte hård någonstans)
men när man ser på filmer så verkar alla mina flickvänner gilla johnny depp mest. på andra plats kommer ofta russel crowe (ok) hugh jackman (fuck yeah!) och mikael persbrandt (wtf?)
Jag vill ju gärna bli cool och biff som typ jackman, men det kommer ta några år om man säger så ;)

dock om jag får vara lite fördomsfull så känns det lite som att desto mer snygg man måste vara för att få tjejjen, desto mer risk är det att det är typ sådana här tjejjer:
http://www.youtube.com/watch?v=tr3EJaPIX2M

I'm good ;)

Spartansk
2012-04-19, 23:54
dock om jag får vara lite fördomsfull så känns det lite som att desto mer snygg man måste vara för att få tjejjen, desto mer risk är det att det är typ sådana här tjejjer:
http://www.youtube.com/watch?v=tr3EJaPIX2M

Haha! Jag tror att den där videon var en parodi, och att tjejen därmed är smart och rolig och därmed mycket intressant!

bearwolf
2012-04-20, 00:08
Haha! Jag tror att den där videon var en parodi, och att tjejen därmed är smart och rolig och därmed mycket intressant!

Det är faktiskt mycket möjligt, men du förstår vad jag menar :D
säger ju inte att det är så

C.E.J.
2012-04-20, 00:13
Och din poäng är? Det är ju i sovrummet man vill skryta med sin snygga kropp, inte på stranden.

Näej, det är i sovrummet man får utdelning av funktionell träning ;)

Henchman
2012-04-20, 00:28
En arrogant, högfärdig och högljudd alfahane vars extremt höga självförtroende är baserat på värdelös verklighetsförankring lär ju inte få hem några respektabla personer.

Båda delarna krävs som sagt. Är detta ens något att diskutera?

Personen du beskriver har förmodligen inget universalt självförtroende. Han klarar sig säkert bra om allt är på hans villkor men hamnar han utanför sin comfort zone så funkar han nog inte på samma sätt längre.

yEk
2012-04-20, 00:28
Den fysik som gör att du kan ha alla fräsiga modekläder är nog det som gäller. Muskler gör bara att det kommer fram okända snubbar och klämmer en på brösten eller biccarna :MrT:

Haha! :laugh:

Yes
2012-04-20, 06:39
Med "rapp käft" menar jag att man är en bra och självsäker pratare.

Ett självförtroende med en "dålig" personlighet kommer du ingenstans med. Man behöver båda delarna.



Utseendet är mycket viktigare, förutsatt att man har okej kläder.
Förra helgens hemsläp: "Hej... jag vill dansa med dig. Häng med."

Orka hålla låda. Jag är introvert och gillar det.

sweetkarolina
2012-04-20, 06:48
Det här har redan behandlats i denna tråden.

Jakten på den optimala ligga-med-tjejer-kroppen (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=155377)

Se och njut.

Asdf
2012-04-20, 07:01
Konditionsträning!

Mer än en tjej har säkerligen fått hem en småfet SL:are, som agerat darth vader under hela akten för att sen komma lika snabbt som knäböjen är över

Yes
2012-04-20, 07:02
Man undrar ju vilket geni det var som skapade den tråden...

sweetkarolina
2012-04-20, 07:27
Man undrar ju vilket geni det var som skapade den tråden...

Tack Yes, tack! *cupid*

PeterN0rth
2012-04-20, 07:28
Kläderna är nog viktigare än utseendet, att ha en vårdad och snygg klädstil väger upp för den mest fule.

Kolla på Bingo Rimér som exempel.

Kasst exempel då han är Sveriges ledande flickfotograf och genererar ett 1000-tal gratisknull. Antingen är man snygg, har personlighet eller har en plånbok/business. Enkel matematik i Stockholm.

Asdf
2012-04-20, 08:19
Man undrar ju vilket geni det var som skapade den tråden...

:laugh:

Kasst exempel då han är Sveriges ledande flickfotograf och genererar ett 1000-tal gratisknull. Antingen är man snygg, har personlighet eller har en plånbok/business. Enkel matematik i Stockholm.

