handdator

Visa fullständig version : Big Brother 2012


LeBron
2012-02-19, 21:49
...Is on! :)

Här har ni alla deltagare: http://www.bigbrother.se/1.2539624/2012/02/17/har_ar_alla_deltagare_i_big_brother_2012

Känner ni någon? Vem tror ni vinner? Vilka ska följa det? :D

Dirty South
2012-02-19, 21:50
Big Brother är definitionen av WT.

exor
2012-02-19, 21:51
Jag kommer garanterat att följa det i alla fall. Brukar bjuda på bra underhållning!!

Masi
2012-02-19, 21:51
Ofta Hanna Widerstedt är med?

da fuq

Bailah
2012-02-19, 21:56
Castern för Bb frågade mig typ en vecka sen om jag ville vara med för att en var tvungen att hoppa av. Har ju inte sökt för fem öre el ens pratat om bb. Han sa bara "Komigen!! Vi behöver en vältränad sån pretty boy!"
Blev sjukt paff tackade dock nej väldigt snabbt, inte riktigt Bailah å hänga i ett hus i 100 dagar! Haha, roligt dock. Väldigt random!

KlopFer
2012-02-19, 21:58
Ofta Hanna Widerstedt är med?

da fuq

Hur var du i skolan?
- Jag gick estetsik linje med bildinriktning. Det var några fetton som hatade mig. Jag hade två kompisar och vi var hatade och gillade att retas.

Om du inte har något att göra vad gör du då?
- Onanerar och dricker.


Kan bli en jävla massa onani på 100 dagar*popcorn*

jokem
2012-02-19, 21:59
Det roligaste med BB är ju att se hur blåsta människor det verkligen finns. Att se dessa provocera förnuftiga människor gör det hela ännu bättre! :)

Richthofen
2012-02-19, 22:29
Verkar vara ett skönt gäng än så länge

Fredriiik
2012-02-19, 22:35
Hannah som precis klev in måste ha oerhört stolta föräldrar....:smash:

Vilken jävla blandning de slänger in asså!!

JJOHANSSON
2012-02-19, 22:54
Det är laserturken som gömmer sig bakom paow va?

oath5
2012-02-19, 23:14
Det är laserturken som gömmer sig bakom paow va?

Bobby från Mammas pojke

Victuhh
2012-02-19, 23:16
Ska lätt följa! Började se förra säsongen och det blir grymt roligt när man börjar känna folket i huset, tyvärr blir det lamare och lamare ju längre in man kommer i programmet när de roliga börjar försvinna :(

JJOHANSSON
2012-02-21, 11:32
Det ballade ur rejält runt halv 2 inatt.

Kwon
2012-02-21, 11:42
Castern för Bb frågade mig typ en vecka sen om jag ville vara med för att en var tvungen att hoppa av. Har ju inte sökt för fem öre el ens pratat om bb. Han sa bara "Komigen!! Vi behöver en vältränad sån pretty boy!"
Blev sjukt paff tackade dock nej väldigt snabbt, inte riktigt Bailah å hänga i ett hus i 100 dagar! Haha, roligt dock. Väldigt random!

Du skulle vart med och tagit med dig Kolo och Fairing-tröjor...

Reklam på TV! :D

Fredriiik
2012-02-21, 11:50
Det ballade ur rejält runt halv 2 inatt.

va hände?

Herr Oberst
2012-02-21, 11:53
Big Brother är definitionen av WT.

TV4 är definitionen av WT

egge
2012-02-21, 12:18
Är det samma princip som förra året att de kör en veckosammanfattning på helgen? Har inte tid att titta varje dag men gillar BB. :D

Victuhh
2012-02-21, 12:36
Försökt se premiären från bigbrother.ses hemsida men det fungerar inte, kan streama fram till reklamen sen blir det ingen reklam och videon slutar :(

JJOHANSSON
2012-02-21, 13:56
va hände?

In och läs tråden på flashback, den ligger högst upp i heta ämnen och inne på sida 300~ så befinner vi oss runt kl 1 inatt.

