handdator

Visa fullständig version : Magknip?


joasimo
2012-02-12, 20:59
Vet inte riktigt var jag skulle lägga denna tråd, passar nog bäst här.

Nu är det så att jag har ont i magen (händer aldrig annars), rejält magknip känns det som i alla fall och magen är uppblåst. Ingen förstoppning eller så då jag har varit på toaletten några gånger och släppt lös, även kunnat rapa nån gång.

Sedan när jag sitter lite mer ihopsäckat så gör de mindre ont, men när jag lägger mig ner eller sträcker ut magen så gör det ondare, borde ju vara tvärtom?

Har inte ätit något annorlunda. Köpte nötfärs samma dag som det gick ut, fryste direkt ned det och stekte lite igår som jag åt. Kan detta vara boven? Smärtan i magen kom idag dock!

Vad tror ni det kan vara? Är förövrigt sjukt hungrig och sugen på mat, men det gör ont så någon tanke på äta finns inte, tog en bulle och då blev magen orolig.

350kcal i form av en liten bulle, gröt och proteinpulver är det jag fått i mig idag, sen nån timme efter det började smärtan uppstå.

joasimo
2012-02-12, 21:05
Kan något muskelärt i magen kännas som magknip? När jag försöker ligga ner, sträcka på mig eller vrida mig så gör det riktigt ont, känns dock mer som ett ordentligt magknip än värk.