Funkar det i övriga metropoler med? ;)

pragmatist
2012-04-20, 08:28
Tjejer brukar mer eller mindre medvetet söka sig till killar som påminner om deras pappor, men som inte påminner för mycket om deras bröder. Därav ganska stor spännvidd vad gäller kroppar som tjejer gillar. Den enda riktigt gemensamma nämnaren är väl att nästan alla tjejer föredrar killar som är över medellängd.

filmjölk
2012-04-20, 09:14
Konditionsträning!

Mer än en tjej har säkerligen fått hem en småfet SL:are, som agerat darth vader under hela akten för att sen komma lika snabbt som knäböjen är över

Så bra kondition är ett botemedel mot prematur ejakulation, är det det du säger Asdf? Källa på det? :D

garluch
2012-04-20, 09:23
Tjejer brukar mer eller mindre medvetet söka sig till killar som påminner om deras pappor, men som inte påminner för mycket om deras bröder. Därav ganska stor spännvidd vad gäller kroppar som tjejer gillar. Den enda riktigt gemensamma nämnaren är väl att nästan alla tjejer föredrar killar som är över medellängd.

Men om tjejen inte har några bröder då? Eller om hennes farsa är okänd/död sen länge? Det är kanske då man föds som slampa eller nunna...

young_george
2012-04-20, 09:27
Men om tjejen inte har några bröder då? Eller om hennes farsa är okänd/död sen länge? Det är kanske då man föds som slampa eller nunna...

Kanske.

Early Female Puberty Linked To Absent Biological Father

http://www.medicalnewstoday.com/articles/201709.php

TREX
2012-04-20, 09:32
Kasst exempel då han är Sveriges ledande flickfotograf och genererar ett 1000-tal gratisknull. Antingen är man snygg, har personlighet eller har en plånbok/business. Enkel matematik i Stockholm.

Det intressanta är inte vad han är nu, utan hur han blev det och hur han såg ut när han blev det.

När han hade varken eller.

Yes
2012-04-20, 09:34
Tack Yes, tack! *cupid*
Tack själv för att du gjort tråden awesome bortom mina vildaste fantasier! :D

Solidar
2012-04-20, 09:48
http://manlycurls.com/blog_new/wp-content/uploads/2012/02/cristiano-ronaldo-mohawk-hairstyle.jpg

Fotbollsspelare på hög nivå har nog en kropp många kvinnor inte skulle tacka nej till. Det där var Ronaldo innan engelsk fotboll tvingade honom bli beef.

Ronaldo 2.0
http://www.lespronos.net/blog/wp-content/uploads/2010/02/cristiano_ronaldo_real_madrid.jpg

Bra beachkropp

Spartansk
2012-04-20, 11:17
Tjejer brukar mer eller mindre medvetet söka sig till killar som påminner om deras pappor, men som inte påminner för mycket om deras bröder. Därav ganska stor spännvidd vad gäller kroppar som tjejer gillar. Den enda riktigt gemensamma nämnaren är väl att nästan alla tjejer föredrar killar som är över medellängd.

Intressant, för jag, min bror och min pappa har nästan identisk kroppsbyggnad. Och min syrra har varit ihop med både nästan sjukligt magra och kraftigt överviktiga killar. Inte konstigt att hon blev kroppstypsförvirrad när hennes bröder och far ser likadana ut.

alva
2012-04-20, 11:55
Kroppen är inte så jävla viktig. För mig är det dock viktigt att han är mån om sin hälsa och därför inte är smällfet. Sen tilltalar inte smala, slanka kroppar mig rent utseendemässigt, men skulle jag träffa en kille som var helt underbar i övrigt så bryr jag mig inte om att han är smal.

Men OM jag nu ska säga vad jag tycker är mest attraktivt rent fysiskt, så är det biffiga killar som inte är överdeffade. Nomnomnom! :naughty:

stromming
2012-04-20, 12:18
Har aldrig sett nån snygg kille med fula kläder/typ trasor motsvarande lyckas lika ofta som en fulare kille med ruggigt snygg klädstil.

Kanske bara är jag.

