handdator

Visa fullständig version : Ska ta hälso/drog test för nytt jobb. Information om kosttillskottet jag tar!


Tank9103
2012-02-09, 02:36
Hallå, jag har fått nytt jobb och med de så måste man klara ett hälso test.
Om man tar droger eller vad de nu är. De jag undrar är om 7-keto som nu är dopingklassat skulle visas positivt på testet. Har nästan ätit 2 burkar.
Jag ta också EAA? Bercerk slutade jag ta för nån dag sen.
Är de någon som vet säkert så skulle de vara en lättnad!

Sundqvist
2012-02-09, 03:08
jag tror inte man tar pisseprov på ett hälso test :) och om de vore så, så är det knappast ett som söker efter "doping" mer droger generellt! :)

Fordon
2012-02-09, 06:29
jag tror inte man tar pisseprov på ett hälso test :) och om de vore så, så är det knappast ett som söker efter "doping" mer droger generellt! :)

Vid de undersökningar jag har varit med om har det alltid varit kissprov. Men som sagt, det har varit för att leta efter droger och inte steroider.

Westan
2012-02-09, 10:09
När jag gjorde drogtest för ett jobb så kollade dom dels efter narkotika och AAS sen minns jag inte vad de kollade efter mer.

MrPowa
2012-02-09, 10:19
När jag har pissat för jobb har de kollad både narkotika och AAS.
Att säga att du tar vissa kosttillskott är väll det bästa.

young_george
2012-02-09, 10:34
Hallå, jag har fått nytt jobb och med de så måste man klara ett hälso test.
Om man tar droger eller vad de nu är. De jag undrar är om 7-keto som nu är dopingklassat skulle visas positivt på testet. Har nästan ätit 2 burkar.
Jag ta också EAA? Bercerk slutade jag ta för nån dag sen.
Är de någon som vet säkert så skulle de vara en lättnad!

7-Keto-DHEA kommer, vad jag minns, ge samma utslag som "riktig" DHEA så därmed finns det en risk att man skulle kissa positivt i ett test för anabola steroider.

exevision
2012-02-09, 10:47
7-Keto-DHEA kommer, vad jag minns, ge samma utslag som "riktig" DHEA så därmed finns det en risk att man skulle kissa positivt i ett test för anabola steroider.

Kanske därför den blev klassad och inte för dess effekt (som är rätt så liten).

Tank9103
2012-02-09, 13:37
7-Keto-DHEA kommer, vad jag minns, ge samma utslag som "riktig" DHEA så därmed finns det en risk att man skulle kissa positivt i ett test för anabola steroider.

Men dom kollar inte efter sånt på drågtest eller ?

Kischen
2012-02-09, 21:54
Men dom kollar inte efter sånt på drågtest eller ?

Knappast. Det skulle kosta skjortan att testa allt.