handdator

Visa fullständig version : vad tycks?


ttoobbee
2012-03-27, 18:13
Jag blir aldrig riktigt nöjd med mina program inte för att dem inte funkar utan för jag hela tiden vill hitta roligare och bättre upplägg.

Satt och skrev på lunchen. Och pussla ihop ett schema jag tror jag verkligen hade gillat som ser ut.

Mån:Armar,mage
Tis:Ben,vader
Ons:rygg,bröst
Tors:vila
Fre:Armar,vader
Lör:Axlar
Sön:vila

Frågan är kommer armarna klara återhämtningen för dem får ju lite stryk under onsdagens pass också..
Hade varit kul om ni kunnat dela med er av era analyser angående detta programmet.

Varför jag vill träna armar två dagar i veckan? För jag älskar att köra armar och det är dem jag känner att jag måste prioritera just nu.

Ponitus
2012-03-27, 19:18
Kör på det ett tag du. Det låter ju som att du ändå kommer byta snart igen? Så du har nog tid att testa alla möjliga upplägg du kommer på.

Annars hade jag väl personligen inte kört ben dagen innan rygg eller armar innan axlar, osv osv.

Fredron
2012-03-27, 19:33
Förstår inte varför du blandar muskelgrupper som inte har något med varandra att göra. Tycker allt ser ganska konstigt/icke genomtänkt ut.
Sen säger det där ingenting om hur din träning faktiskt ser ut.
Övningar, set, reps, vilotid etc etc

Mendel
2012-03-27, 19:44
Har du tänkt att köra hela armar på både måndag och fredag eller olika delar av armarna?
Lite nyfiken bara :)

vicarious
2012-03-27, 19:48
Haha det syns ju iaf vad du prioriterar. :thumbup:

Bröst och rygg hade jag nog tyckt va lite tungt att träna tillsammans men det går säkert utmärkt.

312
2012-03-27, 19:53
Jag hade aldrig hunnit/orkat köra slut på både bröst och rygg på samma pass. Jag skulle inte köra armar dagen innan axlar, då triceps använd vid vissa axelövningar. Ben och rygg dagen efter varandra går också fetbort.

Nä, det där såg inte så bra ut tycker jag.

Runnberg
2012-03-27, 20:47
lägg ihop armar och rygg i samma pass, biceps aktiveras vid majoriteten av ryggövningarna. :)

Pretorian
2012-03-28, 06:33
Sluta ändra schema om du tycker att de tidigare fungerat. Vad är bättre med det nya tror du?