Jag går ibland ut i träningsbrallor, för att det är lättare att dansa då. Vissa klagar, vissa tycker bara att det är skoj med en kille som dansar

Donner
2012-04-20, 12:41
Jag går ibland ut i träningsbrallor, för att det är lättare att dansa då. Vissa klagar, vissa tycker bara att det är skoj med en kille som dansar

Fast det förklarar väl sig självt att där finns folk som tycker du är tuff. Kommer du in på ett uteställe i träningsbyxor säger det det rätt mycket om stället och folket som hänger där.

Spartansk
2012-04-20, 12:44
Klädmode är inte mitt forté, så jag är ute på lite djupt vatten här, men det kan väl vara attraktivt/coolt att se medvetet icke-uppklädd ut också? Det finns en anledning till att rufsiga frisyrer, skäggstubb och slitna jeans blir på modet emellanåt. Jag kan tänka mig att det kan få en liknande effekt att gå ut i träningsbrallor, om man gör det på rätt sätt.

eternallord
2012-04-20, 12:44
Jag går ibland ut i träningsbrallor

http://1.bp.blogspot.com/_UKDgoS6fs18/THJLSwNZNAI/AAAAAAAAA_Y/tKGMF8ttcK8/s1600/wh-double-facepalm.jpg

Donner
2012-04-20, 12:47
Klädmode är inte mitt forté, så jag är ute på lite djupt vatten här, men det kan väl vara attraktivt/coolt att se medvetet icke-uppklädd ut också? Det finns en anledning till att rufsiga frisyrer, skäggstubb och slitna jeans blir på modet emellanåt. Jag kan tänka mig att det kan få en liknande effekt att gå ut i träningsbrallor, om man gör det på rätt sätt.

Nej träningsbyxor är ALDRIG accepterat på något annat ställe än där de används till det de är till för, att träna.

Spartansk
2012-04-20, 12:49
Nej träningsbyxor är ALDRIG accepterat på något annat ställe än där de används till det de är till för, att träna.

I stand corrected. :)

Dav0d
2012-04-20, 12:52
Vad händer om man tränar i mjukisbyxor, får man aldrig gå runt med dem då? :cryout:

Mackan58
2012-04-20, 12:52
http://i.chzbgr.com/completestore/12/4/20/9ggwszDacE6M1btmilw9WQ2.png

Donner
2012-04-20, 12:53
I stand corrected. :)

Jag förstår var du ville komma men gränsen mellan slitna/tvättade/trasiga jeans och träningsbyxor är tyvärr långt ifrån hårfin ;)

wcanka
2012-04-20, 12:55
Vad händer om man tränar i mjukisbyxor, får man aldrig gå runt med dem då? :cryout:

Nej, verkligen inte utomhus, om du inte är på väg till eller hem ifrån gymmet.

Spartansk
2012-04-20, 12:56
Jag förstår var du ville komma men gränsen mellan slitna/tvättade/trasiga jeans och träningsbyxor är tyvärr långt ifrån hårfin ;)

Det är dessutom inte ovanligt med hårfina gränser inom mode. En sak kan vara helt fel även om den liknar en sak som är helt rätt. Har jag förstått. :P

Donner
2012-04-20, 13:00
Det är dessutom inte ovanligt med hårfina gränser inom mode. En sak kan vara helt fel även om den liknar en sak som är helt rätt. Har jag förstått. :P

Stämmer bra, det är mycket "finlir" inom mode. Det gäller att ha koll innan man visar sig på stan om man inte vill bli spottad på ;)

PeterN0rth
2012-04-20, 13:05
Funkar det i övriga metropoler med? ;)

Har dålig koll på landsbyggden men det finns nog ett flertal i tråden som bor och är verksamma där - har säkert svar.


Det intressanta är inte vad han är nu, utan hur han blev det och hur han såg ut när han blev det.

När han hade varken eller.

Bingo har alltid varit aktuell, först fotograf åt Café etc sen agent för Playboy i Sverige. Han har alltid varit tanig, tatuerad och allmänt clown men fotografera och göra skanks till modeller är för honom ett vinnande koncept.

Spartansk
2012-04-20, 13:06
Stämmer bra, det är mycket "finlir" inom mode. Det gäller att ha koll innan man visar sig på stan om man inte vill bli spottad på ;)

"Kolo-spottning på stan"? ;)

Donner
2012-04-20, 13:08
"Kolo-spottning på stan"? ;)

Haha, tråden får en helt ny innebörd :thumbup:

Spartansk
2012-04-20, 13:11
Bingo har alltid varit aktuell, först fotograf åt Café etc sen agent för Playboy i Sverige. Han har alltid varit tanig, tatuerad och allmänt clown men fotografera och göra skanks till modeller är för honom ett vinnande koncept.

