handdator

Visa fullständig version : Brukar du blanda ihop användare på kolo?


Määng
2012-03-27, 20:32
Jag gör denna tråd mest för att jag vill berätta att jag alltid blandar ihop Pretorian med Spartansk. Skulle leta upp en tråd nån av dom startat en gång och leta på den andra användaren så det gick åt helvete osv. Fastän jag är medveten om problemet så fortsätter det om och om igen.
Hände nyss igen då jag började fundera varför Spartansk hade svarat på sin egen fråga i en tråd och upptäckte att det var den andra. Vetti fan varför egentligen? Namnen är ju inte ens lika?

Blandar ni ihop några användare?

mattilainen
2012-03-27, 20:33
tror många kan blanda ihop mig och martikainen eller vad han heter :) Jag själv har ibland läst inlägg av honom och tänkt "När fan skrev jag detta?"

spoon
2012-03-27, 20:35
tror många kan blanda ihop mig och martikainen eller vad han heter :) Jag själv har ibland läst inlägg av honom och tänkt "När fan skrev jag detta?"

Japp det har hänt :)

Ett tag blandade jag ihop Dr.snuggels och Chaan av nån anledning. Undrade varför snuggels var så jäkla dryg ibland.

Tabbe
2012-03-27, 20:37
tror många kan blanda ihop mig och martikainen eller vad han heter :) Jag själv har ibland läst inlägg av honom och tänkt "När fan skrev jag detta?"

ofta...jag har inte ens reflekterat över att det finns två..
Jag ser bara martikanen :D
Sorry :smash:

mattilainen
2012-03-27, 20:38
ofta...jag har inte ens reflekterat över att det finns två..
Jag ser bara martikanen :D
Sorry :smash:

np! Kanske är bra? Antingen har han fått ta creds, eller så har han fått ta skit :cool:

Var till och med engång någon skrev ett pm och frågade varför jag bytte bild så ofta? Jag svarade "Vadå? jag har haft denna hur länge som helst nu". då tyckte personen att "Jag bytte i vart och vartannat inlägg" haha. Det tog ett tag innan jag fattade!

pwnyou
2012-03-27, 20:40
Haha, ja, martikainen och mattilainen är kluriga.

Jockefoten
2012-03-27, 20:43
Nej.

stridis
2012-03-27, 20:44
Någon gång i fordom så blandade jag ihop Ceejay och C.E.J.

spoon
2012-03-27, 20:46
Pretoria och Risretto har jag också blandat ihop.

Mazr
2012-03-27, 21:39
C.E.J och J.V konstigt nog. Säkert punkterna som spökar. ;P

aijou
2012-03-27, 21:55
Jag brukar blanda uhop Willtjam och Tricklew. Tror att det är för att båda har Calvin från Calvin & Hobbes som avatar (tror jag i alla fall *jorgen*). Sedan är det något med deras namn som gör att de kan förväxlas.

Sen som flera andra så har jag aldrig ens tänkt på att mattilainen och martikainen.

Stefan J
2012-03-27, 21:56
Haha ja det har hänt!

Petoria
2012-03-27, 22:16
Pretoria och Risretto har jag också blandat ihop.

Mig eller Pretorian? :D

312
2012-03-27, 22:23
Mig eller Pretorian? :D

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101202143714/halofanon/images/3/36/Fuuuu.jpg

Tricklew
2012-03-27, 23:59
Jag brukar blanda uhop Willtjam och Tricklew. Tror att det är för att båda har Calvin från Calvin & Hobbes som avatar (tror jag i alla fall *jorgen*). Sedan är det något med deras namn som gör att de kan förväxlas.

Sen som flera andra så har jag aldrig ens tänkt på att mattilainen och martikainen.

Jag föreställer mig att jag och Willtjam kommer sitta med gamla Kalle och Hobbe böcker och fnittra som småbarn, när vi ses och dricker öl första gången.

Det hände något rätt så roligt på detta ämne för någon vecka sedan, då någon ny medlem med Nitrometans avatar skrev ett rätt så (i sammanhanget) lustigt inlägg.

tano
2012-03-28, 00:42
Det hände något rätt så roligt på detta ämne för någon vecka sedan, då någon ny medlem med Nitrometans avatar skrev ett rätt så (i sammanhanget) lustigt inlägg.

Haha ja minns det. :) Man tittar ju först och främst på avataren, och är det då någon avatar som sedan länge är helt förknippad med användaren behöver man normalt inte ens titta på namnet.

Spartansk
2012-03-28, 00:52
jag alltid blandar ihop Pretorian med Spartansk.

Haha, jag vet inte ens vem Pretorian är, så jag antar att vi inte är så lika. Antar att båda namnen har med krig att göra.

Själv blandar jag alltid ihop 312, C.E.J. och Olegh.

Filmjölk och minimjölk hade jag jättesvårt att hålla isär förut, men nu är det enkelt. Minimjölk skriver ju aldrig nåt.

Alzie
2012-03-28, 19:39
Sheo och Vicarious (stavning?), fråga mig inte varför..

Sniggel
2012-03-28, 19:43
Jag föreställer mig att jag och Willtjam kommer sitta med gamla Kalle och Hobbe böcker och fnittra som småbarn, när vi ses och dricker öl första gången.

Det hände något rätt så roligt på detta ämne för någon vecka sedan, då någon ny medlem med Nitrometans avatar skrev ett rätt så (i sammanhanget) lustigt inlägg.

Har förväxlat dig och Willtjam ett antal ggr pga avataren!

Ceejay och C.E.J