handdator

Visa fullständig version : Hur långt tid tar det?

NyKille
2012-02-16, 22:48
Hur långt tid tar det att bli lagom rippad med lagom smal kropp med lite fett och med gener som är lagom dåliga? orkar nte lägga bild, men hoppas ni kan föreställa er hur jag ser ut. Har inte de bästa förutsättningarna lixom. Har gymmat sen slutet av sommarlovet, konstant. Utan något vidare märkbart resultat, mina armar osv har blivit lite större, men alla får lite resultat i början..
Hur långt kommer det ta för nån som mig att få en lagom rippad kropp?

Galningen
2012-02-16, 22:50
Lagom lång tid. Hemskt svårt att avgöra med så bristfällig information.

Mart|n
2012-02-16, 22:50
Ca 2 år, 7 månader och 3 dagar.

Om du däremot tänder en rejäl brasa och kastar dig in i den så går det ganska snabbt, troligtvis mindre än två minuter.

NyKille
2012-02-16, 22:58
jag ska gå efter 2 år 7 månader låter mer rimligt än att tända en brasa

Mart|n
2012-02-16, 23:00
jag ska gå efter 2 år 7 månader låter mer rimligt än att tända en brasa

Vad bra, för att kasta sig i öppen eld är ganska drastiskt.

Fishtank
2012-02-16, 23:09
Hur långt tid tar det att bli lagom rippad med lagom smal kropp med lite fett och med gener som är lagom dåliga? orkar nte lägga bild, men hoppas ni kan föreställa er hur jag ser ut. Har inte de bästa förutsättningarna lixom. Har gymmat sen slutet av sommarlovet, konstant. Utan något vidare märkbart resultat, mina armar osv har blivit lite större, men alla får lite resultat i början..

Om du inte fått resultat på den tiden så kolla före och egterbilder på dig själv.
Kan du inte se resultat då så kolla över din kost och träning och fråga om hjälp här.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

NyKille
2012-02-16, 23:09
Mm de va så jag oxo tänkte
Men du blev rippad efter 2 år o 7 månader lr hur :)

MtotheM
2012-02-16, 23:39

Har du gått upp i vikt? Ökat i styrka? osv...

LarsLasr
2012-02-17, 00:24

Om du gör rätt, 6-12 månader kanske. Dvs du borde ha sett tydliga resultat på denna tiden.

Om du gör fel, evigheter.

deadich
2012-02-17, 00:57

Du gör fel. Märkbart resultat kan synas lätt på 1-2 månader, bra resultat 6-12 månader. Du bör ha märkt enorma skillnader på din styrka om du tränat sen sommarn.

willtjam
2012-02-17, 01:10
Som andra har skrivit: se över kosten och träningsupplägget. Ät mycket mat och försök öka vikterna så ofta som möjligt.