handdator

Visa fullständig version : Fråga om F&S i Malmö


isoden
2012-03-31, 01:20
Är det någon som vet vilken f&s anläggning i malmö som har utrustning för knäböj (ej smith) och marklyft?

stålrasta
2012-03-31, 02:47
heleneholm har

jaaaaag
2012-03-31, 05:20
Johanneslust, Ön, Heleneholm.

Om de inte har ändrat om en massa så har de tre friskisarna i Malmö bra med utrustning

Sheogorath
2012-03-31, 05:42
Finns det någon F&S i Malmö som har rak smith-maskin eller är det som på Heleneholm att alla löper i vinkel (man pressar snett bakåt eller snett framåt beroende på vilket håll man ligger)?

drakfelt
2012-03-31, 07:05
Finns det någon F&S i Malmö som har rak smith-maskin eller är det som på Heleneholm att alla löper i vinkel (man pressar snett bakåt eller snett framåt beroende på vilket håll man ligger)?

Både Ön och Parkmöllan


Postat via en mobil enhet

Sheogorath
2012-03-31, 07:06
Både Ön och Parkmöllan


Postat via en mobil enhet

:thumbup:

aijou
2012-03-31, 07:07
Finns det någon F&S i Malmö som har rak smith-maskin eller är det som på Heleneholm att alla löper i vinkel (man pressar snett bakåt eller snett framåt beroende på vilket håll man ligger)?

På parkmöllan finns det tre olympiska skivstänger med höj- och sänkbara ställningar. ingen bur dock. Jag kör både marklyft och knäböj där. Det funkar fint. :thumbup:

Sheo Det finns raka smith-maskiner också. Jag har dock inte testat dem. Då jag tidigare tränade på ett gym som inte hade riktiga skivstänger utan bara en smith och stänger med fasta vikter, så har jag svurit för mig själv att aldrig mer sätta/lägga mig i en smith-maskin. ;)

EDIT: Pucktvåa.

chidde
2012-03-31, 10:03
jag gillar (gillade?) ju atmosfaren pa Parkmollan, dock var det drygt 4 ar sen... men sen var jag ocksa pa Johanneslust och dar var det nytt och frascht, rent utrustningsmassigt gillar jag mest PM

svarar kanske inte pa fragan, men enligt mig ar atmosfar viktigare an utrustningen eftersom man alltid kan vanja sig och anpassa sina ovningar efter utrustningen

stålrasta
2012-03-31, 13:55
Vilka här på forumet tränar på heleneholm? Skulle va kul att veta om det är folk här man ser flera ggr i veckan

Yip_man
2012-04-01, 08:43
Musclezone..

Sheogorath
2012-04-01, 09:04
Musclezone..

Gymmet där man växer av att slicka på väggarna.