TREX
2012-02-21, 14:23
BB är för urvattnat, det har hållt på för länge och folk vet redan vad det förväntas av dem där inne och det följer som en röd tråd.

Känns scriptat på något vänster, alla vet att det är fester och bimbos på ett sätt man inte visste för några år sedan.

wird
2012-02-21, 14:53
Jag har läst massor av sidor i tråden på FB, om tjatet från Marcel att Hanna är född kille. Vilket svin han är, Marcel.

Kwon
2012-02-21, 14:59
Jaha, är det den här tjejen som är med i BB 12

Hon som hatade fattiga människor
LIfzt2AXAh0

z__C3r1PO30

Bolleten
2012-02-21, 15:21
Hon har humor ;)

Sniggel
2012-02-21, 15:34
BB är för urvattnat, det har hållt på för länge och folk vet redan vad det förväntas av dem där inne och det följer som en röd tråd.

Känns scriptat på något vänster, alla vet att det är fester och bimbos på ett sätt man inte visste för några år sedan.

Felet var väl att de började sända BB öht?
Har själv sett ett avsnitt men tyvärr fått utstå mycket mer information i andra hand.

TREX
2012-02-21, 16:17
Jaha, är det den här tjejen som är med i BB 12


Japp, om hon vinner ska hon köpa handväskor för alla pengarna och när Gry frågade hur läget var så svarade hon att hon var kåt.

Jag ser potential i den damen!

Gustaf C
2012-02-21, 16:39
Ska bli kul och se vem från loftet som får komma in i huset!

Live-stream från loftet är f.ö. gratis. :)

mangemani
2012-02-21, 17:12
jag hoppas, men jag tror inte den där hanna blir långvarig i huset.
finns mycket potential i huset just nu som kan leda till en hyfsat underhållande säsong.
jag hoppas verkligen inte bara att de som är intrig makare sållas bort och kvar blir de tråkiga som i BB 2011.
hoppas verkligen att de som rör om i grytan blir långvariga så att man slipper sitta och gäspa sig igenom varje avsnitt.

TREX
2012-02-21, 19:48
hoppas verkligen att de som rör om i grytan blir långvariga så att man slipper sitta och gäspa sig igenom varje avsnitt.

Hoppas att han Marcel växer till att bli lite åt Sebastian Dawkins hållet och går loss ordentligt, verkar ha potential till att vara smått psykiskt instabil.

Är nog bara det som kan rädda den här programserien, nån som är helt batshit crazy.

shadowfire
2012-02-21, 19:55
Jaha, är det den här tjejen som är med i BB 12

Hon som hatade fattiga männ

det roliga är ju att alla trodde hon fakeade och trollade bara på sin blogg.... att det var något konstprojekt osv, när faktumet är att hon inte har alla indianer i kanoten.

L-Sami
2012-02-21, 19:56
Haha, känner en. Fd sommarjobbskollega och har henne på FB :D

pedersen1980
2012-02-21, 19:59
det roliga är ju att alla trodde hon fakeade och trollade bara på sin blogg.... att det var något konstprojekt osv, när faktumet är att hon inte har alla indianer i kanoten.

Tror på en mix jag. Säger saker för att få uppmärksamhet och helt pantad

TREX
2012-02-21, 20:01
Tror på en mix jag. Säger saker för att få uppmärksamhet och helt pantad

Hon sa ju själv att hon inte visste om det bara var på skoj eller om hon var så, därav att hon frågade sina vänner.

Med andra ord är hon så pass blåst så hon inte vet vem hon är.

Och det är rätt oroande (fast för oss underhållande) *popcorn*

Fordon
2012-02-21, 21:18
Haha, känner en. Fd sommarjobbskollega och har henne på FB :D

Och detta är varför Big brother fortfarande har tittare och de som är med blir kändisar *rolleyes*

Grazzafukkinrazzi
2012-02-21, 21:38
det roliga är ju att alla trodde hon fakeade och trollade bara på sin blogg.... att det var något konstprojekt osv, när faktumet är att hon inte har alla indianer i kanoten.

