handdator

Visa fullständig version : Scitec HOS


matsson
2012-03-09, 21:52
Detta ska ju tydligen vara någon ny grym muskelbyggande produkt. Vill minnas att när den kom ut så såldes den slut snabbt hos många leverantörer.

Min fråga är den klassiska "Fungerar den?". Jag vet att det är individuellt hur man svarar på kosttillskott. Men känns ju som att det "borde" komma någon produkt som ökar eller påverkar muskelmassan positivt, som inte är AAS. Kanske är det nya HOS som är den?

Den är väldigt dyr (för mig som är fattig student åtminstone).

Pepz
2012-03-09, 21:56
visst kan den ge en viss skjuts i träningen men det är inte muskelbyggande produkt som du verkar söka efter

Morrris
2012-03-09, 22:37
Men känns ju som att det "borde" komma någon produkt som ökar eller påverkar muskelmassan positivt, som inte är AAS.

Finns ju massvis. Eller tänker du laglig?

Fastback
2012-03-09, 23:35
Jag skulle nog inte ens köra med skiten om jag fick de gratis! :)

matsson
2012-03-10, 07:42
Finns ju massvis. Eller tänker du laglig?

Ja, jag tänker laglig!

vicarious
2012-03-10, 09:26
Vad exakt är HOS? Hormoner?

matsson
2012-03-10, 09:59
Jag skulle nog inte ens köra med skiten om jag fick de gratis! :)
Jaså, how come?:)

Vad exakt är HOS? Hormoner?

Hormone Optimization System, står HOS för!

midwinterholes
2012-03-10, 10:49
Det är pga sådant här som jag ska starta en kosttillskottsbutik om några år.

Vad exakt är HOS? Hormoner?
HMB, DAA, "DIM" som ska skydda mot fytoöstrogener (LOL) och nån ny skit som kallas Alfa-Hydroxy-isocaproic acid (HICA).

Det är ett pack med tre olika produkter från Scitec.

matsson
2012-03-10, 11:49
Det är pga sådant här som jag ska starta en kosttillskottsbutik om några år.


HMB, DAA, "DIM" som ska skydda mot fytoöstrogener (LOL) och nån ny skit som kallas Alfa-Hydroxy-isocaproic acid (HICA).

Det är ett pack med tre olika produkter från Scitec.

Ska du starta kosttillskottsbutik för att folk startar trådar på ett forum om kosttillskott? ;)

midwinterholes
2012-03-10, 12:06
Ska du starta kosttillskottsbutik för att folk startar trådar på ett forum om kosttillskott? ;)
Skall starta en för att det uppenbarligen räcker att skriva en enkel reklamtext för att folk ska ge mig sina pengar.

Ramses
2012-03-10, 12:53
Om du är en fattig student så tycker jag verkligen att du ska skita i HOS och köpa proteinpulver för pengarna istället.

Personligen tror jag väldigt lite på olika typer av lagliga testoboosters. Eftersom de dessutom är jäkligt dyra tycker jag att det är vettigare att hålla sig till de kosttillskott som man vet fungerar, om man inte har gott om pengar och verkligen sköter allt annat optimalt.

matsson
2012-03-10, 16:36
Om du är en fattig student så tycker jag verkligen att du ska skita i HOS och köpa proteinpulver för pengarna istället.

Personligen tror jag väldigt lite på olika typer av lagliga testoboosters. Eftersom de dessutom är jäkligt dyra tycker jag att det är vettigare att hålla sig till de kosttillskott som man vet fungerar, om man inte har gott om pengar och verkligen sköter allt annat optimalt.

Jo, känns som att det är vettigare. Var inte direkt så att jag stod med HOS:en vid kassan för att köpa den! ;)
Några kg proteinpulver känns som ett billigare och bättre alternativ!:)