handdator

Visa fullständig version : Fråga om fettförbränningspiller


darthvader
2012-03-18, 18:47
Tjena!

Nu är det så att jag tänkte testa ett par fettförbränningspiller som jag fick utav min bror.

Fakta:

Ripped Hardcore tillhör den nya generationens fettförbrännare som verkar på såväl frisättningen av fettsyror från fettdepåerna som på förbränningen av dessa. Detta gör att det oönskade underhudsfettet som ofta sitter på magen hos män, samt på höfter och lår hos kvinnor effektivt reduceras.

1 kapsel / dag
Hög koffinhalt (293,4mg/dos) - Uppiggande
Kraftigt ökad fettförbränning
Minskar fett oönskade fettdepåer
Bättre blodsockerkontroll och minskad aptit
Nu till min fråga, hur ska dom användas?

Ripped Hardcore innehåller en kombination av:
Koffein och hallonketon som ökar frisättningen av fett som snabbt kan användas som energi. Katechiner från grönt te som ökar fettförbränningen och dämpar aptiten. Samt gallussyra som förbättrar insulinkänsligheten och capsinoider från chilipeppar som ökar värmeproduktionen och kaloriförbrukningen.

Rekommenderad daglig dos: 1 kapsel/dag.
Förslagsvis på morgonen före morgonpromenad eller senare på dagen före träning. Tag ej Ripped Hardcore för nära sänggående då produkten är uppiggande och kan störa sömnen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommer dom funka?

Kan man ta dom innan man ska springa?

Jag behöver veta hur jag ska handskas med dom då det inte riktigt tydligt står och jag vill inte göra fel.

Mvh

begt
2012-03-18, 18:49
Jag skulle aldrig ta något sånt för dels så skulle jag vara osäker på vad de innehåller, och dels skulle jag tro att det är skitsnack att de skulle fungera.

LunaSpice
2012-03-18, 18:56
Håller med ovanstående. Koffein kan du köpa i form av tabletter via Apoteket. En av de få prestationshöjande som har tydlig vetenskaplig grund.

Fugly
2012-03-18, 18:56
skit i allt sånt där, kaloriunderskott som gäller!

Kischen
2012-03-18, 19:49
Jag skulle använt dem men varit medveten om att det är jag och det eventuella underskottet som gör skillnaden. Det dessa kan bidra med är den troliga hungersdämpande effekten.

Bjern
2012-03-18, 19:53
Håller med ovanstående. Koffein kan du köpa i form av tabletter via Apoteket. En av de få prestationshöjande som har tydlig vetenskaplig grund.

Han har ju redan kapslar, varför ska han köpa koffein? Blir ju mer pengar i sjön.

De kommer troligen ha en väldigt liten effekt i det stora hela. Du kan ta dom innan du springer, men effekt blir likadan även om du tar dom när du är inaktiv.

Albin Eriksson
2012-03-20, 00:24
Använd den innan träningen, ta rekommenderar dos.

dock skall du veta att det är din träning och ditt kaloriunderskott som kommer göra din vikt/fettnedgång och i bästa fall ger en fettförbrännare dig en "edge" orkesmässigt, förbränningsmässigt, hungersmässigt.

TheIsh
2012-03-20, 03:51
Tycker sånt där är mer för om man vill ha tex hjärtklappning, svårt och sova etc.
Kan du inte gå ner utan lär du ju inte gå ner bara för du tar "Ripped Hardcore".