Du tror inte hon blev uttagen för att spela "trollet" i huset?

Orkade med att se 2min och det märktes ju direkt hur hon spelade och äcklade sig. Nej, usch! Vilket jävla drägg. Oförståeligt hur någon människa kan klara av att se på skiten utan att slå sönder allt i sin ägo av ilska.

L-Sami
2012-02-21, 21:46
Och detta är varför Big brother fortfarande har tittare och de som är med blir kändisar *rolleyes*

Jag tittar inte på BB. Såg bara vilka som var med på länken. Ointressant som fan. Kanske kul när man var 18år.

shadowfire
2012-02-21, 21:50
Du tror inte hon blev uttagen för att spela "trollet" i huset?

Orkade med att se 2min och det märktes ju direkt hur hon spelade och äcklade sig. Nej, usch! Vilket jävla drägg. Oförståeligt hur någon människa kan klara av att se på skiten utan att slå sönder allt i sin ägo av ilska.

det kallas anger management, utmärkt träning :D:thumbup:

mangemani
2012-02-22, 07:17
Du tror inte hon blev uttagen för att spela "trollet" i huset?

Orkade med att se 2min och det märktes ju direkt hur hon spelade och äcklade sig. Nej, usch! Vilket jävla drägg. Oförståeligt hur någon människa kan klara av att se på skiten utan att slå sönder allt i sin ägo av ilska.


kan bara prata för mig själv nu, men det är det som gör BB till BB på nått sätt, att jag själv känner ilska och irritation.
jag såg avsnitt 2 igår(när hon blev ovän med veganen) och jag kan bara säga "wtf" åt människan, vet inte hur många face palm smacks man gjorde åt människan och vet inte hur många gånger jag blev irriterad på henne, men jag gillar när det är så, BB för mig är när det både kan kännas ilska och irritation inne och utanför huset.
dock så kanske hon går ut för hårt för tidigt, finns nog inte en chans att hon får vara kvar i huset om alla ogillar henne.

LeBron
2012-02-22, 07:45
kan bara prata för mig själv nu, men det är det som gör BB till BB på nått sätt, att jag själv känner ilska och irritation.
jag såg avsnitt 2 igår(när hon blev ovän med veganen) och jag kan bara säga "wtf" åt människan, vet inte hur många face palm smacks man gjorde åt människan och vet inte hur många gånger jag blev irriterad på henne, men jag gillar när det är så, BB för mig är när det både kan kännas ilska och irritation inne och utanför huset.
dock så kanske hon går ut för hårt för tidigt, finns nog inte en chans att hon får vara kvar i huset om alla ogillar henne.

Amen.

exor
2012-02-22, 09:03
Detta börjar ju riktigt underhållande!

isterbuk
2012-02-22, 09:12
Jag tittar inte på BB utan en skäms-kudde i knät :) Vet inte hur många gånger jag tryckt kudden framför nunan när Hannah vräkt ur sig det ena pinsamheten efter den andra.

Mart|n
2012-02-22, 09:26
Jag tittar inte på BB utan en skäms-kudde i knät :) Vet inte hur många gånger jag tryckt kudden framför nunan när Hannah vräkt ur sig det ena pinsamheten efter den andra.

Vad sött. Tittar dina dockor också på BB?





:D

isterbuk
2012-02-22, 10:11
Vad sött. Tittar dina dockor också på BB?





:D

Menar du barbaran? Nej, den fritzlas tills jag känner mig sugen.

Grazzafukkinrazzi
2012-02-22, 12:04
kan bara prata för mig själv nu, men det är det som gör BB till BB på nått sätt, att jag själv känner ilska och irritation.
jag såg avsnitt 2 igår(när hon blev ovän med veganen) och jag kan bara säga "wtf" åt människan, vet inte hur många face palm smacks man gjorde åt människan och vet inte hur många gånger jag blev irriterad på henne, men jag gillar när det är så, BB för mig är när det både kan kännas ilska och irritation inne och utanför huset.
dock så kanske hon går ut för hårt för tidigt, finns nog inte en chans att hon får vara kvar i huset om alla ogillar henne.

