handdator

Visa fullständig version : Semester 9 dar mars


Snobbe
2012-02-21, 03:54
Någon som har tips på vad man kan göra ensam 9 dar i mars? Jag har lite semester att ta ut som jag inte kommer kunna ta ut i pengar eller föra över till nästa semester år. Och även fast sitta hemma o nörda är rätt roligt så vill jag inte göra det i 9 dagar.

Funderar på om man kanske kan resa någonstans i Europa eller så men vet inte hur roligt det blir ensam och det får tyvärr inte kosta för mycket.

Någon som har några tips överhuvudtaget?

MrBoris
2012-02-21, 04:40
Någon som har tips på vad man kan göra ensam 9 dar i mars? Jag har lite semester att ta ut som jag inte kommer kunna ta ut i pengar eller föra över till nästa semester år. Och även fast sitta hemma o nörda är rätt roligt så vill jag inte göra det i 9 dagar.

Funderar på om man kanske kan resa någonstans i Europa eller så men vet inte hur roligt det blir ensam och det får tyvärr inte kosta för mycket.

Någon som har några tips överhuvudtaget?

Mitt tips, om du har en stressig vardag annars, bege dig till någon svensk ort, boka in på hotell några dagar, varför inte ett spa hotell, med go mat o gym o motion. Kan det bli bättre i en dyster vårvinter? O sen resterande dagar kan du kanske bila till olika delar i Sverige där du inte varit förut

spoon
2012-02-21, 04:51
Gillar du sport så kan du kolla om det finns nåt kul derby i europa att åka till. Tyskland har riktigt häftiga arenor t.ex. Portugal kanske har lite vårväder om du har tur. Ett annat alternativ är att våldgästa några vänner på en minitripp runtom i Sverige.