handdator

Visa fullständig version : Bästa Tribulus form?


Xarnold
2012-03-21, 13:18
Tänkte prova Tribulus Terrestris i 2 månader nu inför sommaren.

Finns ju en uppsjö av olika fabrikat och de flesta ser ut att innehålla olika råvaror och koncentrationer.

Helt enkelt, vilken är bäst?
Vad ska den innehålla? Råvara? Vad skall man kolla efter?

Jag har redan tänkt att prova produkten, så kommentarer som "lägg pengarna på annat" behöver ni inte skriva. (om ni då inte har något väldigt bra förslag på annan produkt)

King Grub
2012-03-21, 13:21
Då blir frågan "bäst på vad"? Eftersom tribulus saknar både direkt och indirekt anabol effekt är det svårt att säga vilken som är bäst om det är vad du är ute efter.

Xarnold
2012-03-21, 13:29
Då blir frågan "bäst på vad"? Eftersom tribulus saknar både direkt och indirekt anabol effekt är det svårt att säga vilken som är bäst om det är vad du är ute efter.

Jag har hört detta tidigare, men samtidigt både man läser, och hör om folk som upplever väldigt bra "effekt" både positivt träningsmässigt som hårdhet och styrkemässigt, men även rent bättre allmänbefinnande och ökad sexlust av Tribulus (Därför jag bestämt att själv ge det en chans och se, kostar ju i princip inget)

Lär ju i alla fall inte bli sämre? Eller finns det någon biverkning kopplad till Tribulus?

Ska jag nu ändå prova vill man ju ha en variant, eller produkt som är så bra som möjligt. Olika halter av Furostanoler & Protodioscin och allt vad det nu heter?

Asdf
2012-03-21, 14:04
Det kallas placebo :)

Tycker absolut du ska pröva det, skriv gärna här igen om du känner av någon effekt

PetterHultin
2012-03-21, 14:21
Placebo kan vara minst lika starkt som the real deal. Du måste bara tro på det riktigt mycket! Tvärvägra sanningen som du gjorde när någon för första gången sa att din pappa var jultomten.

Clark
2012-03-21, 14:26
Den dyraste med snyggaste förpackningen är förmodligen bäst.

PetterHultin
2012-03-21, 14:46
den dyraste med snyggaste förpackningen är förmodligen bäst.

+1