Jo absolut! jag förstår ju precis hur du tänker men när jag ser såna personer som den där "Hanna" som bara lägger på en charad och slänger ur sig riktigt vidriga saker som inte ens är i närheten av att vara kul eller någonting. Typ: "Ååååh, jag suger *** för en cigg!"

Hade hon fört sig som hon är på riktigt så kanske det hade varit underhållande. Men när hon blev internetkändis och sedermera uttagen för att spela en person som hon inte är så är det ju inte ens kul. Hon är med största sannolikhet lika äcklig, korkad, mongoloid och förståndshandikappad på riktigt. Men när hon sitter och vräker ur sig massa fjortisnonsens och allt slynigt skit du kan tänka dig så är det ju inte ens kul när hon egentligen inte menar eller står för det hon säger.

mangemani
2012-02-22, 13:21
Jo absolut! jag förstår ju precis hur du tänker men när jag ser såna personer som den där "Hanna" som bara lägger på en charad och slänger ur sig riktigt vidriga saker som inte ens är i närheten av att vara kul eller någonting. Typ: "Ååååh, jag suger *** för en cigg!"

Hade hon fört sig som hon är på riktigt så kanske det hade varit underhållande. Men när hon blev internetkändis och sedermera uttagen för att spela en person som hon inte är så är det ju inte ens kul. Hon är med största sannolikhet lika äcklig, korkad, mongoloid och förståndshandikappad på riktigt. Men när hon sitter och vräker ur sig massa fjortisnonsens och allt slynigt skit du kan tänka dig så är det ju inte ens kul när hon egentligen inte menar eller står för det hon säger.

jovisst, charad och fjortis i all ära, men ska det inte bli kul sedan att se när de i huset verkligen har fått nog och verkligen börjar att ge igen på henne? det gör iaf jag:)

shadowfire
2012-02-22, 13:36
jovisst, charad och fjortis i all ära, men ska det inte bli kul sedan att se när de i huset verkligen har fått nog och verkligen börjar att ge igen på henne? det gör iaf jag:)

det är ju helt rätt person o kasta in i ett sådant hus om man vill se hur länge folks nerver pallar... det är bara en tidsfråga innan hon blir ett förhörsredskap för Guantanamofängelset. :D

TREX
2012-02-22, 14:00
Man kollar ju för att det är en freakshow, folk som gör bort sig och skämmer ut sig är ju en del i det hela.

Lite som cirkus, fast det är människor istället för djur.

Lite som att man nyfiket tittar när det har hänt en bilolycka när man är ute och kör.

Grazzafukkinrazzi
2012-02-22, 16:06
jovisst, charad och fjortis i all ära, men ska det inte bli kul sedan att se när de i huset verkligen har fått nog och verkligen börjar att ge igen på henne? det gör iaf jag:)

det är ju helt rätt person o kasta in i ett sådant hus om man vill se hur länge folks nerver pallar... det är bara en tidsfråga innan hon blir ett förhörsredskap för Guantanamofängelset. :D

Aha, ni tänker så! Ah, det kan jag hålla med om! Dock är jag tveksam till att någon i det där huset skulle lyckas med den avhyvling hon förtjänar! ;)

mangemani
2012-02-22, 16:55
Aha, ni tänker så! Ah, det kan jag hålla med om! Dock är jag tveksam till att någon i det där huset skulle lyckas med den avhyvling hon förtjänar! ;)

säg inte det, säg inte det;).
jag tror att den där tjejen inte riktigt vet vad hon har gett sig in i.
ute i friheten så kan hon ju lätt köra med "hit and run" taktiken, förolämpa och reta upp till max för att sedan kunna fly fältet när hon har fått nog, men där inne så är hon fast, ingenstans att kunna fly, tror inte hon har insett det än och instängd i ett hus fullt med folk som inte gillar henne under en längre tid, det kommer nog knäcka den där lilla "kaxiga" fjortisen;)

filmjölk
2012-02-22, 18:21
haha har inte sett BB öht...men såg klippen som kwon la upp. Är det nån slags parodi på hur Kissie hade vart om hon gick på tjack hon försöker sig på?

hahavaffan
2012-02-22, 18:30
TV4 är definitionen av WThttp://1.bp.blogspot.com/-O3_SWDDc4G0/TgzU8PICiQI/AAAAAAAAAFs/REi6tKmr2TU/s1600/Comb.jpg

TV4 är skit'n.

