handdator

Visa fullständig version : Gym i Väsby?


Orbag
2012-04-03, 09:59
Hittar ingen bra information på varken kolo eller google..
Finns det något dugligt gym i Upplands-Väsbytrakten med fria vikter och helst ett power rack?

stemag
2012-04-03, 10:26
Sats i Bredden eller Sport & fitness på Optimusvägen.
Fria vikter finns, rack är det nog värre med.

Jag frågade på Sats i bredden om dom kunde tänka sej att köpa in ett rack, men det ville dom absolut inte,
däremot köpte dom in ännu fler pilatesbollar och zumbagrejor.

Så jag slutade där. ;-)

mini
2012-04-03, 11:37
Väsby AK tror jag är trivsamt.
http://www.vasbyak.n.nu/gym

loadout
2012-04-03, 17:02
Sats i infra är rätt gött tycker jag. Fria vikter upp till 40 kg, 2 bänkar med skivstång, 2-3 smith maskiner, rack för knäböj osv, dem har det mesta. Och en jävla massa maskiner..

Dock kan det vara rätt mycket folk där

Lollipop
2012-04-03, 17:11
Om det är mest muskelbygge du ska hålla på med så är det definitivt Väsby AK som är bäst för dig. Sats är ett snobbgym som är bra på pass, Fitness på Optimus kan vara ditt andra hands val.. Sen har du Medley badet vid vilunda om du vill ha ett kort som du kan simma med också, menlite mindre gymlokal hos dem.

arthax
2012-04-03, 17:23
Väsby AK lät intressant! Jag som trodde att STK låg närmast för mig (märsta).
Ska kollas in. Skulle verkligen behöva en hök som bedömer mina SL lyft

Orbag
2012-04-12, 08:24
Tack. Detta hjälper mig mycket. Extra stort tack till Lollipop som endast har ett inlägg på kolo, och det för att tipsa mig...

Väsby AK verkar mycket lovande.

arthax
2012-04-12, 08:34
Tack. Detta hjälper mig mycket. Extra stort tack till Lollipop som endast har ett inlägg på kolo, och det för att tipsa mig...

Väsby AK verkar mycket lovande.


Orbag, jag är själv intresserad av Väsby AK. Kan du ge lite info om klubben när du vart där? Så vida det inte finns någon på kolla där?

StarkJohan
2012-04-13, 08:02
Ni är mer än välkommna till Väsby AK, vi är en relativt liten klubb med bra stämmning och mycket trevliga människor. Ni hittar inget mer prisvärt gym i väsby, dessutom är vi helt ressultat inriktade och har inget kommersielt intresse i gym verksamheten, hos oss tränar de som vill bli stora och starka (rena). Det finns mycket kompetent hjälp att få från våra medlemar om ni behöver hjälp med träningen.