handdator

Visa fullständig version : Testa vilket bröst som är starkast


Wiksit
2012-03-16, 21:31
Tjena, någon som vet hur man kan testa vilket bröst som är starkast? Anledningen till att jag frågar är att efter mina bröstpass har jag mycket mer tränigsvärk i vänstra bröstet. På själva passet känns det lika mycket i varje bröst. Antingen så är mitt vänstra bröst svagare och eftersom jag tar samma vikter som i högra så ansträngs den mer = mer träningsvärk, Eller så är det för att jag är starkar i vänster bröst och tar i mer med den på passet utan att det känns. Vad tror ni?

Sheogorath
2012-03-16, 21:34
Tjena, någon som vet hur man kan testa vilket bröst som är starkast? Anledningen till att jag frågar är att efter mina bröstpass har jag mycket mer tränigsvärk i vänstra bröstet. På själva passet känns det lika mycket i varje bröst. Antingen så är mitt vänstra bröst svagare och eftersom jag tar samma vikter som i högra så ansträngs den mer = mer träningsvärk, Eller så är det för att jag är starkar i vänster bröst och tar i mer med den på passet utan att det känns. Vad tror ni?

Jag tror att du ska se till att hålla god symmetri i alla övningar du gör, så kan du skita i om träningsvärken sitter här eller där.

Wiksit
2012-03-16, 22:04
Ska självklart försöka, men kom på att när jag t.ex kör bänk så åker vänster arm upp först sedan trycket jag upp med högern. Tyder detta på att jag är starkare i vänster? Försöker såklart att göra 50 50, men inte alltid det går.