handdator

Visa fullständig version : Time To Fight


JorgenKruthJR
2012-03-03, 20:28
Tjenare alla goa medlemmar på Kolo! Idag så startar jag min kickboxnings journal, jag kommer dela med mig av mina framsteg i livet.

Jag är inte van att skriva sånt här men en bakgrundsbild av mitt liv kan ju vara trevligt för eran del, så jag börjar där. Farsan drog med mig på ett pass kickboxning när jag var 9 bast, höll på med det till och från i 6 år så jag slutade som 15 åring då farsan åkte in för misshandel, så min första tanke var... fuck this shit, jag slutar. Jag hade inga super bra tränare under de 6 åren, men konditionsträning fick man.

Idag är jag inte så vältränad men lite flås har man ju allt. Men det är en fresh start för mig nu som gäller, jag ska bli en duktig fighter igen.. Och jag kommer att mixa min kickboxning med gympass.

STATS:

Ålder: 17 år
Vikt: Ca 63 kilo den varierar
Längd: 179 cm

Just nu vet jag inte om det finns något mer att säga.. Hoppas att jag kan redovisa vikter också, kör ju endast maskin just nu.

Nyström
2012-03-03, 21:06
Ska bli kul att följa, en fråga bara.. varför kör du endast maskiner? :)

JorgenKruthJR
2012-03-03, 21:17
Ska bli kul att följa, en fråga bara.. varför kör du endast maskiner? :)
Det är nog bara för att komma igång, men jag är ganska säker på att jag kommer gå över till fria vikter senare :)

LuThe
2012-03-03, 21:35
Fokusera på basövningar och vänta med isolationsövningar kombinerat med riktigt mkt mat så kmr du göra goda framsteg närmsta året! Saknar perioden då man började gymma, allt gick så jäkla snabbt då :)

Kör hårt! Ska följa din tråd!

Infidel
2012-03-03, 21:39
Det här kommer absolut att följas :)

JorgenKruthJR
2012-03-04, 18:28
Idag så testade jag mina ben, jag är nöjd men också besviken. Men men det är sånt man får ta om man latar sig. Första passet på länge, pressade nog på dem för mycket!

Knäböj 40kgx1 45kgx2.
Sittande lår curl 35kgx1 40kgx2.
Bensträck 45kgx2 50kgx1
Benpress i maskin (?) 45kgx1 50kgx2
och sen mage på det..

Nu blir det bakad potatis och nyttiga grönsaker och en protein dryck c:

JorgenKruthJR
2012-03-05, 19:38
Tjollahopp! Då var det dags att uppdatera igen då, idag då blev det endast 1 timme kickboxning med extra tränaren Rein. Det var kul som attan, och jag kommer köra hårt igen! Imorgon blir det först kickboxning 1h 30min sedan överkropps pass på gymmet efter :D