Nog för att mjukporrsfotografer säkert har ca 1000 gånger lättare för att få tjejer än gemene man, men jag tror att Bingo hade varit populär hos det motsatta könet även om han haft ett annat yrke. Nu har jag ju aldrig träffat honom, men jag har sett honom i olika tv-program, och han verkar ha en väldigt vinnande personliget: glad, smart, rolig, ödmjuk och sprallig.

Hans ansikte tror jag dock inte har hjälpt honom i raggningssvängen. ;)

C.E.J.
2012-04-20, 13:15
Spartansk hur definierar du ödmjukhet? När jag tänker på Bingo Rimér tänker jag absolut inte på ödmjukhet :D

Spartansk
2012-04-20, 13:16
Spartansk hur definierar du ödmjukhet? När jag tänker på Bingo Rimér tänker jag absolut inte på ödmjukhet :D

Att man är respektfull mot andra, skulle jag säga. :)

Whoopie
2012-04-20, 13:51
Christian bale i american psycho!

young_george
2012-04-20, 13:52
http://1.bp.blogspot.com/_UKDgoS6fs18/THJLSwNZNAI/AAAAAAAAA_Y/tKGMF8ttcK8/s1600/wh-double-facepalm.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_ZuQWSeiepSY/TSYI92RnSUI/AAAAAAAAAV8/zgsXsGwdAZc/s1600/Run_DMC_Track_Suits_2.jpg

Solidar
2012-04-20, 13:53
Fast det förklarar väl sig självt att där finns folk som tycker du är tuff. Kommer du in på ett uteställe i träningsbyxor säger det det rätt mycket om stället och folket som hänger där.

Är man inte juggemaffia är det inte okej med mjukisbyxor ute.

Mantus
2012-04-20, 14:01
Den enda riktigt gemensamma nämnaren är väl att nästan alla tjejer föredrar killar som är över medellängd.

Ja tyvärr.=/ Men det gör också att det blir mer av en sport att ragga när man är 177cm. Tur bara man inte är under 170cm. Då blir det tufft på riktigt.

Zenot
2012-04-20, 14:04
Ja tyvärr.=/ Men det gör också att det blir mer av en sport att ragga när man är 177cm. Tur bara man inte är under 170cm. Då blir det tufft på riktigt.
Är det väl bara till att flytta till ett land med kortväxta män. ;)

Yes
2012-04-20, 14:07
Nog för att mjukporrsfotografer säkert har ca 1000 gånger lättare för att få tjejer än gemene man, men jag tror att Bingo hade varit populär hos det motsatta könet även om han haft ett annat yrke. Nu har jag ju aldrig träffat honom, men jag har sett honom i olika tv-program, och han verkar ha en väldigt vinnande personliget: glad, smart, rolig, ödmjuk och sprallig.

Hans ansikte tror jag dock inte har hjälpt honom i raggningssvängen. ;)
Är väl inget större fel på hans ansikte, eller?

Spartansk
2012-04-20, 14:08
Är väl inget större fel på hans ansikte, eller?

Nä, något "större fel" är det väl inte, men jag skulle inte klassa honom som snygg. Måhända tycker majoriteten inte som jag.

TheGhr
2012-04-20, 15:07
Kroppen är inte så jävla viktig. För mig är det dock viktigt att han är mån om sin hälsa och därför inte är smällfet. Sen tilltalar inte smala, slanka kroppar mig rent utseendemässigt, men skulle jag träffa en kille som var helt underbar i övrigt så bryr jag mig inte om att han är smal.

Men OM jag nu ska säga vad jag tycker är mest attraktivt rent fysiskt, så är det biffiga killar som inte är överdeffade. Nomnomnom! :naughty:

Om det är du på din avatar så är du sannerligen inte ensam. Oftast man ser en seriöst gymmande och slimmad tjej med en bulkig snubbe. Ni blir inte alls attraherade av mig utan får nöja mig med 30-repsbrudar.

