handdator

Visa fullständig version : Vilket?


Aaarnold
2012-03-17, 19:36
Inga troll kommentarer önskas.
Jag har lite pengar över och tänkte för skojs skull köpa något kosttillskott.
Har tidigare kört m-stak, helt okej produkt men kikade runt och hittade några andra från Universal.
Vet att det är olika produkter.
Vad skulle ni ha valt?
Animal test
Animal stak
M-stak

Sheogorath
2012-03-17, 19:45
Det bästa du hade kunnat göra för att undvika troll-kommentarar hade varit att:

a) göra din research, och
b) därför aldrig skapat den här tråden.

Spartansk
2012-03-17, 19:49
Känns lite trist dock, att han känner att han aktivt måste be om att få slippa trollkommentarer. Har vi sjunkit så lågt? :(

groda
2012-03-17, 19:50
Det bästa du hade kunnat göra för att undvika troll-kommentarar hade varit att:

a) göra din research, och
b) därför aldrig skapat den här tråden.

bwahaha

bitchslap

Inge Enveten
2012-03-17, 19:51
Varför måste du just ha en produkt från Animal?

Kischen
2012-03-17, 20:27
Bättre rubriker så hade jag sluppit gå in i tråden.

När jag är här kan jag bidra, vad använder du idag?

Värt att veta så vi vet vad vi ska rekommendera. Sakerna du nämner lär nämligen inte bli det.

Aaarnold
2012-03-17, 20:43
Var tvungen att åka iväg så skapade denna tråd lite slarvigt.
Nej klart det inte är troll överallt men finns alltid en och annan tomte som ska in och förstöra.

Nej grabbar, jag är ingen amatör som tror man blir skit grov på kosttillskott med färgglada piller, utan tänkte bara för skojs skull nu när man har lite pengar över.

Kör bara med horsepower innan träning och protein efter, duger bra.

Kischen
2012-03-17, 22:24
Lägg pengarna på att köpa en pwo då? Ska man köpa något så varför inte något som känns.

Niwah
2012-03-17, 22:30
Är ju alltid kul att testa nån ny PWO om du behöver lite extra tagg.

Annars slår jag ett slag för nåt lite godare protein om du har pengar över. Beställde själv BSN - Synta 6 - Cookies and Cream. Längtar tills jag får det :)

Aaarnold
2012-03-17, 23:06
Har några hemma som jag ska börja med lite senare. Tänkte om det var någon som hade testat dessa produkter då de ändå ska tas bort. Men lägger väl pengarna på mer protein istället.

Mm den smakar riktigt gott ska du veta :D

Jorgen
2012-03-17, 23:10
Gör om, gör rätt.

§6. När du postar ett inlägg, se då till att du postar det i rätt kategori. En post rörande träning hör inte hemma i ”kost & näring”. Postar du fel av misstag, skicka då ett PM till en moderator, så flyttar vi inlägget åt dig. Ditt inlägg bör även ha en genomtänkt rubrik som speglar innehållet för din frågeställning så att andra medlemmar kan få en bild av trådens innehåll redan genom att läsa titeln.