JJOHANSSON
2012-02-23, 17:00
Kan inte någon sparka in ansiktet på Jessica så det blir tyst på henne..

mattilainen
2012-02-23, 17:29
Inte sett speciellt mycket, kanske totalt 30 min. Dock förstod jag direkt att hon där Hanna måste ju vara Denna tjejen från Ashbergs radioprogram. Helt utan att veta vem hon var IQxxirlXZ2c

Det bästa med hela den intervjuen är när Ashberg har tagit reda på hur mycket pengar hon fått in senaste året och hon tyckte att folk var fattiga när de tjänade under 250 000 kr per år när hon själv enbart kommit upp i ca 120 000 (tror jag, om ni vill ha exakta siffror lyssna på skiten). Detta kunde hon ju inte förstå för "EH?? Jag är så dålig på matte så.." och försökte få prata om något annat. Senare i programmet så förklarar hon att hon kan köpa alla hennes dyra väskor och såna grejer för att hon "köper det och sedan säljer det dyrare på tradera", detta var hennes svar på att hon då tyckte sig själv komma upp i ca över 250 000 kr per år. Hon förstod inte hur det lät tror jag..

Ado2000
2012-02-23, 17:51
jag vill se gurkan igen :D

exor
2012-02-23, 18:01
Skön ashberg är!

mangemani
2012-02-23, 18:34
den där hanna, hon gillar visst att kunna slänga ur sig skit åt alla håll och kanter, men att få skit tillbaka, det går tydligen inte, då är man dum i huvudet som behandlar henne på det viset(syftar på avsnitt 3).

drakfelt
2012-02-23, 21:05
Sitter och kämpar mig de första avsnitten på tv4play för att kunna se 4e live idag. Är det värt det?

Upptaget
2012-02-23, 22:25
Haha joe vill ligga ikväll :D

mangemani
2012-03-23, 16:30
nog för att jag älskar big brother då det är skitsnack, bråk osv, men nu tycker tom jag att det har gått över gränsen.
läste i tidningen idag att en viss deltagare(nämner inget namn då det kanske finns folk som ej har sett dagens avsnitt) blev utkickad ur huset pga hans uppförande.
inte nog med det, en massa kända tv profiler vill att programmet ska sluta sändas samt att de tydligen har fått in tusen tals med arga kommentarer ang det som har hänt under de senaste veckorna i huset.
BB producenten hade ingen kommentar mot deras vilja att BB ska läggas ned.

så, blir detta sista säsongen utav BB tror ni:(?

TREX
2012-03-23, 16:54
Säsongen har ju varit rent ut sagt förjävligt dålig om jag ska vara helt ärlig, Lars och Jimmy har glänst lite då och då med vissa saker, men det är alldeles för sällan.

Det är alldeles för mycket bråk också för att det ska bli underhållande, en sak om vissa personer ryker ihop nån gång sådär det händer ju, men inte varje dag och inte hela tiden och inte att verkligen alla bråkar med alla, det blir bara tröttsamt.

Förra säsongen var inte bra heller, den här var ännu värre och vad blir då nästa? Nej kanske lika bra att lägga ner det, konceptet håller inte 2012. Det finns gott om program som fungerade för år sedan som inte fungerar idag, varför? Ingen aning, men det skulle bara inte fungera nu, tiderna förändras.

Cilia
2012-03-24, 22:46
Håller med om att det är kasst.
Orkar inte titta och jag älskar relationsdraman

FrankDrebin
2012-03-24, 22:51
Vilka har knullat hittills?

Tricklew
2012-03-24, 23:01
Vilka har knullat hittills?