Yes
2012-04-20, 15:33
Nä, något "större fel" är det väl inte, men jag skulle inte klassa honom som snygg. Måhända tycker majoriteten inte som jag.
Någon klassisk snygging är han väl inte. Lät lite som han skulle vara anskrämlig bara. Jag skulle beskriva honom som lite fulsnygg. :D

LeBron
2012-04-20, 15:34
En kille som är över 180 cm lång går nog hem
bättre än en rådeffad Zyzzare på 165 cm ..

Zyzz är över 180.

stromming
2012-04-20, 16:44
Fast det förklarar väl sig självt att där finns folk som tycker du är tuff. Kommer du in på ett uteställe i träningsbyxor säger det det rätt mycket om stället och folket som hänger där.

<3. Eller så är det skillnad på hur folk beter sig i storstan och hur de beter sig i studentstäder

PeterN0rth
2012-04-20, 16:46
Nog för att mjukporrsfotografer säkert har ca 1000 gånger lättare för att få tjejer än gemene man, men jag tror att Bingo hade varit populär hos det motsatta könet även om han haft ett annat yrke. Nu har jag ju aldrig träffat honom, men jag har sett honom i olika tv-program, och han verkar ha en väldigt vinnande personliget: glad, smart, rolig, ödmjuk och sprallig.

Hans ansikte tror jag dock inte har hjälpt honom i raggningssvängen. ;)

Vi kan väl konstatera att han hade varit en vanlig svensson som oss andra om det inte vore för kameran. Känner flera lönnfeta skåp som genom en kamera fått belägra både det ena och det andra på Stureplan. :banned

Donner
2012-04-20, 16:52
<3. Eller så är det skillnad på hur folk beter sig i storstan och hur de beter sig i studentstäder

Tror jag knappast. Det talar nog mer för hur hög standarden är där du går ut.
Förlåt om jag hatear mycket men tycker verkligen det är bedrövligt att visa sig ute i träningsbyxor och det borde vara piskrapp på att gå på klubb i det.

EDIT: Bor i malmö och kan säga att du hade inte blivit uppskattad mer i lund (studenstad) än här (eller vilken storstad som helst).

Yes
2012-04-20, 16:53
Vi kan väl konstatera att han hade varit en vanlig svensson som oss andra om det inte vore för kameran. Känner flera lönnfeta skåp som genom en kamera fått belägra både det ena och det andra på Stureplan. :banned
Ungefär som Neil Straus som skrev för Rolling Stone och turnerade med Mötley Crue utan att få ligga?

Kwon
2012-04-20, 17:08
Height combined with balanced distribution of mass, is important
http://www.interestingfacts.org/facts-images/tallest-man.jpg

Tricklew
2012-04-20, 17:26
Ja tyvärr.=/ Men det gör också att det blir mer av en sport att ragga när man är 177cm. Tur bara man inte är under 170cm. Då blir det tufft på riktigt.

Eftersom jag är under 170 så kan jag ju erkänna att någon tjej säkerligen har slunkit mellan nätet pga min längd, men det går att få ligga iaf.

Jag är för en komplett legalisering av prostitution.


Gesendet unter Verwendung meines iPhone.

johanhej
2012-04-20, 17:40
Klädmode är inte mitt forté, så jag är ute på lite djupt vatten här, men det kan väl vara attraktivt/coolt att se medvetet icke-uppklädd ut också? Det finns en anledning till att rufsiga frisyrer, skäggstubb och slitna jeans blir på modet emellanåt. Jag kan tänka mig att det kan få en liknande effekt att gå ut i träningsbrallor, om man gör det på rätt sätt.

Handlar väl snarare om att fåfänga inte alls är attraktivt. Träningsbrallor kan dock inte få den effekten.

alva
2012-04-20, 23:22
Om det är du på din avatar så är du sannerligen inte ensam. Oftast man ser en seriöst gymmande och slimmad tjej med en bulkig snubbe. Ni blir inte alls attraherade av mig utan får nöja mig med 30-repsbrudar.

För mig skulle det kännas konstigt att dejta en kille som var mindre än mig, därför tittar jag mest åt "bulkiga snubbar" *rolleyes*
Har träffat en sån kille en gång, (smal och vägde nästan lika lite som mig, dvs runt 60 kg) och med honom kände man sig inte särskilt kvinnlig.

