handdator

Visa fullständig version : nytt träningsschema


alenc
2012-03-12, 17:55
hej registrerade mig precis här på kolozzeum för att nu har jag tränat med ett schema som jag och en pt satt ihop cirka 6 månader sen och nu känner jag att det är dags att gå vidare. Vem kan göra det bättre än medlemmarna här på kolozzeum??

det här schemat hahr jag kört

mån: ben
knäböj, benpress, bencurl, liggandebencurl, vader sittande i "maskin" och stående.

tis:bröst,axlar
bänkpress, lutande hantel press, lutande bänk i smithen. hantellyft åt sidan

ons vila

Tors: Rygg
chins,sittande rodd, rygg resningar,

Fre: biceps,triceps
bicepscurl med skivstång, bicepscurl med hantlar, dips, pushdowns, rep ovanför huvudet.

Jag kan träna 4 dagar i veckan, har ni tips på schemat ni använt som funkat bra osv tack på förhand

wcanka
2012-03-12, 18:07
hej registrerade mig precis här på kolozzeum för att nu har jag tränat med ett schema som jag och en pt satt ihop cirka 6 månader sen och nu känner jag att det är dags att gå vidare. Vem kan göra det bättre än medlemmarna här på kolozzeum??

det här schemat hahr jag kört

mån: ben
knäböj, benpress, bencurl, liggandebencurl, vader sittande i "maskin" och stående.

tis:bröst,axlar
bänkpress, lutande hantel press, lutande bänk i smithen. hantellyft åt sidan

ons vila

Tors: Rygg
chins,sittande rodd, rygg resningar,

Fre: biceps,triceps
bicepscurl med skivstång, bicepscurl med hantlar, dips, pushdowns, rep ovanför huvudet.

Jag kan träna 4 dagar i veckan, har ni tips på schemat ni använt som funkat bra osv tack på förhand


Blir det inte lite "slitigt" att träna biceps dagen efter ett ryggpass då nästan alla ryggövningar tar på biceps :)

Discogymmar
2012-03-12, 18:09
Jag skulle kört överkropp/underkropp

Måndag: Bänkpress, militärpress, stångrodd (lägg till mer efter behov)
Tisdag: Knäböj, lårcurl, vadpress (lägg till mer efter behov)
Torsdag: se måndag
fredag: se tisdag