handdator

Visa fullständig version : affärer som trycker på kläder?


ilikeu
2012-04-18, 12:20
är det nån som vet nån affär som man kan gå till och få tryck på sina kläder direkt ?
det är nämlingen så att jag vill skaffa en t shirt till min tjej med hennes aliasnamn, men hittar bara butiker som man kan beställa i från och det tar ca 1 vecka att få den. jag ville göra det till hon kommer tillbaka från sin resa på måndag.

om nån vet snälla hjälp :) ..

Ungrim
2012-04-18, 12:29
Tror du har störst chans att lyckas om du går till någon reklamfirma och tar med dig trycket på en sticka, skiva eller dyligt

tossefar
2012-04-18, 12:34
Vilket tryckeri som helst där du bor kan göra detta.

ilikeu
2012-04-18, 12:51
tack så mycket för snabba svar , men jag tänkte mer på butiker , eftersom att om man oftast ska till nåt tryckeri så måste man ha med sig motivet, och så brukar det oftast vara dyrare i tryckerier eftersom att dom brukar ta ca 200 kr för en schablom + t shirten + trycket. men i butiker så säger man bara hur det ska se ut så fixar dom det på en gång och så brukar det oftast kosta ca 5-10 kr per bokstav.

glömde tilläga att jag bor i stockholm

Kimball
2012-04-18, 18:03
Beroende på hur kräsen du är går det ju köpa "iron on papper" du skriver ut trycket på och sedan stryker på själv, blev helt okej när jag körde kolos logga på ett vitt linne!

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=164768737