Men som sagt.. kroppen är inte allt ;)

young_george
2012-04-20, 23:27
Medelkillen, är väl dock även utan att vara "bulkig" sannolikt bra mycket tyngre än 60kg.

stromming
2012-04-21, 00:04
Handlar väl snarare om att fåfänga inte alls är attraktivt. Träningsbrallor kan dock inte få den effekten.

Hah. Antar att man kan ta sig friheter när man bor och är aktiv på nationen

skaparn
2012-04-21, 07:57
Haha ja jisses. Hur ofta ser man inte något stolpskott som har genetisk potential men försöker ro hem sin skapliga jeans/skjort-ensemble med ett par vita löpardojor med neongröna detaljer. Vad i helvete tänker folk?

Tillägg:
Bootcutjeans/nedstoppad rutig skjorta-ensemble.

Det är förövrigt inte tillräckligt många Zyzz-skämt i den här tråden. Jag förväntade mig fler.

filmjölk
2012-04-21, 08:42
Den här typen av fysik tror jag går hem hos lågutbildade kvinnor i alla åldrar från en småstad/förort och som uppbär hela sin inkomst ifrån f-kassan:

http://70sbig.com/wp-content/uploads/2009/09/dougyoung-395x400.jpg


Addera ett par dassiga tatueringar till den där fysiken, Raubtier på stereon, burköl och en plansch på en ylande varg och du blir King of Seduction i valfri Dalsländsk småstad eller Göteborgsk förort!

juulia_
2012-04-21, 09:00
Det är väl litegrann som att fråga vilket bröd som är godast. Några gillar toast, medan andra gillar tunnbröd, surdegsbröd eller frallor.

Olika tjejer tycker ju såklart olika. Finns de som gillar pommessmala (twighlight-Edward) killar, har en tjejkompis som gillar när killen har kärlekshandtag, några gillar vältränade, rippade snubbar och några gillar bulkiga killar. Sen finns det ju feeders också... :P

Är väl tur att det är såpass olika :D

mikaelj
2012-04-21, 09:06
Jisses. Vilken klädhets det var här.

alva
2012-04-21, 09:16
Medelkillen, är väl dock även utan att vara "bulkig" sannolikt bra mycket tyngre än 60kg.

Jo det har du rätt i. Jag drog till lite väl hårt ;)

filmjölk
2012-04-21, 12:22
Den här typen av fysik tror jag går hem hos unga damer med svanktatueringar, för mycket smink, och som duckfacear sig på bild:

http://2.bp.blogspot.com/-J3j8eKhBW-E/TmU_pIseNlI/AAAAAAAAKq8/CzZoNeptchw/s1600/33884_442846007225_351749002225_5050820_556506_n.j pg

Erry
2012-05-23, 02:34
Det är väl litegrann som att fråga vilket bröd som är godast. Några gillar toast, medan andra gillar tunnbröd, surdegsbröd eller frallor.

Olika tjejer tycker ju såklart olika. Finns de som gillar pommessmala (twighlight-Edward) killar, har en tjejkompis som gillar när killen har kärlekshandtag, några gillar vältränade, rippade snubbar och några gillar bulkiga killar. Sen finns det ju feeders också... :P

Är väl tur att det är såpass olika :D

+1 Gud vad olika preferenser mina tjejkompisar och bekanta har. Verkar också som att de ändras med åren.

Själv gillar jag män som är bitiga och muskulösa, men killen jag är tillsammans med är en långslank datanörd och jag tar mer än honom i mark :D

C.E.J.
2012-05-23, 03:42
Medelkillen, är väl dock även utan att vara "bulkig" sannolikt bra mycket tyngre än 60kg.

Det är bara på Kolozzeum som 80-100kg är en normal vikt. Medelkillen, i singelåldern 20-30, väger antagligen 70±5kg.

Elfdance
2012-05-23, 07:48
+1 Gud vad olika preferenser mina tjejkompisar och bekanta har. Verkar också som att de ändras med åren.

