handdator

Visa fullständig version : Vad har mina grannar för ockult sak på fönstret


Angel
2012-03-26, 18:40
http://img827.imageshack.us/img827/4052/img2702tv.jpg

En space:ig fågelholk? Mayaodling? Ett litet ufo som landat? Vad fasiken är det de har på fönstret? Det är någon slags glaskupa med någon brun skit (en zombiehand) i.

Jens.Andersson
2012-03-26, 18:47
Ser ut som något fåglar äter ur.

PowPow
2012-03-26, 18:48
Mayaodling. Om 9 månader är de fullvuxna.
http://www.bluecorncomics.com/pics/apclypt9.jpg

johanhej
2012-03-26, 18:49
Ser ut som en modifierat prakthål (översätt själva till engelska).

Pudzianovski
2012-03-26, 18:51
Ser ju livsfarligt ut. Typ offerritual till Lucifer.

Angel
2012-03-26, 18:52
Ser ut som något fåglar äter ur.

Vem vill ha fåglar på köksfönstret?

Mayaodling. Om 9 månader är de fullvuxna.


Loool. (Ja, det blir spännande)

Ser ut som en modifierat prakthål (översätt själva till engelska).

För de långväxta.

Stoltz
2012-03-26, 18:57
För de långväxta.

:naughty::laugh:

filmjölk
2012-03-26, 19:13
Dom har satt upp den där enbart för att du skall undra vad det är för något. Den har effekten att du går och funderar och spenderar mer och mer av din tid till att lista ut vad det är, till slut ligger du och grubblar nätterna igenom, och den lilla sömn du får är fylld av febriga drömmar om den där plastcirkeln.

Till slut känner du behovet av att gå över till grannarna och fråga, men när det gått så långt är du alldeles psykiskt nedbruten och grannarna får dig att självsuggestera en andlig upplevelse, efter din "frälsning" värvas du till Knutbysekten.

Angel
2012-03-26, 19:19
Dom har satt upp den där enbart för att du skall undra vad det är för något. Den har effekten att du går och funderar och spenderar mer och mer av din tid till att lista ut vad det är, till slut ligger du och grubblar nätterna igenom, och den lilla sömn du får är fylld av febriga drömmar om den där plastcirkeln.

Till slut känner du behovet av att gå över till grannarna och fråga, men när det gått så långt är du alldeles psykiskt nedbruten och grannarna får dig att självsuggestera en andlig upplevelse, efter din "frälsning" värvas du till Knutbysekten.


Njae, jag ser den mest när jag smygröker ut genom fönstret.
Gå och fråga skulle jag aldrig få för mig. Jag bor på Hisingen Filmjölk.

MtotheM
2012-03-26, 19:23
En barometer kanske? Eller så läste dom tråden om snuten kom förbi mudler här på kolo och ville ha något att fästa ett rep i.

Angel
2012-03-26, 19:26
En barometer kanske? Eller så läste dom tråden om snuten kom förbi mudler här på kolo och ville ha något att fästa ett rep i.

Rätt som det är så kanske jag ser Muddler svinga ner för rutan och sätta av ner mot stan....

Apos78
2012-03-26, 19:26
En dykare som tittar ut genom rutan?

TREX
2012-03-26, 19:27
Kasta något hårt på den och se om den går sönder.

Angel
2012-03-26, 19:30
Kasta något hårt på den och se om den går sönder.

Jag är rädd för zombiehanden som ligger i...

filmjölk
2012-03-26, 19:32
Gå och fråga skulle jag aldrig få för mig. Jag bor på Hisingen Filmjölk.

Va? Bor man på Hisingen hör det till att tjata på sina grannar. "Kan du lägga av att spela svinhög techno klockan 03:30 på tisdagsmorgnarna?" "Jasså, du pratar inte Svenska? Would you please stop hitting your wife while i am watching den sista Dokusåpan? The last docu-soap? No? Dont understand? Just no hitting your wife for 30mins? Thank you!" "Dawei Dawei no dumping of gammla tv-apparater in the soprum! Its for hushållssopor not old tv-apparates! Go to Tagene-tippen with your gamla tv! Nooo i dont wanna taste your äckliga makedonska hembränt!"

Mass-Tech
2012-03-26, 19:34
Poängen är väll att du ska kasta en boll igenom hålet?

askmehow
2012-03-26, 19:45
Helvete!!

Det där kallas för "cirkelventilation" i langar-kretsar. Med all säkerhet görs det amfetamin där. Akta explosion. Hade nog fan hört av mig till polisen.

TREX
2012-03-26, 20:01
Jag hade kastat typ en tegelsten på skiten bara och hoppats på det bästa.

Sen kanske handen kommer ut och frågar vem det var som kastade?