handdator

Visa fullständig version : Hur tycker ni att man ska bestraffa otrohet?


Spartansk
2012-02-09, 10:40
Poll kommer.

Nitrometan
2012-02-09, 10:42
Ah. Där kom pollen!

En pålle.

Jag tycker att det räcker att man gör slut.

Grotesk
2012-02-09, 10:43
Med döden, såklart. Dags att vi styr upp i samhället.

Spartansk
2012-02-09, 10:45
Jag röstade på INFIDELIS. Jag blev inspirerad av de gamla romarna som tatuerade in FUGITIVIS i pannan på slavar som hade rymt.

Grotesk
2012-02-09, 10:48
Jag röstade på INFIDELIS. Jag blev inspirerad av de gamla romarna som tatuerade in FUGITIVIS i pannan på slavar som hade rymt.

Hur kunde man tatuera dem om de hade rymt?

/Nitrometan

Spartansk
2012-02-09, 10:50
Hur kunde man tatuera dem om de hade rymt?

/Nitrometan

Man fångade in dem igen. :thumbup:

filmjölk
2012-02-09, 10:58
Hmmm det beror väl på? Vettifan om jag hade skiljt mig direkt, delad vårdnad etc etc. Visst det hade gnagt i mig och förmodligen ruttnat vårt förhållande i slutändan, och förstört något som kanske inte går att reparera helt, men jag tror inte jag hade dumpat. Varför gå misste om den smärtan, ältandet och demaskuliniseringen?

olle lindblad
2012-02-09, 11:03
Dräp den som varit trogen istället så slipper vi alla tråkmånsar. Eller kanske inte...

RAUBEZ
2012-02-09, 11:21
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12308464.ab

Som dessa svin gjorde?

SaysInez
2012-02-09, 11:26
Göra slut punkt.

shadowfire
2012-02-09, 11:31
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12308464.ab

Som dessa svin gjorde?

hahahahha, ohno, never upset a woman!!

filmjölk
2012-02-09, 11:44
Jag saknar förövrigt de självklara alternativen:

6) Själv ta på sig skulden för partnerns otrohet och ångestrispa sig i armarna med spetsen på ett gem.

7) Försöka ge igen med samma mynt, och misslyckas med att ragga upp någon öht, inte ens en 2poängare och känna sig ännu mer misslyckad.

8) Försöka sexstraffa sin partner genom att kräva analsex som plåster på såren för otroheten, och när man skall utföra detta drabbas av impotens och börja gråta.

9) Försöka ge igen med samma mynt, ha ett ONS med ett riktigt ras och råka göra raset gravid.

10) Älta saken i några veckor, sedan förlåta för att sedan dra upp hela saken igen vid en släktmiddag.

11) Ligga med partnerns slampiga lillasyster och åka på klamydia.

12) Utveckla ett extremt svartsjukebeteende där man stalkar sin egen partner i smyg precis hela tiden.

13) Intala sig själv att man är öppen och modern och tycker att fysisk otrohet inte är något att bli arg över, bara emotionell, bli deprimerad, gå upp 35kg och sedan själv bli dumpad av den otrogne partnern.

14) Bli självdestruktiv och börja knarka och förnedra sig själv med oskyddat homosex med okända, trots att man inte ens är homo.

Nitrometan
2012-02-09, 12:24
Bra leverans där, herr fil. :thumbup:

Spartansk
2012-02-09, 12:43
Jag saknar förövrigt de självklara alternativen:

6) Själv ta på sig skulden för partnerns otrohet och ångestrispa sig i armarna med spetsen på ett gem.

7) Försöka ge igen med samma mynt, och misslyckas med att ragga upp någon öht, inte ens en 2poängare och känna sig ännu mer misslyckad.

8) Försöka sexstraffa sin partner genom att kräva analsex som plåster på såren för otroheten, och när man skall utföra detta drabbas av impotens och börja gråta.

9) Försöka ge igen med samma mynt, ha ett ONS med ett riktigt ras och råka göra raset gravid.

10) Älta saken i några veckor, sedan förlåta för att sedan dra upp hela saken igen vid en släktmiddag.

11) Ligga med partnerns slampiga lillasyster och åka på klamydia.

12) Utveckla ett extremt svartsjukebeteende där man stalkar sin egen partner i smyg precis hela tiden.

13) Intala sig själv att man är öppen och modern och tycker att fysisk otrohet inte är något att bli arg över, bara emotionell, bli deprimerad, gå upp 35kg och sedan själv bli dumpad av den otrogne partnern.

14) Bli självdestruktiv och börja knarka och förnedra sig själv med oskyddat homosex med okända, trots att man inte ens är homo.

Men... Det allt det där ingår ju i punkt 1 eller 2?

Men jag håller med dig, pollen hade varit mycket intressantare med de alternativen. Nästa gång jag gör en poll ska jag PM-a dig först och diskutera alternativ. Seriöst.

prOtotype
2012-02-09, 12:58
Be en moderator lägga in dom nu i efterhand?

Spartansk
2012-02-09, 13:00
Be en moderator lägga in dom nu i efterhand?

Kommer moderatorn verkligen lyda mig då? Av vad jag har sett i andra trådar brukar de inte det.

Och behöver jag ta bort någon av de första alternativen i så fall? *jorgen*

Olegh
2012-02-09, 13:08
Indragen a-kassa.

Herr Oberst
2012-02-09, 14:03
Vänd den otrogne med halsen mot mecka, plocka sen fram en bestick-kniv och börja karva dig genom halsen samtidigt som du vrålar allahu akbar

Eller så sköter man bara det som en vuxen människa och går vidare

gatewarden
2012-02-09, 15:06
Hämndalternativ?

Se till att det kommer ut till omgivningen i största mån så hans / hennes rykte blir förstöt och personen i fråga kommer få det svårt framöver.

Är ett exempel.

För egen del åker man ut, finns inget som kan förlåta otrohet.
Finns inga ursäkter till det heller för den delen!