Själv gillar jag män som är bitiga och muskulösa, men killen jag är tillsammans med är en långslank datanörd och jag tar mer än honom i mark :D

Haha, samma här. :P

feyin
2012-05-23, 08:30
-
Jag ser mig detta gå hem hos människor som tror att kompetens är hur många underskrifter man har på ett papper. Samt bor söder om dalaälven.

http://www.7dagar.com/wp-content/uploads/Grabbar.jpg

TREX
2012-05-23, 08:43
Den här typen av fysik tror jag går hem hos unga damer med svanktatueringar, för mycket smink, och som duckfacear sig på bild:

http://2.bp.blogspot.com/-J3j8eKhBW-E/TmU_pIseNlI/AAAAAAAAKq8/CzZoNeptchw/s1600/33884_442846007225_351749002225_5050820_556506_n.j pg

Precis som i fallet med Brad Pitt så undrar jag hur mycket av "Zyzz" som är hans kropp? Enligt vad jag har förstått det så är hans hår och frisyr väldigt attraktivt för små-damerna, han har ju hela paketet och inte bara kroppen.

pwnyou
2012-05-23, 08:56
Precis som i fallet med Brad Pitt så undrar jag hur mycket av "Zyzz" som är hans kropp? Enligt vad jag har förstått det så är hans hår och frisyr väldigt attraktivt för små-damerna, han har ju hela paketet och inte bara kroppen.
Brad Pitt:
Ansikte: 10/10
Kropp: 9/10

Zyzz:
Ansikte: 9/10
Kropp: 10/10

Greg
2012-05-23, 09:01
Den här fysiken har jag märkt går hem hos mognare (mogna till sättet inte nödvändigtvis mogna till ålder) damer när jag har frågat dem om kroppreferens hos det manliga könet.

http://crossfitbattlefield.com/wp-content/uploads/2011/05/LeanJimWEndler.jpg

JackieBoy
2012-05-23, 09:03
Precis som i fallet med Brad Pitt så undrar jag hur mycket av "Zyzz" som är hans kropp? Enligt vad jag har förstått det så är hans hår och frisyr väldigt attraktivt för små-damerna, han har ju hela paketet och inte bara kroppen.

"enligt vad jag har förstått det" lol!

Du ser väl för fan att han är snygg och jävligt karismatisk även om du är kille? (no homo) :D

TREX
2012-05-23, 09:04
"enligt vad jag har förstått det" lol..

Du ser väl för fan att han är snygg och jävligt karismatisk även om du är kille? (no homo)

Nej inte riktigt, men däremot så har han ju det där spretiga håret som jag vet att en viss typ av tjejer gillar :)

JackieBoy
2012-05-23, 09:12
Nej inte riktigt, men däremot så har han ju det där spretiga håret som jag vet att en viss typ av tjejer gillar :)

Ja, det där håret har du rätt i. Tycker jag inte alls är snyggt men vet att tjejer kan gilla det.

I övrigt tror jag det här är optimal kropp för många tjejer (bortser givetvis från zyzz, han är given i såna här trådar)

iuPt2nxBn5k

Asdf
2012-05-23, 09:16
Ja, det där håret har du rätt i. Tycker jag inte alls är snyggt men vet att tjejer kan gilla det.

I övrigt tror jag det här är optimal kropp för många tjejer (bortser givetvis från zyzz, han är given i såna här trådar)

iuPt2nxBn5k

Techno-musiken samtidigt som han poserar gör det nästan lite homo-erotiskt! ( absolutely NO homo!) ;)

Dravena
2012-05-23, 10:22
Jag kan ju uttala mig som faktiskt varandes kvinna i 30årsåldern :D Jag föredrar män som ser ut som män. Tänk typen av Hugh Jackman, Gerard Butler eller Jeffrey Dean Morgan. Långa, bredaxlade, skäggväxt och karisma. Sen behöver inte en man vara vältränad a la Gladiatorerna för att jag ska tycka att han är snygg. Kroppsbyggnaden gör det mesta för mig. Män som ser ut som pojkar går fetbort, som Twilightkillen till exempel.

clappen
2012-05-23, 10:38
Jag kan ju uttala mig som faktiskt varandes kvinna i 30årsåldern :D Jag föredrar män som ser ut som män. Tänk typen av Hugh Jackman, Gerard Butler eller Jeffrey Dean Morgan. Långa, bredaxlade, skäggväxt och karisma. Sen behöver inte en man vara vältränad a la Gladiatorerna för att jag ska tycka att han är snygg. Kroppsbyggnaden gör det mesta för mig. Män som ser ut som pojkar går fetbort, som Twilightkillen till exempel.

