handdator

Visa fullständig version : Eiselt Wonderbar!


Glenner_84
2004-01-21, 16:00
Har dom slutat tillverka Wonderbars eller? Har sökt å kollat överallt, finns inte ens med på deras hemsida längre. Såg att Kolozzeum hade det för ett tag sen men verkar för sent nu... :insane:

DiZi
2004-01-21, 16:09
Originally posted by Glenner_84
Har dom slutat tillverka Wonderbars eller? Har sökt å kollat överallt, finns inte ens med på deras hemsida längre. Såg att Kolozzeum hade det för ett tag sen men verkar för sent nu... :insane:

Är väl antagligen så då kolo har sålt ut sina sista lådor. (Mailat med ansvarige) Och finns dom inte kvar på eiselts ehmsida så är dom väl slut, kanske nått nytt koncept på G? ;)

Glenner_84
2004-01-21, 16:13
Pro Bar har dom lanserat för ett tag sen, har inte testa dom. Dyrare är dom iaf...nån som hunnit prova produkten?

Björn S
2004-01-21, 16:22
Åh nej! mina älskade wonderbar! Vet inte hur många jag klämt i mig, men goda är de :-) och priset passar mig utmärkt!
De får se till att få inn några bars för runt en tiolapp styck med minst 14g protte igen! lagom att klämma i sig några när man är i stan och vandrar!

:cryout: :cryout:

Glenner_84
2004-01-21, 16:38
Originally posted by Feeble
Åh nej! mina älskade wonderbar! Vet inte hur många jag klämt i mig, men goda är de :-) och priset passar mig utmärkt!
De får se till att få inn några bars för runt en tiolapp styck med minst 14g protte igen! lagom att klämma i sig några när man är i stan och vandrar!

:cryout: :cryout:

Precis, är jävligt goda, privärda och bra innehåll. Inte nån som vet någon liknande Bar runt 10kr/st med ca 14g protte o 22g Kolhydrater?

Topaz
2004-01-28, 14:36
Hehe jag tyckte dom smaka skit. Men smaken är som baken.

Spacer
2004-01-28, 21:01
Fan, vill ha mina wonderbars!!
Dom kan ju inte lansera en mycket dyrare bar som dom tror att vi ska köpa istället. Ska det vara BAR så ska de va WONDERBAR!

Björn S
2004-01-28, 22:21
Originally posted by Spacer
Fan, vill ha mina wonderbars!!
Dom kan ju inte lansera en mycket dyrare bar som dom tror att vi ska köpa istället. Ska det vara BAR så ska de va WONDERBAR!

amen brother!
CAN I GET AN AMEN!

Protestlista!