handdator

Visa fullständig version : vänstra sidan av kroppen sticker


KalleTeodor
2012-03-07, 16:21
sen förra onsdagen har jag haft ont i vänstra axeln.
Den är sjukt stel och öm på baksidan. Det gör ont om jag trycker på baksidan av axeln.

Sedan upplever jag att det liksom sticker och irriterar lite i hela vänstra sidan av kroppen. vänstra benet, armen, och uppe vid axeln? Vad kan detta vara? jag har två diskbråck sen tidigare. nervpåverkan är borta men smärtan i ryggen fortfarande kvar. Jag kunde träna bröst och rygg i helgen för värmde upp ordentligt. nu vågar jag dock inte..

Vad kan det vara?

KalleTeodor
2012-03-07, 17:50
det sticker bara i vänstra armen och bakre delen av axeln. ej i benen längre. det var nog bara tillfälligt eller inbillning. stickandet i axeln och armen däremot. vad kan det va?

KalleTeodor
2012-03-08, 17:52
ingen som har en aning om vad det kan vara?

Det sticker i armar, nacka och axlar då och då. knakar till i axlarna också.

killenigrillen
2012-03-08, 18:00
Om du vill få svar måste du vara tydligare med dina besvär, det finns en mall man kan följa.

Bästa är såklart alltid att ta kontakt med vården.

KalleTeodor
2012-03-08, 18:08
Kön: man

Ålder: 19

Längd och vikt. 192 86kg

Smärtbeskrivning: stickningar i baksida axlar, nacke, armar då och då. även ben när jag sitter ner.

Vad och hur mycket tränar du? styrketräning 4 gånger i veckan. plus crosstrainer 15 a 3 gånger i veckan. samt bålstabilitetsövningar 3 gånger i veckan.

har två små diskbråck och nervpåverkan har börjat försvinna. Inga problem med ichias längre. i samma veva har jag börjat få dessa stickningssymptom. Har samma kraft och energi i muskler. Fick diskbråck för ca 6 månader sedan.

Det sticks mest när jag sitter ner.