Där sprack det. Men intressant att höra åsikter från er äldre också!

alva
2012-05-23, 10:57
Den här fysiken har jag märkt går hem hos mognare (mogna till sättet inte nödvändigtvis mogna till ålder) damer när jag har frågat dem om kroppreferens hos det manliga könet.

http://crossfitbattlefield.com/wp-content/uploads/2011/05/LeanJimWEndler.jpg

Yummie!! :naughty:
Nu är jag dock varken mogen till sätt eller ålder.

filmjölk
2012-05-23, 11:27
Jag ser mig detta gå hem hos människor som tror att kompetens är hur många underskrifter man har på ett papper. Samt bor söder om dalaälven.

]


Hahahahah vadfan? En slags ohelig korsning mellan skogsturken och stockholmsbrat?

mikaelj
2012-05-23, 11:41
Hahahahah vadfan? En slags ohelig korsning mellan skogsturken och stockholmsbrat?

Ser ut som Partille-Johnny.

Dravena
2012-05-23, 12:35
Där sprack det. Men intressant att höra åsikter från er äldre också!

Äldre?! Ok då, här på kolo räknas jag väl kanske till det äldre gardet...

Pernam
2012-05-23, 12:57
*jorgen*Äldre?! Ok då, här på kolo räknas jag väl kanske till det äldre gardet...

Det kan du ge dig fan på! Här är vi som är 30+ att betrakta som oförskämt uråldriga och färdiga för ättestupan. Vilket väl är helt i sin ordning antar jag.... *jorgen*

clappen
2012-05-23, 13:27
Äldre?! Ok då, här på kolo räknas jag väl kanske till det äldre gardet...

Det är ju ingen nyhet att tjejer över 30 vill ha en "man". Det är ju smaskiga 18-25 åringar vi talar om, trodde jag iallafall.

Mago
2012-05-23, 15:23
...Hugh Jackman...Långa...

:MrT:

Adama
2012-05-23, 15:32
Wendler *cupid* (no homo) (eller jo lite)

Dravena
2012-05-23, 15:45
:MrT:

Han är väl iaf runt 1.85-1.90? Det är iaf längre än genomsnittet, även om han mest stod med som typ på kroppstyp. :D

Mago
2012-05-23, 16:04
Han är väl iaf runt 1.85-1.90? Det är iaf längre än genomsnittet, även om han mest stod med som typ på kroppstyp. :D

Åfan, jag var helt övertygad om att han var under 180. Då ska han ha än mer respekt för sin beefyness. :)

Dravena
2012-05-23, 16:06
Åfan, jag var helt övertygad om att han var under 180. Då ska han ha än mer respekt för sin beefyness. :)

Jag var tvungen att googla: "Hugh Jackman height: 6 ft 2 in (188 cm)

Australian actor from X-Men. Van Helsing director Sommers says, "six-foot-two and 210 pounds of solid steel".

Jackman in his own words, "I'm 6-foot-2, so I'm too tall to sit comfortably in most chairs". Sometimes at events he will wear those ultra-thin style trainers that only give 1cm, compared to 3cm for a shoe so might appear to be shorter."

Då var det klargjort! :)

Dravena
2012-05-23, 16:07
*jorgen*

Det kan du ge dig fan på! Här är vi som är 30+ att betrakta som oförskämt uråldriga och färdiga för ättestupan. Vilket väl är helt i sin ordning antar jag.... *jorgen*

Det är ju ingen nyhet att tjejer över 30 vill ha en "man". Det är ju smaskiga 18-25 åringar vi talar om, trodde jag iallafall.

Ja, det ser inte bättre ut än att det är ättestupan som återstår :D

wessmen
2012-05-23, 16:15
Och din poäng är? Det är ju i sovrummet man vill skryta med sin snygga kropp, inte på stranden.

Har du kommit till sängen är du redan i mål, då har du redan "fångat" tjejen. Du imponerar utanför, för att få ta med dig ditt byte till sängen.