Ja, jag undrar det samma, inte på humör för hårdporr ikväll, några snygga brudar som har knullat runt, som det är värt att googla efter?

FrankDrebin
2012-03-24, 23:03
Ja, jag undrar det samma, inte på humör för hårdporr ikväll, några snygga brudar som har knullat runt, som det är värt att googla efter?

2012 har inte haft några märkvärdiga scener. Rodney "tryckte" Kija som mest såg ut att lida. Amandus och Camilla har man sett lite juck under täcket...samma sak med Marcelo och Annika...

Tricklew
2012-03-24, 23:05
2012 har inte haft några märkvärdiga scener. Rodney "tryckte" Kija som mest såg ut att lida. Amandus och Camilla har man sett lite juck under täcket...samma sak med Marcelo och Annika...

Vart ser jag detta?!

FrankDrebin
2012-03-24, 23:09
Vart ser jag detta?!

http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=under_tacket_med_rodney_da_silva _och_kija_habibzadeh&videoid=2171196

Cilia
2012-03-24, 23:10
Hur kul är det att se folk ha sex under täcket?

Tricklew
2012-03-24, 23:11
Hur kul är det att se folk ha sex under täcket?

Hennes namn låter muslimskt, jag är inte förvånad att man bara ser skynken.

shadowfire
2012-03-24, 23:45
Hur kul är det att se folk ha sex under täcket?

helt ok om det är på riktigt, betydligt bättre än skådespeleri i porrfilmer där de låtsas att "oj nu mötte vi varandra, nu måste vi nuppa"... verkliga knull där folk fallit för varandra av attraktion och går hela vägen ut vill jag nog påstå är masterpiece, de youtubeklibben ska du satsa - och spara - pengar på

TREX
2012-03-24, 23:54
Hur kul är det att se folk ha sex under täcket?

Är man tillräckligt kåt funkar ju allt, ELLOS, kärringen nere på andra våningen, sura tanter (:naughty:) e.t.c

egge
2012-03-25, 11:48
Hennes namn låter muslimskt, jag är inte förvånad att man bara ser skynken.
:D
bcYppAs6ZdI

Kwon
2012-03-25, 14:55
Hennes namn låter muslimskt, jag är inte förvånad att man bara ser skynken.
http://1.bp.blogspot.com/-zVOp5DlQ2MQ/TzO4rBdXZLI/AAAAAAAAAt4/qwC2MHP-xKA/s1600/approval-people-clapping.gif

TREX
2012-04-01, 00:53
Vilka har knullat hittills?

Nu har Marcel och Jennifer (Ny tjej) gjort det i bikten helt öppet på golvet utan täcken. Måste nog vara bland de mera öppnare samlagen man skådat i BB huset? Brukar bara vara under täcket i någons säng när det är släckt annars, har visserligen inte alla säsongerna friskt i huvudet men.

Skapligt grov ångest de bägge borde ha efter det, Marcel har ju garanterat förlorat jobbet nu.

312
2012-04-01, 00:57
Nu har Marcel och Jennifer (Ny tjej) gjort det i bikten helt öppet på golvet utan täcken. Måste nog vara bland de mera öppnare samlagen man skådat i BB huset? Brukar bara vara under täcket i någons säng när det är släckt annars, har visserligen inte alla säsongerna friskt i huvudet men.

Skapligt grov ångest de bägge borde ha efter det, Marcel har ju garanterat förlorat jobbet nu.

Fick man se det? Finns det klipp? :naughty:

Jag hoppas verkligen att Marcel förlorar jobbet, han verkar ha någon jävla störning. Och nej, du säger jag inte "Fan, alla i BB-huset måste ha någon diagnos", utan allvarligt, han måste ha en störning. Han är ju störd! :D

Kwon
2012-04-01, 01:11
Fick man se det? Finns det klipp? :naughty:



Finns säkert här någonstans (http://www.dailymotion.com/video/xp4fg7_hanna-widerstedt-sexig-dans_webcam#)
Nej, det är inte Rick Roll.

awesomooo
2012-04-01, 08:06
Nu har Marcel och Jennifer (Ny tjej) gjort det i bikten helt öppet på golvet utan täcken. Måste nog vara bland de mera öppnare samlagen man skådat i BB huset? Brukar bara vara under täcket i någons säng när det är släckt annars, har visserligen inte alla säsongerna friskt i huvudet men.

