handdator

Visa fullständig version : Loopade träningsgummiband Bulkbeställning


ChrisA
2012-04-01, 18:19
Har suttit och letat efter gummiband såsom iron woody osv.. de är dyra att köpa och alla verkar ha sina egna loggor på vilket innebär att de har någon fabrik som tillverkar och trycker dessa band åt dem.

Vill därför se om det finns några här som vill gå ihop om man hittar någon återförsäljare som säljer i stora kvantiteter så vi får bra pris på banden, behöver inte vara tryck på eller liknande men om vi går ihop och beställer kan vi få dem till mycket bättre priser gissar jag?

Någon intresserad??

ChrisA
2012-04-03, 17:09
Är det ingen på Kolozzeum som vill ha såna gummiband?? ;)

emi23j
2012-04-03, 18:36
Har redan såna gummiband. Att bulk beställa tror jag skapar problem plus att det nog inte alls blir billigare med tanke på frakten inom Sverige. Beställ från USA (bör vara billigare där) eller så köper du från extremepower eller annan liknande affär här i sverige. Jag tycker ändå att priserna är rätt rimliga, att betala ca 300,- per band är inte så stora pengar enligt mig, men visst, tänker man på hur mycket det kostar på att tillverka dem så...

ChrisA
2012-04-03, 18:57
Grejen är den att det finns sidor som dhgate.com och liknande som säljer sånt här till grossistpriser, men då måste man också köpa lite större kvantiteter.

Kommer köpa på ******** eller budofitness nu, får se hur man löser det sen om man behöver flera stycken.

Jappse
2012-04-04, 06:35
Jag är också på jakt efter band.