Skapligt grov ångest de bägge borde ha efter det, Marcel har ju garanterat förlorat jobbet nu.

Jag tror att redan från första dagen när alla klev in i huset så förlorade dom flesta i huset sina jobb :naughty:

TREX
2012-04-01, 08:12
Jag tror att redan från första dagen när alla klev in i huset så förlorade dom flesta i huset sina jobb :naughty:

Nja, jag tror att många som spelar sina kort rätt kan till och med få ut något positivt av BB efteråt, t.e.x Carina 2006, som inte gjorde nått skandalaktigt inne i huset utan bara tog de lugnt, visade ju upp sitt ansikte och det hjälpte säkert henne lite med den musikkarriären hon pysslar med idag, att ha synts inne i huset.

Kwon: Tror inte det finns ute på nätet än, sexet ägde rum i bikten och där finns inga kameror för folk med 24/7 passet/ingen kan se vad som händer där inne så ingen kan ha spelat in det, det ligger helt i BB´s händer att lägga ut det på hemsidan eller inte, vilket jag inte tror de kommer göra.

awesomooo
2012-04-01, 08:28
Nja, jag tror att många som spelar sina kort rätt kan till och med få ut något positivt av BB efteråt, t.e.x Carina 2006, som inte gjorde nått skandalaktigt inne i huset utan bara tog de lugnt, visade ju upp sitt ansikte och det hjälpte säkert henne lite med den musikkarriären hon pysslar med idag, att ha synts inne i huset.

Kwon: Tror inte det finns ute på nätet än, sexet ägde rum i bikten och där finns inga kameror för folk med 24/7 passet/ingen kan se vad som händer där inne så ingen kan ha spelat in det, det ligger helt i BB´s händer att lägga ut det på hemsidan eller inte, vilket jag inte tror de kommer göra.

Visst, det kan jag håll med om att det finns vissa enstaka personer som kan dra fördel av att varit med i BB.

Om jag får spektulera lite själv så tror jag att en större del av deltagarna själva tror att dom kommer kunna leva ett kändisliv efter dom har klivit ur huset. Dom enda jag kan komma på som har lyckats är väl Lina Rosing och Carolina Gynning.

Kappman
2012-04-01, 10:02
Om jag får spektulera lite själv så tror jag att en större del av deltagarna själva tror att dom kommer kunna leva ett kändisliv efter dom har klivit ur huset. Dom enda jag kan komma på som har lyckats är väl Lina Rosing och Carolina Gynning.

Per Holknekt som gick in i huset som alkoholist och som sedan fick ihop det med Viktoria Tolstoy och numera pumpar Lena Philipsson (förmodligen i krysset) vinner den tävlingen. Mest pga grundandet av Odd Molly tillsammans med två kollegor. Skulle nog säga att han leder före Carolina Gynning som onekligen varit smart och gjort en del pengar. Linda Rosing mår ju bara dåligt hela tiden och vann nog ingenting av att vara med. Psyko.

Cilia
2012-04-01, 16:38
Per Holknekt som gick in i huset som alkoholist och som sedan fick ihop det med Viktoria Tolstoy och numera pumpar Lena Philipsson (förmodligen i krysset) vinner den tävlingen. Mest pga grundandet av Odd Molly tillsammans med två kollegor. Skulle nog säga att han leder före Carolina Gynning som onekligen varit smart och gjort en del pengar. Linda Rosing mår ju bara dåligt hela tiden och vann nog ingenting av att vara med. Psyko.
Holknekt har inte gjort karriär för att han var med i BB. Han var nykter när han gick in i huset men han är fortfarande alkoholist men nykter. Sen är inte det här Flashback. Han har varit gift med både Viktoria och Lena, att referera det till att han får pumpa dom är bara larvigt.